- 490 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hele de bizim gibi okuma ve araştırma özürlü az gelişmiş toplumlarda bunu çok daha kolay yapabiliyorlar.
Bu cümlenin nesine karşı çıktığınızı anlamış değilim Feyzi bey üstadım.Yukarıdaki cümle bir tahlildir.Bu tahlilin mi yanlış olduğunu söylüyorsunuz? Eğer öyle ise doğrusu nedir? Okuma ve araştırma özürlü olmadığımızı mı söylüyorsunuz siz yoksa? Bunu söylüyorsanız eğer hangi kriterleri öne sürüyorsunuz? Elbette batıyı savunmuyorum.Tam tersine Batıyı temelsiz bir yapıya benzetiyorum,Her an çökmeye nahkum olan.Ama bu demek değildir ki adamlar bu dünya için bile olsa çalışıp çabalıyor ve üretiyorlar.Biz ise laftan bşka bir şey üretemiyoruz.Enerjimizi olmayacak şeyler için harcayacağımıza ve biraz da okuyup araştırsak, öğrensek ve öğrendiklerimizi günün şartlarına uygun bir biçimde hayata geçirmeyi başarabilsek ne olurdu acaba? Medeniyet ve insanlığı öğrettiğimiz batının kuyruğuna takılmaktan kurtulur kendimiz olmayı başarırdık.
Ben de size sonuna kadar katılıyorum.Bizim yüce dinimiz ırk temeline dayanmaz "Din kardeşliğini esas alır.Böyle olunca da milliyetlerin hiç bir kıymeti harbiyesi kalmaz.
Hele de bizim gibi okuma ve araştırma özürlü az gelişmiş toplumlarda bunu çok daha kolay yapabiliyorlar. (Onlar fertleri zanlara değil,kanunlara uyduruyorlar.)farkımız bu.
Her satırına imzamı basıyorum.bu satırın müstesna.
Gözüne at gözlüğü takma.
Batı hayranı olma.
Onlar çok okuyorlar doğru,
Onlar çok ahlaklı değil.asla.
Büyük çoğunluğu veledi zina.
Tek farkları onlar yalnız fani dünyayı imar etmeye çalışıyorlar,
Biz her ikisinide imar etmeye çalışıyoruz.
Parti gözlüğü ve fanatik particilik önemli bir hastalığımız.
Laikçilik (Laiklik değil)ayrı bir derdimiz.
Titre,özüne dön ey kardeşim son defa.
Kafayı vurma sonra taşa.
(Kardeşlik din kardeşliğidir.)Selam.
Anam tatar,babam tatar.damadımın biri tatar,biri kürt,
biri alevi(idi)Benim torunlarım ne yapacak,bu kafayla şimdi?
feyzi kanra tarafından 6/27/2009 8:14:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yetmiş yıl- yitmiş yıl ! Hep kara sayfa !
Nerdesin ! Gel artık “alperen nesil “ !
Her şey değişecek, değişse dört şey :
MANDACI ZİHNİYET - LÂİKÇİ KAFA ,
DİNCİ SİYASETÇİ - LİDERCİ VEKİL...
Devlet tam bağımsız, hür olsa birey ;
Demokratik düzen kalkmaz hiç rafa !
Oku, düşün, çalış ! Ve “Sen seni bil !”
Ya “Edebali“ ol ! ya da “Osman Bey” !
Tek hedef üretim son ver israfa ;
Titre, kendine dön, ey Türk son defa !”
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
TÜRKİYE 1938'DE ATATÜRK'Ü KAYBEDEREK KRALCILARIN YÜZÜNDEN YÖNETİM DÜMENİNİ KAYBETTİ.1946 SEÇİMİNDE AÇIK OY GİZLİ TASNİFLE DEMOKRASİ BEBEĞİNİ ERKEN DOĞUMDA KAYBETTİ.1952'DE NATO'YA GİREREK SİYASAL VE ASKERİ BAĞIMSIZLIĞINI KAYBETTİ.24 OCAK 1980'DE SÖZDE GLOBALLEŞEREK EKONOMİK VE KÜLTÜREL BAĞIMSIZLIĞINI KAYBETTİ...AKP İKTİDARIYLA DA MİLLİ VE DİNİ REFLEKSLERİNİ KAYBETTİ...DAHA NE OLSUN Kİ....
bir şiirimde sunduğum çözüm önerilerim herhalde tespit ve teşhis ettiğiniz kültür hastalığımıza derman olacak nitelikte
SAYGIDEĞER KARDEŞİM, YAZINIZI OKUDUM.
BAŞARILARINIZIN DAİM OLMASINI DİLERİM...
HAYAT BOYU DEĞER VERDİĞİM ŞEY DÜŞÜNCELERİMİ
DOSTLARIMLA PAYLAŞMAK OLMUŞTUR....
HALEN BU YAZILARIMLA PAYLAŞMAYA
DEVAM EDİYORUM...( WWW.ilerigazetesi.com ) v.b. sit.
YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILARIMI
YOLLUYORUM... AHMET SARGIN
YOZGAT ŞAİRLER VE YAZARLAR BİRLİĞİ BŞK.
işte fark bu. artık bir ülke kalkıp da sömürmüyor bir ülkeyi. onu yerine diğer ülkelerin gelişimini destekliyor. gelişim desteklenince para sahibi oluyor bu defa gelişmekte olan ülkeler. teknoloji alıyor gelişmiş ülkelerden. sonuçta bu defa teknoloji satarak o ülkeye istediği şekli verebiliyor.
Sevgili ESKİ TÜFEK
Günümüzde teknolojinin başdöndürücü bir hızla gelişmesi propaganda tekniklerinin de aynı oranda gelişimini sağlIyor.Bu nedenle Finans Kapital sömürüsünü sürdürebilmek için günümüz iletişim kanallarını en etkin bir biçimde yerel işbirlikçilerinin de yardımıyla hiç zorlanmadan uygulamaya koyabilmektedirler ne yazık ki.Hele de bizim gibi okuma ve araştırma özürlü az gelişmiş toplumlarda bunu çok daha kolay yapabilmektedirler.
Bu cümlelerinle her şeyi özetliyorsun
Yüreğine kalemine sağlık
Arslan Tuğrul ÖZER