- 845 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
EYLÜL GÖKDEMİR'İN İLK ŞİİR KİTABI YAKILACAK KADIN'IN İMZA GÜNÜ.
Hayatımın en heyecanlı günü olarak anılarımın baş köşesine kazınacak sanırım. Bir şair-yazarın ilk kitabının yayınlanması, tıpkı ömür boyu süren bir sancıdan sonra meydana gelen doğum gibi. Ayak parmaklarımdan boğazıma yükselen bir heyecan, tatlı bir telaş. Adını koymak bile o kadar uzun bir zaman aldı ki. Ve sonuçta YAKILACAK KADIN çıktı ortaya. Yürek sızısı...
EYLÜL GÖKDEMİR’İN İLK ŞİİR KİTABI YAKILACAK KADIN’IN İMZA GÜNÜ.
YAKILACAK KADIN
Terkedilmiş ürkek bulutların duası…
Yalnızlığın ve hüznün sağanak halinde yağdığı mısraların dansı…
Yürek tınısının doruklara ulaştığı hecelerin toplantısı... Kirpiklerde konaklayan düşlerin savaşı...
Üç-beş nöbetlerinin kırık havası... Avaz avaz suskunlukların keskin muhtırası...
Eşkiya sevdaların ölümsü buluşması... Gönül mahkumlarının bitmeyen voltası...
Gruba ağlayan akşamın tutuşması... Yetim bir kalbin can yakan ağlaması...
Her gün defalarca değiştirilen maskenin arkasındaki yaralı yüreğin şarkısı...
Savrulup duran bir aşkın sessiz senfonisi... Hüzzam bir sevdanın kırık güftesi...
Kar yangını düşlerin ulaşılmaz ülkesi... Pusulasız bir geminin hazin hikayesi...
Keşkelerin acımasız öfkesi... Ayrılıkların limansız ECE’si...
Yakılacak Kadın…
24 Ocak 2009 Cumartesi
Zaman: 13:00 - 17:00
Yer: HALİS KURTÇA KÜLTÜR MERKEZİ
Cadde/Sokak: MERDİVEN KÖY MAHALLESİ RESSAM SALİH ERMAZ CADDESİ NO:46
KADIKÖY-İSTANBUL
EYLÜL GÖKDEMİR'İN İLK ŞİİR KİTABI YAKILACAK KADIN'IN İMZA GÜNÜ. Yazısına Yorum Yap
"EYLÜL GÖKDEMİR'İN İLK ŞİİR KİTABI YAKILACAK KADIN'IN İMZA GÜNÜ." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.