- 825 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KİMLİKSİZ MEKTUPLAR 2
ŞEREFİNE....
Bu akşam tüm kadehleri sana kaldırdım.yüreğimde korkusuz sevmeler,gözlerimde uzak uzak dalmalar..uyuşuk bir gecede, tökezleyip düşmüş yerlere sevdalar..içim acıyor.gözlerimde hiç gitmeyen bir bulut..ben içtikce uzuyor gece..uzadıkca daha bir şerefe...
gözlerinin şerefine
sözlerinin şerefine
depremler var içimde.yıkılası ..yakılası...savrulası bir sevdayı talan etmeye..ezbere bildiğim yerlere yabancıyım..benim mi bu sokaklar..insanlar...insanlar...beni tanıdıklarını söylüyorlar..ellerim bana yabanci ...gözlerim bana yabancı..
sözlerim bana yabancı iken ..ben nerden tanırım onları...bu gece yalnız sana kadehler..
siyah saçlarının şerefine
uzak düşlerinin şerefine.
açlık diz boyu..sefalet diz boyu sevdadan yana.deniz kokan saçlarını, deniz bakan gözlerini özledim..ne aşklardan geçti..ne savaşlardan galip çıktı bu yürek..bir seni alt etmeyi beceremedim..koşulsuz sevdim..şekilsiz sevdim..sevdim işte insanın hası gibi...bu gece sensizliğe kadehler...
gidişlerin şerefine
bitişlerin şerefine...
unutur mu insan...unutur elbet...neden sana kızdığını...kaşlarını çattığını... hatırlamazsın bile unuttuğu doğum günlerini ..imalı sözlerini..bencilliklerini.. hani kibirlerini zaman zaman..ben bilirim edalarını..
amaaaaa...
gözlerinin rengi vardır yaa... en sevdiği yemek mesela..yada dinlediği şarkı..
küçücük bir bakışı..sakalına düşen ilk ak mesela... kokusu...dokunuşu...ya da duruşu
hani seni tavladığı gülüşü...hırsız gibi öpüşü....
unutulur mu....
bu gece bütün kadehler sana...
unutulanların şerefine
uyutulanların şerefine...
zaman böyle akıp giderken...her akmada biraz daha yaklaştığımsın sen...bekle beni..
hazırlandım...geliyorum ben....
2007-temmuz sevgi kaya...
YORUMLAR
sayın hocam...sizi sayfamda görmek ne şeref...çalışmama kattığınız bu zenginlik ve bıraktığınız edebi tansiyonu yüksek bu yorum adına teşekkürlerimi sunuyorum..
yüreğinize sağlık...
sağlıcakla....saygılar...
viki650 tarafından 1/6/2009 4:56:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
viki650 tarafından 1/6/2009 4:56:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
''ezbere bildiğim yerlere yabancıyım..
benim mi bu sokaklar..
insanlar...insanlar...
beni tanıdıklarını söylüyorlar..
ellerim bana yabanci ...
gözlerim bana yabancı..
sözlerim bana yabancı iken ..
ben nerden tanırım onları...
bu gece yalnız sana kadehler..
siyah saçlarının şerefine ******************************************************************************************************************* Algının menşei akıl..Aklın aczi kendinden kendine...Birşey ki kendini idraktan yoksun,o şeyden neyi idrak etmesini beklersiniz..Aklın yolu birmiş..hangisiymiş..eğer aklın yolu bir ise diğer yollar mı yol değil,o yolların sakinlerindeki akıllar mı akıl değil..Aşk yaşatırmış...aşk cinayetlerini nasıl açıklarız o zaman..Aşk rahmetmiş..ardından gelen kin nefret neyin nesi o zaman...yan etkimi,mutasyon mu...neden bazı aşklar ömürlüktür de bazılar erken ölüm nedeni...Aklın ürettiği doğruya güvenmek doğru mu...Bütün bu saçmalıkların kaynağı akıl deği mi.
Şerefe,siyah saçların,sarı saçların,kızıl saçların şerefine...