NOEL BABA, BİZİM BABAMIZ DEĞİLDİR AHALİ!
2009 geldi hoş geldi, Noel BABA artık Müslüman mahallesinde salyangoz satmıyor, 90’lık tespih satıyor. Ah Noel BABA, kapıdan bacadan düşte gel. Uyuduğumuz düşte gel.
Sana ne mutlu ki bizden biri oldun haybeden. Sahi bizim Nasrettin HOCAMIZ var tanır mısın evvelden? Tabi sizinle ne alışverişi olabilir ki Bizim Hocanın! Ama sizin bizimle işiniz bal gibi de oluyor, ne haber? Noel BABA gökten üç elma pardon üç ton bomba döken bir medeniyetin, tek dişi kalmış bir canavarın kendisini sempatik gösterme halinden gayri bir şey değildir. Noel BABA bir Mevlana değildir, bir Hacı Bektaş değildir. Noel BABA bizim babamız değildir, o kadar! İlçede dahi hindiler yılbaşını bekliyorsa vay halimize! Hindiba, Bir bitkidir, yılbaşı bir lerzedir. Sakın ola ki bu aralar düşünmeyesiniz!
"Yeni yılcı geldi hanım, torbamda hiç kimsenin kullanmadığı ve kıllanmadığı bir yıl."
Yeni yıl, el değmemiş beyaz bir mendil nasılsa, öyle! Alın istediğiniz gibi sümkürün burnunuzu.
Noel BABA, BİZİM BABAMIZ DEĞİLDİR AHALİ! DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN!
ZATEN BARIŞA NO - EL DİYOR.
YORUMLAR
Güldüren yazı :))
Düşündüren yazı :((
Güzel di...
Ama nerde bizde o duyarlılık bağlılık, kendi bayramını küçümseyenlerin no- el giysileri partileri ışıldaklı süsleri var, yerlere dökülen şampanyaları var kutlama yaparlar ee artık kanlı canlı şahitleri bile var, koklamaya kıyamadığımız güllerimizi yaban dikenleri sardı !
Teşekkürler ...