- 3371 Okunma
- 68 Yorum
- 1 Beğeni
MANİFESTO (Filistin İçin)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Kendi vatanları ve toprakları üzerinde insanca yaşama haklarını savunan fakat acımasız bir saldırganlığın ortasında yarım asırdır yalnız bırakılan Filistin halkı için buradayım. O halk ki onbinlercesi öldürülmüş, binlercesi zindanda işkence altındayken adının başına terörist ibaresi konularak terörizmle mücadele yaftası altında, çağımız haçlılarının ve cilalı faşizm devrinin hedefi haline getirilmek istenmektedir. Bu anlamda aşağılanan yalnızca Filistin halkı değil bütün İslam dünyasının onurudur.
Dün olduğu gibi bugün de hiçbir insani/ahlaki/hukuki kural tanımayan emperyalist saldırganlık son iki günde yüzlerce masum sivili acımasızca katletti ve tüm uluslar arası hukukun ilkelerini çiğneyerekcinayetler işledi.
Ortadoğu’yu kan gölüne çeviren işgalci ABD’nin iyi eğitilmiş köpeği İsrail ve onların bayraktarlığını yapan küreselleşme adı altında köpekleştirme sürecine dahil olmuş işbirlikçilerini kınamak için buradayım.
"Bunun için çekiyorum isyan bayrağını!
Hayvanlar gibi boğazlanmaya götürülen milyonlar adına
Göz kapakları çıkarılanlar adına
Dişleri sökülenler adına
Sülfirik asitte eriyenler adına,kurtçuklar gibi
Sesten,fikirden,dilden.
Mahrum olanlar adına,"
Buradayım.
Mazlumun dini, dili, rengi sorgulanmaz. Onun için dini, dili, rengi siyasi düşüncesi ne olursa olsun bütün insanlığa sesleniyorum.Hiçbir gerekçe Filistin halkının yaşadığı acıları görmemizi engelleyemez. Ve bilinmelidir ki; Filistin sorunu üzerinden halklarını kullanan, çözümsüzlükten medet uman samimiyetsiz ve işbirlikçi Ortadoğu rejimlerini insanlık vicdanı hiçbir zaman affetmeyecektir. Emperyalist güçlerin politik çıkarları doğrultusunda hareket ederek kendi haklarını savunmasız bırakan diktatörlüklerin işlediği suçlar İsrail’in işlediği suçlardan çok farklı değildir. İslam toplumlarını egemenlerin kucağına itenler, ateşe atanlar tarihin karanlık sayfalarında yerlerini alacaklardır.
Tebaasından korkan imparator
Çıplaksın sen
Toprakların yanıyor,
Bağdat,Kudüs yanıyor
Çocukların yanıyor…
Elinde coca-cola
Yangından pay istiyorsun
Utanmazsın sen…
Filistin halkını AB’nin üç kuruşluk yardımlarına muhtaç haline getirenler, bütün bir coğrafyanın zenginliklerini talan eden, peşkeş çeken ihanet şebekeleridir. Maalesef iç siyasi çekişmeler uğruna, sözde milli ve ulusal geçinip bu gün emperyalist işgalcilerle aynı fikir savunularını yapanlar bizim içimizde de mevcuttur.Ve onlar yıllarca kardeş halklarımızı aşağılayıp,bu günkü vahşi batıyı bize hep örnek gösterdiler.Ülkenin etrafını hep düşman olarak tanımlatıp dostu okyanusun ötesinde arattılar.Bazen sağcı,bazen solcu oldular.Biz onların maskelerini alkışladık hep. Ve bu bir zilletse eğer, bu zillette hepimizin payı vardır.
Bu manada işgal altında bu acıları yaşayarak ve verdiği kurtuluş mücadelesiyle tüm dünyaya örnek olmuş bu millete ve devletimize sesleniyorum. Bin yıllık Tarihi misyonumuza uygun davranarak mazlum Filistin için bir şeyler yapmalıyız. Bu konuda ülkeyi yönetenleri göreve çağırıyoruz.Hemde hemen..
Türkiye derhal birleşmiş milletler bünyesinde girişimlerde bulunmalıdır.
İsrail Büyükelçimiz derhal geri çekilmelidir.
İsrail’e mutlaka ekonomik yaptırımlar uygulanmalı, Silah ve tohum ithalatına son verilmelidir.
Enerji ve savunma anlaşmalarımız dondurulmalıdır.
Onurlu halkımız ve onun devleti binlerce çocuğun katillerinin işbirlikçisi olamaz.
Benim gönlüme kalırsa böyle onursuz yaşamaktansa vuralım derhal derim ama dengeler der birileri..dengeler adına sustururlar bizleri..
Ve aziz halkımızı tusunami felaketinde gösterdikleri duyarlılıkla
yiyecek ve ilaç sıkıntısı çeken Filistinli kardeşlerimize yardıma çağırıyorum.
İş dünyamızı şu an elektrik suyu dahi bulunmayan alt yapısı çökmüş Filistin’e yardıma çağırıyorum. İsrail üzerinden ticarete son verilip serbest bölgeler kurarak Filistin’le çalışmanın yolları aranmaladır.
samimi musevi dostlara da seslenmek istiyorum. Kendi kutsal kitabınızı ve
"Öldürmeyeceksin.
Zina etmeyeceksin.
Çalmayacaksın.
Komşuna karşı yalan şahitlik yapmayacaksın.
Başkasının malına tamah etmeyeceksin "
emirlerini hatırlatarak.Ya bu insanlık dışı vahşete karşı durun..Ya da biz insan değiliz dünyanın başına bela çocuk kanıyla beslenen çıkarcı hayvanlarız diye seslenin.Dünyanın başına bela olan siyonizm’i yani modern dünya Faşizm’ini siz durdurabilirsiniz.Tabi damarınızda hala insan kanı var ise..Ne adına olursa olsun hiçbir gerekçe çocukların kanını temizleyemez.Hiçbir coğrafya da..
