- 1332 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNEMLİ BİR AÇIKLAMA
Sevgili dostlar...Lütfen sonuna kadar okuyun....Ama lütfen.Benim için önemli.
Ve bir dostun yanlış anlaşılmasını düzeltmek için.
Bundan günler önce Haciz koydular diye bir şiir eklemiştim.Altına da bir not eklemiştim.
Sağolsunlar ilgilenen dostlar oldu.Bana Özelimden ulaşan Realduman dost ne yapabiliriz?
Güvendiğin isimler varmı görüşeyim dedi.Ben de birkaç isim vermekle beraber,Sanal alemdeyiz herkes inanmayabilir ama Temel Ata hocam yanıma geldi beni tanıdı,dertleştik,durumumu az çok biliyor inanırsa bir o inanır dedim.Realduman dost’ta kendisine durumu bildirmiş.
Allah razı olsun Temel Ata dostum elini taşın altına sokmuş bir kaç dosta ulaşıp destek istemiş ama üzülerek öğrendim ki hem beni hem de Temel dostu yanlış anlayanlar olmuş.
Dostlar.Şiirlerimi okursanız beni az çok tanırsınız ama Temel Ata dostun dediği gibi,’Elimi sıkıp gözüme bakmadığınız’ için beni yanlış anlamanızı normal karşılarım.Ama şunu bilin ki
Ben şu an çok zordayım.Öyle olmasam gururumu bu kadar incitecek bir hareket yapmazdım.Utancımdan siteye giremedim günlerce..Yine de siz beni yanlış anlayabilirsiniz.Kırılmam, Burası sanal bir alem ve kimin kim olduğu mechul.Ama bence o kadar dost vardı ki burada medet umdum sadece...Hataydı yeni anladım....
Şunu bilmenizi isterim.Ben herşeyini kaybetmiş olabilirim, Her zaman namus ve şerefimle yaşadım.Elimde kalan tek şeyim şerefim ve namusumdur...
Dostlar.Ben duygu sömürüsüyle insanlardan birşeyler koparmaya çalışan adi bir internet dilencisi değilim.İnsanların çocuklarının rızkından kesip bana yollayacağı üçbeş kuruşla alem yapacak bir vicdansız da değilim.Gerçekten çok zor bir durumdaydım ve çaresizdim.Bir bunalım anında eklemiştim o şiiri ve pişman da olmuştum sonra.Allah kimseyi çaresiz bırakmasın,herşeyden medet umuyor insan.Tek derdim eşime ve bir çocuğuma acılar yaşatmamaktı.Ama Allah yazmışsa yapacak birşey yok.
Hadi beni yanlış anlayın.Onu da geçtim...
Ama dostlarım lütfen,yalvarırım size tek suçu sadece düşmüş birine yardım elini uzatmak olan Temel Ata dostumu yanlış anlamayın.Sadece benim için çabaladı.Tek suçu Allah rızası için bir dosta el uzatmaktır. Mesajlarıyla yanımda olan,benden dualarını esirgemeyen tüm dostlardan Allah razı olsun.
Yanlış anlayanlara da Allah böyle bir tecrübe yaşatmasın...Kimseye kırılmaya hakkım yok.Gerçekleri sadece Allah biliyor...
Bu arada özel bir yazıyla sizleri meşgul ettiğim için özür dilerim.Bu yazı edebi bir yazı değil biliyorum.Site yönetiminden de böyle bir yazı için özür dilerim.Bu bir kural hatası mı bilmiyorum.Ama öyle ise kaydımı da silebilirler.Kırılmam.
Allah’a emanet olun Selam,Sevgi ve Saygımla....
YORUMLAR
artık abi diyeceğim sana izninLe çetiner hOcam.
çOk üzüLüyOrum durumuna,bunu her seferinde söyLüyorum. duaLarım hep seninLe abi,inan buna. dua etmek ve üzüLüyorum demekten başka yapabiLeceğim bir şey varsa yapmaya hazırım abi. tüm şair dOstLar yapmak istedikLeri şeyLerde beni unutmasınLar. gücümüz yettiğince yanındayız abim.
