- 1377 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ DOĞAN GÜNEŞİM MERHABA...
Nasılsın?Bu mektubu sana yazıyor olmak çok güzel.Her ne kadar sen hiç okuyamayacak bilemeyecek olsan da güzel.Kendim için,kendi kendime bir senaryo daha yarattım.Yine "yalnız"ım,yalnızlık sarılıyor bana yine;lakin bu kez senin yerine...Yalnızca kişiler değişiyor...Sevmeyi sevebiliyor musun doğan güneşim?Ben sevmeyi sevmekle kalmıyor seni sevmek istiyorum,müsaadeni almadım ama...Gönlünde ufak da olsa bir yer ayırmanı isterdim..Lakin sanırım bu kader değişmeyecek...Gerçekler yanımda,hayallerimdekiler hep uzakta senaryom yalnızca beni üzecek...
Üşüyor musun sevdiğim?Havalar soğudu...Önümüz kış...Yanında değilim,olsam ısıtırdım seni,aşkımla,gönlümdeki tek gerçekle,seninle,kendinle.Sen sevmeyip bilmesen bile..Alıştım böyle sevdalara sevdiğim..Üzülmesin yüreğin benim için...Yalnızlıkla konuşuyoruz arada,kulaklarını çınlatıyoruz yani...Bana neden o diye soruyor hep,"bilmem bu kez farklı bir yol istiyorum"diyorum...Belki sever diyorum,o da belkilerle yaşanmaz ufaklık,yüreğin büyüyor lakin acıyarak,kanayarak,bu kadar hırpalamana,acıtmana gerek yok oluruna bırak,gelirse gelir diyor...
Nasılsın?İyisindir inşallah...Şu anda gözpınarlarım hareket vaktinde,hepsi senin şerefine,senin için akıyor...Bugün seni sevdiğimden bu yana senin için akan ilk gözyaşlarım..Sanırım sevdiğim gönlün daha öncekiler gibi gözyaşlarımın katili,acımın tek merhemi oluyor...Gecenin bir vakti zaman bir hayli ilerledi,sen şu anda uyuyorsun belkide..Beni rüyana çağır diyemem sana,seni de hırpalayamam kendimle yazık...Sadece gerçeklik payımız ne ise onu yaşayacağız...Merhaba sevdiğim;doğan güneşim...Sağ yanımın yeni hüznü,merhaba...Satırlar dile geliyorken sen uyuyorsun,rüyana çağır beni diyemem,yapamam...Hep birilerini çağırmakla geçti gönül tezgahım acıdı..Bu kez çağıran biri olsun,o da sen ol istiyorum,sen...Çağıramazsın yine yeni bir tuzak,bir imkansızlık,gözyaşlarım gülme eylemini gerçekleştirirken de akıyorlar bazen,yüreğime.O sırada çıkıyorsun karşıma,dayan diyorum yapacak başka hiçbir şey yok...Yazık...İyi geceler mutlu yarınlar doğan güneşim;gönül sızım...Islanan yüzüm ve de yaralanan gönlüm mutlu olmanı diliyor,bedenim yalnızlıkla dost olmuş her gün ona sarılıyor...Korkma iyiyim ben çok iyiyim...Yeni doğan güneşim;evet acıtıyorum kendimi bile bile tuzaklar örüyorum sevda masallarıma..Lakin sen hiç bilmemelisin bu satırlar hayaline yazılıyor,sen hiç bilmemeli,acıtmamalı,suçlamamalısın kendini.Sevmelerle başlayıp sevmelerle bitiyor hep sonum,aldırma sen...Deli sevenlerdenim işte,deli sevip sonu delice,acımasızca biten...
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.