Filistin bizim vicdanımızdır . Filistin bizim kalbimizdir .Acıların dinmesi, akan kanın durması için İzmir’den bugün tüm insanlığın ortak vicdanına sesleniyorum. Bu vahşetin durması için harekete geçiniz..
Filistin’i unutmayınız, ses veriniz, gönül veriniz, destek veriniz, güç veriniz. Ses vermek umut demektir, Filistin için hepimiz bir umut olmalıyız. Hepimiz Filistin’iz, Filistin biziz.Ve inanıyorum ışık yine doğudan yükselecek.Evlad-ı Fatihan bu sömürüye, bu zulme,bu akan kana dur diyecek..
Bu gün çok şıksınız bayım,
Ne kadar güzel konuşuyorsunuz
Ve ne kadar körsünüz cesedime basarken
Hani Ortadoğu falan diyordunuz ya!
Kelimelerin ne önemi var ki,
Türkçeyi güzel kullanan dudaklarınız
Sizin göz yaşartan sadakatinizi
Nasıl inkâr edebilir
Ve bu kadar makyaj, bu kadar kanı…
Estetik katliamlar yapıyorken patronlarınız
Manikürlü elleriyle
Ve siz manikürlü ellerinizle alkışlıyorken
Bu gün ne kadar şık ve aşağılıksınız bayım
Kan seremonisi ve ritüeller eşliğinde
Katilimi karşılarken
Şimdi gözlerime bak bayım
Tanıdın mı? Bu hırlı tebessümü
O haylaz kaçamak bakışlardaki karanlık
Belki alıp götürür seni eski sokaklarına,
Coplandığın meydanlara,
Sövülüp sayıldığın karakollarına yurdumun
Kurtarıyorken güya vatanını…
Utanma makyajından, gözlerime bak bayım
Tanıdın mı beni?
Ben
Harlem’de Michael
Filistin’de Mustafa
İzmir’de koca kafalı çocuk…
Hep aynı yerinizde aynı yarayım
Utandığınız ve yaktığınız anılarınız gibi
Siz vurdukça ben çoğalmaktayım
Maalesef varım ve buradayım
Yanan bir dünyanın orta yerinde
Dengeler adına nelere katlanmaktasınız
Yoğun ve yorgunsunuz bizi düşünmekten
Biliyorum içiniz yanıyor sizin de
Onun için bu bedel bende kalsın
Bu gün çok şıksınız bayım,
Ne kadar güzel konuşuyorsunuz
Ve ne kadar körsünüz cesedime basarken
YORUMLAR
geçmişten beri haçlı seferlerinin islam alemine yapıldığına şahit olan tarih,bir gün bu katliama da şaihitlik edcektir.2.abdülhamitin toprak satınalmak isteyen yahudiye attığı tokat yetmedi diye düşünüyorum.kaldıki 1.dünya savaşında sırtımızdan vuranların bu konuya bizim kadar üzüldüklerini görememek beni daha çok üzüyor.er yada geç hakkın adaleti tecelli edecek diyerek dua ve niyazda bulunuyorum.konuyu açan değerli dostuma duyarlılığından dolayı müteşekkirim.
BURDAYIMMMMM
M.Zorla
mzorla tarafından 12/30/2008 12:36:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
Emperyalizmi ve tüm işbirlikçilerini kınıyorum. Sadece İsrael değil, tüm emperyalleri ve zulümlerini, sadece Filistin'de değil her yerde yaptıkları zulmü kınıyorum. Irak'ta Arap ve Türkmenlere, Azerbaycan ve Karabağ'da Azeri Türklere..
Ve Filistin'de..
Ve ülkem Türkiye'de de; emperyalizm'in çevirdiği dümenleri ve ona yalaklık eden tüm işbirlikçilerini kınıyorum.
Dünya üzerinde, her yerde kınıyorum.
Kahrolsun her türden emperyalizm ve onun her türden işbirlikçileri!
Göktürkmen tarafından 12/29/2008 7:11:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rabbim razı olsun hem sizden hemde buradayım diyen gönüllerden.
Siyonizim ve abd köpeklerini kınıyor Rabbim tez zamanda belalarını versin diyorum.
Müslüman Filistin Kardeşlerimizede dualarımı gönderiyorum.
Yüce Rab ahirlerini iyi etsin Amin.
Herzaman yanlarında oldum ve BURADAYIM diyorum.
En kalbi selam ve muhabbetlerimle....
Kimse ''düşüncelerime''katılmak zorunda değil elbette...Zira bu şahsi görüşten ziyade ''gerçektir''.
Arafat'ın ölmeden önceki duruşuna bakmamız yeterlidir gerçekleri görmek için...
Filistin halk direnişinde bir sembolün giderek pasif hale getirilmesi ve ölümünden sonra geçiş dönemi.Süreç...
Devlet başkanı olarak tanıtılan Arafat ''sembolik'' başkandı.Kaldı ki,maal esef öyle bir devlet hala yok.
Arafat'ın ölümü ile halk içinde etkinliğini artıran en önemli güç Hamas olmuştur ki bu kaçınılmaz bir durumdu.
Hamas siyasi büro başkanı Halid Meşal`in zamanında Ankara ziyaretinde yaygara koparılmıştı,hatırlayınız.
Ziyarette AKP Hükümeti dik duruş sergilemiş olsa ve Başbakan görüşmeyi askıya almasaydı Hamas daha farklı bir
konumda olacaktı...
Ama kimilerince ''terörist''oldu ne hikmetse.