ALLAH büyüktür eLbet...
sevgim saygım sOnsuz sana:):)
keşke şuan mezun olup , mesleğimi elime almış olsaydım...yardımcı olabilseydim size...paranın kıymeti yoktur gözümde ama işte insanın dostları zor durumda kalınca,keşke zengin olsaydım diyor keşke zengin olsaydım....dualarımla yanınızdayım hocam inşallah en kısa zamanda feraha erersiniz...
saygımla....
Şunu bilmenizi isterim.Ben herşeyini kaybetmiş olabilirim, Her zaman namus ve şerefimle yaşadım.Elimde kalan tek şeyim şerefim ve namusumdur...
Dostlar.Ben duygu sömürüsüyle insanlardan birşeyler koparmaya çalışan adi bir internet dilencisi değilim.İnsanların çocuklarının rızkından kesip bana yollayacağı üçbeş kuruşla alem yapacak bir vicdansız da değilim.Gerçekten çok zor bir durumdaydım ve çaresizdim.Bir bunalım anında eklemiştim o şiiri ve pişman da olmuştum sonra.Allah kimseyi çaresiz bırakmasın,herşeyden medet umuyor insan.Tek derdim eşime ve bir çocuğuma acılar yaşatmamaktı.Ama Allah yazmışsa yapacak birşey yok.
ALLAH KİMSEYİ ÇARESİZ BIRAKMASIN.UMARIM ZOR GÜNLERİNİZİ AŞARSINIZ,KEŞKE DAHA FAZLASINI YAPABİLSEM İNSANLIK ADINA,ÜZÜNTÜLERİMİ BİLDİRMENİN DIŞINDA...
SEVGİ VE SAYGILARIMLA.
Sevgili Mustafa yazını okuyunca ne diyeceğimi bilemedim ve inan çok üzüldüm bunları duyduğuma yani bunları derken hakkında ve sevgili Ata hakkında düşünülüyor dediğin düşüncelerin mevcudiyetinden inanılmaz rahatsız oldum hani bir tabir vardır bizde sık kullanılan düşmez kalkmaz bir Allah kimin yarın ne olacağı belli değil yarına çıkabileceğinin bile bir garantisi yok üzüldüm eğer böyle düşünülmüşse ve söyleniyorsa çok yazık..
Çınar GÖLE
OKTAY HOCAM BEN SİZDEN ÖZÜR DİLERİM.BANA İLK ULAŞAN VE MANEVİ DESTEK VERENLERDEN BİRİ SİZDİNİZ VE BURAYA SİZİ YAZMAYI UNUTTUM.KUSURA BAKMAYIN.NE YAPTIĞIMI BİLMİYORUM BU ARA...SELAM VE SAYGIMLA...
oktayzerrin
İşte tüm bu olumsuz şartlara rağmen yine de edebiyata,şiire küsmedim..artı , 2 internet gazetesi ve bişr süreli gazetenin muhabirlik ve yazarlığını yapıyorum..isimlerini vermeyeyim reklam olmasın..sevgi,selam ve saygımla.
SİZİ ANLIYORUM DEĞERLİ DOSTUM AMA MAALESEF HİÇ BİRİMİZ EĞLENCEYE VERDİĞİMİZ ÖNEM VE DEĞERİ BİR DOSTUMUZUN ZOR DURUMU İÇİN VEREMEDİK...BEN ŞAHSIM ADINA BİR ŞEYLER YAPAMAMANIN ÜZÜNTÜSÜ İÇERSİNDE SİZDEN ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM...BU DURURM YAŞAMIŞ OLANLAR ÇOK İYİ BİLİR VE ANLAR...KIRILACAK BİR ŞEY YAPMADINIZ AMA BİZ SİZİ KIRDIK..ÖZÜR DİLERİZ...TEMEL BEYE DE BU MEDENİ VE İNSANİ TAVRINDAN DOLAYI ÇOK TEŞEKKÜRLER...REAL DUMAN DA SAĞOLSUN...HERKES SAĞOLSUN...MUTLAKA SİTEDEKİ DOSTLARIMIZ DA ÜZÜLMÜŞLERDİR AMA HERKESİN DURUMU VE HAYAT ŞARTLARI DA MÂLUMUNUZ...SEVGİ VE SAYGILARIMLA KARDFEŞİM...ALLAH İŞİNİ RAST GETİRSİN...