Sana Yanarim 5
_
"artık neden niçin diye çok sormuyorum.. ben sadece bana dönmeni bekliyorum."
bana geldiğin gün..
o gün benim bayramım olacak.. işte o zaman,, sevdamı iğneleyen bütün sorular cevapa kavuşacak..
ümidim yanıbaşımda hatta gölgem olacak.. hayeller geri dönmemek üzere uzaklara savrulacak.. hasret artık bana hep gülümseyecek..
evet.. senin bana geldigin gün belki "zaman" bile duracak..
zaman neki.. sen yokken zaman önemlimi.? an dakikaya,, dakikaya güne,, gün ise aya mühürlendi sanki.. bazende zaman durdu sanıyorum seni düşündükce..
ve sen kalbimde,, kalbim zamanla içiçe,, çok isterdim kalasın orda öylesine..
sanki ayrı veya değil, çokmu önemli.. bedenler ayrıda olsa ruhlara söz geçermi.? duyguların adresi varmı,, yeri neresi.? benim duygularım yanlız sana abone,, senden başkasına yer yok orda..
sanki ben seni sevmek için doğmuşum.. ben sana gözlerimi açtığımdan beri,, en sevdiğim uğraşım sen oldun.. yokluğunda bile beni terk etmiyorsun..
soruyorum bazen..
acaba ben senin ne kadar aklındayım,, bazende kalbinde.. olabilirmiyim duygularının tam merkezinde.. yada damarında gezinen kan ile içice.?
"hafizam sana estikce.. duygularım sende dans ettiği süre.. ben,, benden öte yaşıyorum."
(devamı gelecek...)
_
Şahinde Hülya Kahraman/31ocak2009
YORUMLAR
Biten bir sevgiyi, anlatırdı gözlerin.
Plâtonik sevdâmı, anlatamaz sözlerin.
Ateşinle kavuran, yalım alev özlerin.
ŞAHİNDE'nin bitmeyen hayatındaki sensin.!.......Kardelen26
Diyerek başlayalım. Güzel bir duyguya ev sahipliği yapan yürek, öyle mutludur ki hele yokluğunun vermiş olduğu vuslât ateşi ile yanışı yüreği elmas güzelliğiyle ışık saçar hale getirmiştir. Güzel duygular hiç tükenmesin. Sağlıcakla kal.