Kaldı ki,Halid Meşal Filistin halkının ''seçtiği'' bir liderdi...
Medya hep Amerika ve İsrail yanlısı yaygara kopardı...Seyredelim cümbüşü...daha neler olacak.
Haması bahane ederek çoluk çocuk filistinlileri bombalamak İsrailin sıradan propagandalarından biri..
Son saldırılarda da "biz haması bombalıyoruz" diyorlar yine. Ama "öyleyse niçin kadınlar çocuklar ölüyor, ölenler içinde sadece 5 kişi hamaslıydı diğerleri sivildi" sorusuna cevap veremiyorlar.
Hamas ile İsraili eşdeğer görüp ikisi de terörist demek İsrail çıkarına hizmet eder ancak.
Zira İsrail işgalci, hamas topraklarını savunma durumunda.
Kimse savaşmasın da işgal kalıcı mı olsun öyleyse barış adına?
Hamas da israile günlerdir bomba atıyormuş, öyleyse bu katliamı haketmiştir mi demek istiyoruz?
Hamas liderlerinin Türkiye ziyaretleri de malum aynı çevrelerde, aynı teranelerle eleştiri bombardımanına tutulmuştu.Hamas terörist örgüt, niçin onlarla görüşüyorsunuz yaklaşımı kılıktan kılığa giriyor, şimdilerde de "her ikisi de terörist" kılığına girmiş durumda.
Hamas terör örgütüdür diyenlere önce şu hususları hatırlatalım
1- 40 yıldır El-Fetih'in başını çektiği silahlı ve politik mücadelenin sonuçsuz kalması...
2- 40 yıldır direnişin başını çeken El-Fetih yönetimi içindeki yolsuzluklar...
3- ABD'nin Afganistan ve Irak işgallerinin sonuçları...
Bu duruma gelinmesinde önemlidir...hem de çok
Hamas'tan silahlı eylem ve radikalizmden vazgeçmelerini talep edenler bir gerçeği kabul etsinler
İsrail'e dönüp''Yıllardır işgal altında tuttuğun Filistin topraklarından çekil !!! '' diyebilsinler önce...
Eğer İsrail işgal altında tuttuğu Filistin topraklarından çekilir ve bu topraklarda kurulacak Bağımsız Filistin Devleti
ile sınırlarına uluslararası barış gücünün yerleşmesine izin verirse o zaman Hamas'ın silahlı eylemine hedef olacak
İsrailliler olmayacak.
Böyle bir durumda Hamas silahlı bir örgüt olmaktan çok Filistin'in bağımsızlık mücadelesinde önemli yer tutacak...
Kurulacak bir Filistin devletine maddi manevi yardıma hazır mısınız?..
Ne yapabilirsiniz?
Hangi ülke kaç milyar dolarcık feda edebilir?..
Direnişin tek nedeni işgaldir...Hala süslü söylemler,acılı arabesk çözüm önerileri ile bu iş çözülmez...çözülemez.
Hamas liderleri Şeyh Ahmed Yasin ve Abdülaziz Rantisi 2004 yılında öldürüldüğünde ses çıkarmayanlar şimdi konuşmamalı.
Susmak zorundalar...
Öncelikle bu düşünceye sahip olanlar ''türk medyası''sının yahudi lobisi ağırlığını irdelesinler...
Daha sonra iki kelam ederler bizler de dinleriz...
Avrupa göbeğinde gerçekleşen katliama sessiz kalmışken Filistin'e mi ağlayacak?..Ya da Bm dedikleri oluşumundan itibaren
ayrılmışlar mı çözüm bulacak?...Asla!
İsrail saldırıları karşısında Arap ve İslam ülke liderlerinin sesi çıkmazken en onurlu tavır Venezüella'nin devrimci lideri
Hugo Chavez'den geldi. Tel Aviv'den büyükelçisini çeken Chavez, İsrail'i Hitler'e benzetti, Arap ile Müslüman ülke
liderlerini Filistin ve Lübnan halklarına sahip çıkmaya ve ABD'nin yeni emperyalist ve sömürgeci planlarına karşı mücadele
etmeye çağırdı 2006 yılında...
Vatan savunması yapanlar...vatanını savunananlar ne zamandan beri terörist oldular?..
Medya iki gün üst üste haber yaptı diye mi bunca duygusallık,ağlamalar,sızlanmalar?...
verda tarafından 12/29/2008 8:24:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
AH FİLİSTİN
Yüzünde tomurcuklar, mermiler kollarında
Kimsesiz misin bebek, ah sen, vuruluyorsun!
İmansız darbelerin en iğrenç yollarında
Tomurcuğun gülmeden her gün kırılıyorsun
Paslanmış sinelerde, feryadın duyulmuyor
Zulüm saltanat kurmuş, kimliğin sayılmıyor!
Utanmazın alası, kalleşlik tahtı mısın?
Sen din kardeşlerimin, o kara bahtı mısın?
Lanetli ecdadının, zamane ahtı mısın?
Yedi başlı canavar, kanla diriliyorsun!
Rabbim seni görüyor, elbet sıran gelecek
Üzülme sen ey bebek, bir gün yüzün gülecek
Sen Siyonizmin tacı, çağa veba saçarsın
İnsanlığın celladı, çıldırmış canavarsın
Fitneye kucak açıp, nefretinle yaşarsın
İmanlı kalkanlarla, neden geriliyorsun
Ey Lübnanlı kardeşim, dualarım çilene,
Sabır dile Rabbimden, sus düşürme diline,
Duyulmaz Filistin’de annelerin feryadı
Yıllardır “Müslüman”mış orda mazlumun adı
Ne zaman biter bilmem bu gafletin miadı
Ağla Filistin ağla, hakir görülüyorsun
Ey din kardeşim uyan, gelmeden sıra sana
Dirilmek zorundasın, artık uyumasana! (SEVİM YAKICI)
EIN RUF FÜR FRIEDEN / BARIŞA ÇAĞRI
Wenn Sie für sich, für Frieden sind
freue ich mich wie ein Kind ;
o einziege , o wunderschöne Welt
die von Allen Olivenzweig nimmt,
von den Haenden weisse Tauben werft
ins Blaue für Freiheit laesst ...
