ÇOCUKLUĞUMUN KARA KUTUSU(0-8 YAŞ)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Anadolunun ücra bir köşesinde,sırtını ulu bir dağa dayamış,eteklerinde çeşit çeşit meyve bahçeleri olan,kıyısında ise şırıl şırıl akan bir dereye sahip bir köyde doğmuşum.
Ve çocukluğumun birkaç yılı bu şirin köyde geçti.hafızamın bir yerinde sisli olan o anılar,doğa ile başbaşa geçen günler,unutulmaz çocukluk arkadaşlıklarım ve anılarım canlanıyor bazen gözümde...
Ve amcamı hatırlarım sigara içmek için beni kapıya dikerdi.Dedem dışardan geldiğinde onu görmesin diye.Ve ben amcamı yakalatırdım her seferinde.
Bir de halam vardı,bir kardeşim doğduğunda evin minoşunuda sarmış sarmalamış bebeğin yanına uzatmıştı.Babama ikiz oğlun olmuş diye müjde vermişti....
Bir de dedem vardı altın sarısıydı saçları ve masmaviydi gözleri.Hiç unutmam hep beyaz gömlek ve takım elbise giyerdi köy yerinde.
Yetmişindeydi ama hep bakımlıydı taralıydı saçları,yana doğru tarardı saçlarını...
Ve dedem çok severdi insanları , dostlarını,doğayı ve ilk torununu yani beni...
YORUMLAR
güzel anılardı.
yürekten kutluyorum.
tebrikler...
Bu yazıyı daha önce okumak isterdim..Tüm içtenlğimle söylyrm cok sıcak ve samimice yazmışsınz duygularınızı cocuklugunuzu cocuksu bir masumlukla yazmışsnz..Anılar güzeldr gecmişde kalsada ..Diğer yazılarınız gibi bu da harika zaten birbirinden ayırt etmek mümkün değil bence..Yüreginize saglık...Paylaşımlara devam....
kısa ve güzel paylaşım ...doğduğunuz köyü hayal ettim şimdi öyle bir yerde olmak ne güzel olurdu...köyünüzü özleyip gidip bakarmısınız bilmem ama ben küçükken zaman geçirip yanlız kalmakistediğim sığındığım her zamanki yerime gitmek istemiyorum aynı etkiyi hissetmem diye hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum hayalerimizde yaşatmak bazan daha güzel büyünün bozulması korkusu olmasa neyse...
öncelikle kutlarım günün yazısını,
ancak ne konu ne üslup ne de dil olarak kendimce beğenmedim;elbette bu benim fikrim
Yazınız sanırım''anı''türünde yazılmış bir yazı ve yazıdaki fiil çekimleri bir kere oldukça yanlış:
bir yazıda bu kadar farklı kip kullanılması bence yazıyı düşüren bir nokta,
birkaç cümleyle geçiştirilmiş gibi geldi bir de bu kadar kısa bir yazı bana hiçbir şey vermez
saygımla
NECAT, BEN ANCAK EVE YENİ GELEBİLDİM DOSTUM SENİ YÜREKTEN KUTLUYORUM...
ANILARIN BU KADAR DUYGUYLA YOĞURULUP BURAM BURAM KOKAN SONLARA VARMASI İNSANI OKURKEN BİLE MUTLU EDİYOR ...
İŞTE SENDİNDE NOSTALJİ İLE BİRLEŞİP TAA BİZE KADAR GELEN O MİS KOKULU DUYGU SELİN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDİYORUM...
BENİMDE ANILARIM CANLADI BİRDEN...
ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.. KURDALE YERİNİ BULMUŞ...
BİR HARF HATASI YAPMIŞTIM ÖZÜR DİLİYORUM..
"SELAN" DEĞİL "SELİN" OLACAKTI
:))
NECAT, BEN ANCAK EVE YENİ GELEBİLDİM DOSTUM SENİ YÜREKTEN KUTLUYORUM...
ANILARIN BU KADAR DUYGUYLA YOĞURULUP BURAM BURAM KOKAN SONLARA VARMASI İNSANI OKURKEN BİLE MUTLU EDİYOR ...
İŞTE SENDİNDE NOSTALJİ İLE BİRLEŞİP TAA BİZE KADAR GELEN O MİS KOKULU DUYGU SELAN İÇİN SANA TEŞEKKÜR EDİYORUM...
BENİMDE ANILARIM CANLADI BİRDEN...
ELLERİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.. KURDALE YERİNİ BULMUŞ...
U
Ğ
U
R