Die Menschen sind in einer Kette
umarmen sich mit der Liebe
ehrlich, unglaublich, verstaunend
laufen in einer Wettbewerb
um dieses schönes Erbe
zu bringen auf die Erde ...
Ich möchte keine Waffe
denn, wir sind nicht mehr Affe ;
wo sind jetzt die Gefallene ?!
...
Bevor ich
so bitterweinend sterbe
habe ich von Allen eine letzte Bitte ;
die ist in mir eine strahlende Sonne
dadurch bin ich geschmolzen
mit meiner unendlichen Wunde,
verlieren Sie keine Sekunde ,
die Mütter haben Schmerzen
in Ihren brennenden Herzen
begrabt jede eine Waffe
auf unserer Welt in die Tiefe;
durch Frieden sei zufrieden !
Alle am Himmel so schöne Sterne
fallen sowieso wenn ich sterbe,
man kann doch ziehen auf die Erde
bezaubernd,
durch unsere eigene Haende
wie unglaublich schöne Aengeln
können wir doch vieles aendern,
die traumhafte Lichte von der Weite
durch die Augen
zu den Herzen verspiegeln,
dann sterben alle Teufeln !
Wir sind durch die Liebe geboren
und wollen nur eine Melodie hören
Waffenstillstand .....................
die Babys schlafen ohne Angst ;
eine unendeckte Landschaft
mit Herzschlaege von Freundschaft !
Şaban AKTAŞ
den 11.03.1997 -ANTALYA / TÜRKEI
---------------------------------------
(ÜSTTEKİ ŞİİRİMİN DİLİMİZE ÇEVİRİSİDİR )
-Şiiri Almanca düşünerek yazdım -
BARIŞA ÇAĞRI
Kendinizden, barıştan yanaysanız eğer
bir çocuk gibi sevinirim
ellerinde herkesin
özgürlük ve barış için maviliklere,
beyaz güvercinler bıraktığı
insanların birbirine zeytin dalı uzattığı
biricik dünya ne güzel bir dünyadır ...
Sevgi zinciriyle kenetlenip
bu güzel mirası getirmek için dünyaya
nasıl da koşuyor insanlar
namusluca ,yarış içinde inanılmaz ...
Silahı asla sevmem ; çünkü biz
artık maymun değiliz
düşüp ölenler, şimdi neredeler ?
...
Acılarla gömülmeden
bir dileğim var hepinizden;
içimde bir uhde, bir güneş
sonsuz sancılarla beni eriten,
yakıp kül eden ;
yitirmeksizin bir saniye bile
gömerken anneler ellerinde bir silahı
derinliklerine toprağın,
mutlu olmayı öğren , unutup ahı vahı ...
Gökteki yıldızlar
ben ölünce hepsi birden düşecek
çekelim o halde büyülü ellerimizle
meleklerce yere tek tek
çok şey değişir gönlümüzde
rüyâ gibi yansıtabiliriz
yıldızları gözbebeklerimizde
ve inanın
çatlatabiliriz kahrından şeytanı !
Sevgiyle doğduk
yalnızca bir şarkı dinlemek istiyorum
ateşkes;
silahların sustuğu
bebeklerin korkusuzca uyuyabildiği
o keşfedilmemiş dünyayı görebilmek
o çizilmemiş resmi çizebilmek dileğim ,
yüreğimde çarpan sesiyle dostluğun ...
Şaban AKTAŞ
11.03.1997 -ANTALYA / TÜRKEİ
Şerefsiz katil devlet İsrail'in ABD'den sonraki en yakın ikinci müttefiki olan Türkiye Cumhuriyeti'nin bir vatandaşı olduğumdan,utandığım gündür bu gün !
Ey şanlı milletim, ne basiretsiz yöneticilerin ellerine kaldın !
ABD'nin yalakası olmak uğruna,bebek katilleriyle işbirliğine girişen,basiretsizler yönetiyor bizi !
dün gece televizyonda bir haber izledim...haberin içeriği şöyle...
İsrail Hamas'ı bir saldırı düzenliyeceği konusunda haberdar ediyor ve sivil halkı oradan çekmesini söylüyor...
ancak Hamas bunu hayata geçirmiyor...
ki zaten İsrail 6 aydır gazzeden ayrılmış ve ateş kes ilan etmiş...bu arada Hamas boş durmamış ve sürekli israil topraklarına ateş etmiştir...
Hamasta İsrailde bir terör örgütüdür...
masum insanları her ne sebepten olursa olsun bu ateşin içine çekenleri şiddetle kınıyorum...
savaşa hayır...
Ben kendimi bildim bileli bu kanlar hep akıtılmakta.
Ve bunu sözde medeni dünya(!) organize etmekte.
Bu gün yüce milletim için SOYKIRIM yalanlarını ortaya atan ve arsızca hak iddia edenlerin arkasında da yine bu sözde medeniyet yer almakta.
Oysa bırakın tarihi yüzyılın soykırımları işleniyor hepimizin gözleri önünde.
İsrail'in orantısız güç kullanarak yaptığı bu ne ilk saldırı ne de son olacak.
Ama korkuyroum ki yıllar sonra İsrail çıkıp Filistin'den davacı olacak. Ve hak iddia edecek.
Tıpkı bu gün Ermenistan'ın yaptığı gibi.
E tarih gözümüzün önünde tekerrür ettikçe bu milletin birlik olması gerekmez mi?
İncirin sapı, armudun çöpü gibi sözde gündemlerle milletin gözünü boyayanlar siz de çekilin artık köşenize
Ve Yüce Türk Milletini gerçek asaleti ile başbaşa bırakın
Bir devletin sonunu hazırlıyan en önemli nedenlerden biri....
Siyasal-Toplumsal rejimin başarısızlığı !
Keşke daha güçlü altyapılara ve techizata sahip olsaydı Filistin.
Lanet olsun İsrail e!!!
Güçsüzün yanında olmak yerine onu bir böcek gibi ezmeye çalışan bu lanet ötesi devlete!
Yazık onca masum günahsız insana.İçim sızlıyor..için için kanıyorum ben de...
Mükemmel bir yazıydı Sevgili Şahan Bey.Bu duyarlılığı sizden görmek beni son derece mutlu kıldı.Umarım herkes bizlerle aynı duyguları paylaşıyordur.
Her türlü yardım için varım!
Bu vahşeti sonuna kadar kınıyorum!!!
BURADAYDIM !
BURADAYIM!
VE HEP
BURADA OLACAĞIM!!!
Söz çok sözün bittiği yerde..
İnsan mıyız diye soruyorum her okuduğumda bu yazıları.
ve sanırım artık insan ların birazda benim gibi bu yazılara bile dayanamayacak kadar kafalarından eksilmesi gerekiyor.. İsyanın adı ya delirmek yada masaya vurmak..
Delirmekten başka çarem kalmadı bir de Yaratanıma sığınmaktan..
Zira, " omuzları çöktü dünyanın ve ahraz seslerin yurdundan göç ediyor zulüm.."
Allah bile kabul etmiyor zulme sessiz kalanı bana daha ne düşer ki..
1948 yılında Filistin toprakları üzerinde İsrail devletinin kurduran amerikadır.Kendisi kadar terörist bir devlet yaratmak içinse 1967 yılında Filistin topraklarından arta kalan Batı Şeria ve Gazze bölgelerini işgal için israil'e her türlü desteği vermiştir...
İsrail sebebiyle 1948 yılından beri bölgede huzur yoktur...
Beyrut kasabını devlette en üst kademeye getiren yine amerika...
Pekii,ses etmeyen kim?Bizden değildir diyenler...
Dünyaya her fırsatta Filistin'i koz olarak kullananlar...Filistin asla populist yaklaşımların ah'ların vah'ların toprağı değildir...
Filistin onurlu insanların,onurları için öldükleri topraktır...
Ve bakınız ne ilginçtir,araştırıp bulunuz...
israil yaptığı terörizm ile övünür...tarihine bulaştırdığı bu leke ile övünebilecek kadar yoksundurlar...
Sabra ve Şatilla katliamlarının sorumlusu şaron tarafından yıllar önce verilen soykırım emri (amerika destekli) bir kez daha milyarların gözleri önünde sürmektedir...
Siz burada ağlayın...ne değişir?..
ve çıkıp birileri''bize karşı da yapılan saygısızlıktır'' diyebilecek kadar insanlıktan ödün versin...ne değişir?..
Bakınız şimdi,Mondehai Vanunu bir Fas yahudisi.ve israil hapishanelerinde 18 yıl yattıktan sonra serbest bırakıldı.
1963 yılında israil'e göç eden bu kişinin suçu neydi biliyor musunuz?..
Dimono nükleer tesislerinde çalışan bu kişi israilin sahip olduğu nükleer,hidrojen ve nötron bombalarını 5 Ekim 1986 yılında İngiliz Sunday Times gazetesine aktarması idi.Ve sorun bakalım o insana,israilin yaptığı kadar ırkçı bir tutum görmüş mü hayatında?..
Herkes israil'in bölge için ne kadar tehlikeli olduğunu bildiği halde susmayı tercih etti.Bir şey yapamadılar...
Oysa aynı israil 1982'de Irak'ın inşa etmeye çalıştığı nükleer tesisleri bombaladı...Ve tesadüfe bakın ki amerika Irak'ı bu gerekçe ile işgal etti...
Oysa bizim milletvekillerimiz,bürokratlarımız Jinsa(yahudi örgütü)'yı çok severler,görüşürler...
Ağlamayın...Filistin'in sizin gözyaşlarınıza ihtiyacı yok!!!
İnsanlığa ihtiyacı var yalnızca...
verda tarafından 12/28/2008 10:46:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
"öldürdünmü Israil gibi öldüreceksin
kimsenin sesi çıkmayacak
gözleri bağlı olacak esirlerin
kafalarını darmadağın ederken
katillerinin yüzünü görmeyecek hiç bir esir
Almanyadaki soykırıma karşı çıkacak
binbeterini Filistinde yapacaksın
öldürdünmü İsrail gibi öldüreceksin
kimsenin sesi çıkmayacak
duvarın köşesinde
babasının kucağına sığınan 12 yaşındaki çocuğun
tam göğsüne nişan alacaksın
babasının kollarında can çekişirken çocuk
bütün dünyaya göstereceksin
ne demekmiş insanca savaş
buldozerlerle girmelisin evlerin kapılarından
mülteci kamplarına düzenlediğin
operasyonlarda gelmeli ölüm
taş atan çocuklar için
top atan tanklar bulundurmalısın
TAŞ ATAN ÇOCUKLAR İÇİN
TOP ATAN TANKLAR BULUNDURMALISIN
ördüğün 15 metrelik duvarın arkasında
görünmez nasıl olsa zulmün
insanlık seni analyışla karşılayacaktır nasıl olsa
...
öldürdün mü işte böyle öldüreceksin
işlenecek bir karış toprağı
içecek bir yudum suyu olan
her bir coğrafyanın senin olması için
kongre kararları meclis kararları çıkartacak
oturduğu toprağına
içeceği suyuna göz diktiğin insanları
zalimce hunharca
ama mutlaka yasal bir şekilde öldüreceksin
ölümü yasalllaştıracaksın"
yaşanılan acı artık gayet yasal
ki dünyanın da sesi çıkmaz oldu bu kıyıma..
Sharon gitti yerine bir başka kâfir geldi, o gider yerine bir başka yezit gelir..
mazlumun her zaman ki kaderi bu güçlü olan hep ezer hep ezer..
bir avuç toprak mı? ekonomi mi?
alınacak hiçbir şeyin israile katkısı olmayacak. bu, tarihte koca bir leke olarak kalacak..
Filistin tarihinde bir gün gülmedi, kendi topraklarında ikinci sınıf insan muamelesi gördüler
sapana karşı silah
sapana karşı bomba
çocuğa karşı asker
evet, gayet yasal bir savaştı
anayasası tevrat olan ama kutsal kitaptan feyz alamayan bir millet..
en kısa tarihte aynı belaların israili bulması dileğimle..
bedenim Burda kalbim Filistinde..
lütfen bu sese "ses" verelim
duyarlı yüreğinizi kutluyorum..
Daha iki saat önce yine bu sitede aynı konulu Sayın Yavuz Doğan'ın "Kan Hep Kırmızı Akar" başlıklı yazısını okudum ve yorumumu yazdım...
Sayın Şahan Bey yanlış anlamazsa o yorumumdan bir bölümü buraya da taşımak isterim, çünkü söyleyeceklerim, tepkilerim ve bu sayfaya geliş nedenim aynıdır, vahşeti kınama adınadır...
Bu yazıyı boğazına yumruk gibi çöreklenen bir vicdan sorgulaması hissetmeden okumak imkansız...
Şimdi ben de "evet, her kelimesine katılıyorum, kınıyorum" desem, ne değişecek ki...
Duracak mı akan kanlar? Veya son bulacak mı soykırım?...
Yıllar önce faşist Hitler'in kendilerine yaptıklarını şimdi onlar Müslümanlara yapıyorlar... Bu ayan beyan ortada...
Ve tüm dünya koltuklarına kurulmuş bu trajik filmi izliyor...
Evet, yazmalı, çizmeli, bağırmalı, sesini duyurmalı, bir halkın göz göre göre yok edildiğini, Hitler'in ideolojisinin hala yaşadığını dünyanın gözüne sokmalı...
Fakat bunların da ötesinde birşey yapmalı...
Herşeyi devletten beklemek ne derece doğru?
En azından bu soykırımcılara karşı, devlet olarak birşey yapıl(a)mıyorsa bile birey olarak, toplum olarak tepki koyulmalı ...
İçimizden kaç iş adamı, kaç şirket sahibi zarar etme veya aç kalma pahasına ticari ilişkilerini sonlandırırdı faşist ve emperyalist ülkelerle?
Veya kaç duyarlı vatandaşımız ya da dindaşımız alış veriş yaparken bu ülkelerin ürünlerini almayarak protesto etme duyarlılığını sonuna dek sürdürebilir?
Bizlerin sırtından kazandıkları paralarla masumların öldürülmesine, en azından çorbada benim de tuzum olsun diyerek, vahşeti yapan ve destekleyen ülkelerin ürünlerini protesto ederek küçük de olsa bir tepki verebiliriz...
Unutmayalım ki bilinçli bir bireyin tepkisiyle başlar her hareket ve en uzun yollara bile tek bir adımla başlanır...
Bana kalırsa bugüne dek ah vah etmenin ve üzülmenin dışında hiçbir şey yapmamışsa bile (ki bu tek başına birşeyleri değiştiremeyecğine olan inancındandır), bu yazıyı okuduktan sonra her birey üzerine düşeni yapmalı... Herkes elini taşın altına sokmalı...
Kişisel çıkarlar ve "tek başıma hiçbir şeyi değiştiremem" düşüncesi artık bir tarafa bırakılmalı diye düşünmekteyim...
Sayın Şahan Çoker'i duyarlılığından ötürü kutlarım...
Hangi vesileyle olursa olsun, sitedeki duruşuna devam ettiğini görmek bizlere güç verecektir...
Saygılarımla...
BURADAYIM............. evet ....
cocuk yaslardaydim hep bu kan akiyordu.... yasim 53 oldu yine ayni .......... bu kan böyle akmakta....
kendimi bildim bileli bu hep böyle....
kiniyoruz bu vahseti ama neye yariyor kinamak....
köpekler yine saldiriyor.. yine masum cocuklar ölüyor....
yüzlerce insan bir cogu cocuk bunlarin... katledildi ...
dünyanin en usta alcaklari tarafindan ....
yaziklar olsun.........
sevgili dost ; iyi ki varsin.... seni alnindan öpüyorum........
sevgilerimle.....
Dünyada var olan bütün savaşlara hayır diyor ve tüm dünyanın barış ve kardeşlik içinde yaşamasını temenni ediyorum.
Vahşi kapitalizimin çocuk, kadın, yaşlı, genç demeden yıkıp geçtiği bir dünyada yaşıyoruz ve Orta Doğuda kan gölüne dönen, savaşa dur demeyen ve bir filim izler gibi izleyen, kendini medeni ilan eden bütün batı ülkelerini şiddetle kınıyorum.
Her türlü savaşa hayır demek için buradayım.
ÖNCE KARDEŞİMİ ALNINDAN ÖPÜYOR VE
B
U
R
A
D
A
Y
I
M DİYORUM.
YAZI İÇERİĞİNDEKİ SAMİMİ YAHUDİYE ÇAĞRIYA KATILMADIĞIMI BELİRTMEK İSTİYORUM.
ZEBUR, TEVRAR ve İNCİLLER HAKKINDA KENDİ ÇAPINDA EPEYİ ARAŞTIRMASI OLAN BİRİSİ OLARAK SUÇSUZ YAHUDİ YOKTUR, MASUM YAHUDİ YOKTUR DİYORUM.
KİMSENİN MALINA TAMAH ETMEMEK, TEVRAT'TA İSRAİLOĞULLARININ MALINA TAMAH ETMEMEK MANASINADIR. BİZZAT TEVRAT'TA YAHUDİ OLMAYANLARIN MALINI ÇALMA TALİMATI VARDIR.
SAYFAMA EKLEDİĞİM BU HUSUSTA ARAŞTIRMA YAZIMI OKUYAN BANA KATILIR.
ALLAH SENDEN RAZI OLSUN.
SELAM VE DUA İLE.
sesim yetermi acaba içimdeki isyanı duyurmaya
kelimelerim ne kadAr anlatabilir nefretimi yazmaya
bilemiyorum ama gözyaşalrımın böyle bir sorunu ve sonu yok
durduramıyorum
o bebelerin üzerine mermiler yağarken... anneler feryat feryat
babalar çaresiz
ülkesiz bir ülkenin ülkem diyemiyen canların canı yanıyor
oralarda bir yerlerde..kardeşlerimiz alev alev yanıyor
dünya durmuş seyrediyor
seyredecekler
IRAKtaki vahşeti
yaptıkları işkenceleri dünyaya seyrettirenler bunu da ve daha da beterini yapacaklar...
önemli abiler ŞAHAN beyin deyimiyle
o abiler biraz bağıracak biraz politika yapacak ama çözüm! hiç umudum yookkkk hiiççç
bu gün orada olanlar yarın bize olmayacağının kimse garantisini veremez hazırlıkları ve amaçları zaten ortada bize bizi kırdırıp içeriden bölme çabaları çok başarılı malesef bunları biliyoruz ve kenetlenemiyoruz..
uyanık olamıyoruz hey hattt
sıra bize nezaman gelecek diye bekleyeceğiz
bu gün kardeşlerimiz için ne yapabiliriz
bir şeyler yapalım sesimizi dünyaya duyuralım
BİR ŞEY BAŞLATALIM ..... HERGECE 9 DA IŞIKLARIMIZI KAPATALIM
ŞU KARANLIK DÜNYAYI BİRAZ UYANDIRALIM
birtek benim demem le ne kadar sesim duyulur bilmiyorum
ama çığlık larım beni boğuyor
uykularım kaçıyor
gıravatlarını papyonlarını takarlar
bütün işkencelerin altına imzalarını atarlar...
ŞAHAN BEY SİZE NE KADAR TEŞEKKÜR EDECEĞİMİ
BİLEMİYORUM
İÇİMİZDE Kİ SESİMİZİ VE GÖZYAŞLARIMIZIN TEMSİLCİSİ OLMUŞSUNUZ...
SAYGILARIMI SUNUYORUM
HAYIRLI VE GÜZEL GÜNLER DİLİYORUM BÜTÜN DÜNYAYA
FİLİSTİN
FİLİSTİN
Kızıldeniz gül bahçesi,
Filistin’in baş belası
Çölde çaresizdin gafil
Bıldırcının en alası
Bu mu inancın bedeli
Harun,Musa’nın sözleri
Kenan’dan alsa sizleri
Gülse Filistin yüzleri
Firavun’un ezikleri
Bu mu kavimler alası
Ne Yusuf’a ne Musa’ya
Güvenmeyin siz İsa’ya
Kan bulaştı bu asaya
Gelsen ilahi yasaya.
Bu mu kavimler belası
BURADAYIMMMMMMMM
SAYIN ROMANTİK;
BİLDİĞİM KADARIYLA iSRAİL İLE YAPILAN
MANAVGAT SUYU PROJESİ VE SÖZLEŞME ŞU AN YÜRÜRLÜKTE DEĞİL DİYE BİLİYORUM.
AYRINTILAR HAKKINDA ŞU ANDA FAZLA DETAY YOK.AMA KONU İNCELENMELİDİR.
SAYGILAR.
DURUM SON DERECE VAHİM. İSRAİL'İN BÖLGEDE YAYILMACILIK POLİTİKASI SÜREKLİ KAN GÖLÜNE ÇEVİRMİŞTİR BÖLGEYİ.
BU RUHSUZLUK, ACIMASIZLIK,
BU MİLLETİN EZELİ KARAKTERİNDE MEVCUTTUR.
YAHUDİLERİN, AMERİKAN LOBİSİNDE ETKİLİ OLMALARI NEDENİYLE, ARAPLAR BÖLGEDE TOP YEKÜN KURTULUŞ SAVAŞI BAŞLATMADIKLARI TAKDİRDE TARİHSEL SÜREÇTE TEK TEK YOK OLMAK DURUMUNDA KALACAKLARDIR.
BU GÜNE KADAR KENDİ HALKINI UYUTAN ARAP ŞEYHLERİNİN KRALLARININ ZAVALLIĞINI GÖRMELİYİZ.
ATATÜRK'ÜN DOĞRU ÖNDERLİĞİNİ BİR KEZ DAHA İDRAK ETMENİN BİLİNCİNİ TERENNÜM ETMENİN ZAMANIDIR.
BU SAVAŞ BİZİM SAVAŞIMIZ DEĞİL.
DİNSEL TEMELDE DESTEK POLİTİKASI
SAVAŞI, 3.NCÜ DÜNYA SAVAŞINA SÜRÜKLEME RİSKİNİ İÇİNDE BARINDIRMAKTADIR.
TÜM DÜNYANIN BARIŞ SORUNUDUR SORUN.
BİR TEK MAVİ DÜNYA VAR BAŞKA YOK .
BU DÜNYA BİZİM HEPİMİZİN !
Şaban Aktaş tarafından 12/29/2008 11:03:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yanan bir dünyanın orta yerinde
Dengeler adına nelere katlanmaktasınız
Yoğun ve yorgunsunuz bizi düşünmekten
Biliyorum içiniz yanıyor sizin de
Onun için bu bedel bende kalsın
Bu gün çok şıksınız bayım,
Ne kadar güzel konuşuyorsunuz
Ve ne kadar körsünüz cesedime basarken
Doğru söylüyorsunuz. Şu Araplar, Batıyı ve Türk Milletini bir anlayabilselerdi ve Türk Milletini dışlamamış olsalardı,Filistin Halkının başına bunlar gelmezdi.
Allah mazlum milletlere yardım etsin.
BURADAYIM.
Saygı ve selamlarımla.
Tekrar hoş geldiniz efendim!
Bizler sessiz çığlıkların kahramanları olabiliyoruz ancak. keşke yapılabilecek birşeyler olsaydı. Olan masum insanlara oluyor.
Acı içinde kıvranmaktan öte, hiçbir şeye çare olamamanın mahcubiyeti altında ezi
liyoruz.
Yüreği, kalemi güçlü bir vatandaş olarak haykırıyor, haykırıyorsunuz.
Ne denli gür çıkarsa çıksın sesler , kimilerine sivrisinek vızıltısı gibi gelmekte ne yazık ki...
Ben kaleminizin, yüreğinizin gücüne saygıyla eğiliyorum...
Efendim, sağolunuz.. Kaleminiz ve yüreğiniz hiç susmasın diliyorum. saygımla...
İnsanlar kirli emelleri için kan döküyorlar sürekli
ve olan günahsız çocuklara oluyor
onlarla birlikte, hiç suçu olmayan insanlar can veriyor
---deniz aşırı bir ülkenin ''halk menfaati için'' perdesine saklanmış, gizli dünya devleti adına---
Mutlaka bir gün çektirilen acının ve dökülen kanın hesabı sorulacak
Ben de Buradayım !...
Aynı yorumu eklediğim için özür dilerim.
Ama bu fikri taşıdığım ve konu bu olduğu için yazınıza imza eklemek istedim...
Yüce Türk Büyüklerimizden biri basın bültenlerine açıklama yapmış (!)
* İsrail Başbakanı Ehud Olmert'i aramayı düşünüyordum, ama iptal ettim. * demiş...
Çünkü, gazze'ye yapılan çirkin saldırıyı kınıyormuş !...
Demokrasiye ve insan haklarına darbedir, orantısız güç kullanılmıştır türü açıklamalar...
SİZCE SAMİMİ MİDİR SÖYLEMİNDE ?
Bu Türk büyüklerimiz iktidara gelir gelmez İsrail adlı dünyanın terör üretim fabrikası olan ve İstanbul'dan dahi küçük olan devletine !...
Manavgat'ın suyunu satmadı mı ?
Türkiyenin askeri anlamda gerekli silah, uçak ve birçok çeşitteki mühimmatını oradan temin etmedi mi ?
Bunları oradan alarak o ülkeye ülkemizin parasını kazandırmadı mı ?
Ülkemizdeki stratejik konumda olan yerleri özelleştirme adı altında o ülke yatırımcılarına davet çıkararak yok pahasına (!) verip kendi ülkemizin kazancını onlara nasip etmedi mi ?
Ülkemizdeki bankaları onlara sattırarark "hâlâ" ceplerini anormal kâr gelirleri ile doldurmasına vesile olmadı mı ?
Güneydoğu, doğu ve sahil şeridimizdeki çok önemli yerleri satmadı mı ?
Türkiye'mizin suyundan bunlar para kazanmıyorlar mı ?
Türk insanını bankalara çekerek faiz tuzağında servetlerine servet katmıyorlar mı ?
ve... ve... en önemlisi... Türkiye'den neredeyse her sektörden ve devletten kazandıkları para ile gidip gazze'deki masum insanları öldürmeye harcamıyorlar mı ?
Gazze'ye yapılan saldırıda ölen çocuk, kadın, yaşlı ya da genç... kısaca masum insanların hayatının bitişinde dolaylı da olsa; verdiğimiz oylar neticesinde bizlerinde parmağı var mı ?
ŞİMDİ TEKRAR SORUYORUM...
TÜRK BÜYÜKLERİMİZ KINAMA SÖYLEMİNDE SAMİMİ MİDİR ?
İÇİNDE AZ DA OLSA VATAN AŞKI OLAN...
İÇİNDE ÇOCUK AŞKI OLAN (savaş ya da terör ortamında en masum olanlar, daima çocuklardır ) BU SORUYA CEVAP VERSİN...
ALLAH AŞKINA...
çok anlamlıydı hocam
yüreğinize sağlık
haddim olursa kutlarım sizi...
belki de kınamak da az gelecek
bu gece ellerimi semaya açacağım ve dua edeceğim yaradana
belki ağlayacağım orada giden canlar için
belki yaralarını saramıyacağım ama
yürek yangınlarına iki damlada olsa su serpmiş olacağım
artık ne olur çocuklar ölmesin
analar ağlamasın..
bu zulüm bitsin diye buradayım...
suzan can tarafından 12/28/2008 9:29:28 PM zamanında düzenlenmiştir.