- 500 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Özür, Trt, psikolojik harekatlar
Ülke gündemlerini, hayata bakış açımızı farkında olmadan birileri yönetiyor. Bize ait olduğunu hissettiğimiz bir çok fikir ve düşünce aslında bize ait değil. Bizden isteneni yapıyoruz ve bunları kendi fikirlerimiz, kendi vizyonumuz gibi tatbik ediyoruz. Örtülü bir ‘Psikolojik harekatlar’ bütünü içinde kendi kimliğimizi bulamıyoruz.
Ülkemizde, dünyada yani kısaca hayatımızda karşılaştığımız olaylardan bazılarına gireceğiz bu yazımızda. Aslında binlerce örnek verilebilir. Hatta isteyen yorum panelinden destek olabilir.Yapıcılık adına eleştiriye de açığız.
Biz, algılarımızı ifade edeceğiz. Gerisi size kalmış.
Bir ‘ Metal fırtına’ rüzgarı estirildi ortalarda hatırlarsınız. İki gencin sıra dışı romanıydı bazılarımıza göre. Onları ‘ hain’ ve ‘ Vatan haini ‘ olmakla itham etti bir çoğumuz. Duygusallık ve milliyetçilik arasında bir yerlere sıkıştırdık kitabın içeriğini. Herkes kendi penceresinden yorumladı olayı. Kısacası kitabın failini pek çoğumuz o iki genç zannettik. Oysa teferruatlıca bakınca kitabın dış güçler tarafından acemice bir tercüme ile bize ulaştırıldığı ve CIA yazımı olduğu ortadaydı.
Bunu o dönem bazı gazeteciler ve eski askerler yorumladı. Kitap; ABD ordusunun yenilmezliğinden bahseden satırlarla doluydu. İlerde başımıza gelmesi muhtemel olan bir ABD işgali için bir nevi alt yapı çalışmasıydı. Ve psikolojik harekat açısından başarılı olamadı . İlk günler kitaba ilgi oldukça fazla olsa da insanlar kitabı inandırıcı bulmadı.
İkinci konumuz milli ve dini bağlamda gönül bağımız olan devletlere karşı hissiyatımız ve bizi yönlendiren psikolojik unsurlar.
Bir zamanlar bir Çeçen askeri şehit olsa yer yerinden oynardı. Hepimiz dualar ederdik o yiğitlere. Çevremden bazı dostlarım gitmişti o günlerde Çeçenistan a. Gelenler olduğu gibi, haberi gelenler de oldu. Irak ta ve Filistin de olanlara hissiz kalmaya başladık farkındamısınız ? Bir İran saldırısı arefesindeyiz ,belki Obama akıllı bir adam , ama lobiler boş durmuyor ve durmayacak. Peki daha saldırı olmadan İran la mezhepsel sorunlarımız olduğu tezini işlemek ne kadar iyi niyetli bir davranış ? Ya da bizim buna inanışımız ve ‘saldırsında ABD görsün gününü’ dememiz ne kadar akıllıca ? Birileri bizim düşüncelerimizi yönetiyor. Biri bizimle dalga geçmiyor. Biri bizim düşüncelerimizi gözetliyor. Ve yönlendiriyor. Çevremizdeki ülkeler üzerinde silahla, bizim üzerimizde medya ile bir harekat uygulanıyor.
Gelelim son konuya; Bir ermeni meselesi gene ısıtılmaya başlandı. Bakın böyle şeyler için zamanlamaya iyi dikkat etmek gerekiyor. Bu ülkede hiçbir şey zamansız olmaz. Cinayetler hep zamanlıdır. Kaoslar hep zamanlıdır. Demeçler zamanlıdır.Darbeler zamanlıdır. Biri bir açıklama yapınca iyi analiz etmek gerekir. Sıradan gelen olaylar aslında işleyen sistemin temel taşlarıdır. Konumuz şu; Damarlarında ermeni kanı taşıyan üç beş dingilinde çabalarıyla, adına ‘ aydın’ denen bir zümre ermenilerden özür diliyormuş. Kim kimden özür diliyor üstad ? yıllarca yaşadığı ülkeye bir savaş ortamında ihanet eden Ermeniler özür dileyecekken, hangi hakla onlardan özür dileyeceğiz ? Tamam bu ülkede kardeş kardeş yaşayalım. Tamam gene hoşgörülü olalım. Tamam Dink ler ölmesin. Tamam Elif ŞAFAK lar özgür yazılar yazsın.Ama arkadaş bize kim hoşgörü gösterecek?
Aslında Ermenilerin bizim insanımıza yaptıklarını ‘Kazım KARABEKİR / Ermeni mezalimi’ isimli kitabında çok detaylı anlatmıştır.Tavsiye ederim. Ermenilerin derdi soykırımı bize kabul ettirmek ve savaş tazminatına benzer bir tazminat almaktır. Almanların Yahudilere ödediği türden bir tazminattır dertleri.Ve eğer bu tazminata mahkum olursak gerisini siz düşünün. Ekonomik olarak asıl o zaman çökeriz.
Güzelim ülkemde Kimi bayrağı beğenmez. Kimi başka dilde şarkı ister. Kimi cemevi ister. Kimi tazminat ister. Bu devlet bu vatan hepimizin değil mi? O zaman Lazlara da devlet kuralım. Parçalanalım.
Etmeyin arkadaşlar , ağabeyler.
Hadi biz küçüğüz aklımız ermiyor. Sizin kafanızda mı çalışmıyor ? Niye böyle kaotik bir ortamda apo demeçler veriyor? Niye özür dileyen pozisyonuna giriyoruz Ermenilerden? TRT niye başka dilde şarkı söyleyecek adam arıyor ? Ekonomik sorunlar varken gene psikolojik harekatlar içine çekiliyoruz. Gene düşüncelerimize ipotek vuruluyor. Uyumayın dostlar.
SON SÖZ: Biz gene burada, bildiğimizi söyleyecek, uyanma ve silkinme harekatlarına destek verecek, Başbakan imalı geçsede ‘YA SEV YA TERKET’ demeye devam edeceğiz. Bu vatan bizim. Hepimizin. Biz bu vatanı deliler gibi seviyoruz. Yedirmeyecek, böldürmeyecek ve sindirmeyeceğiz. Biz kimmiyiz ? Biz vatanın sahipleriyiz. Türk üz. Kürt üz. Alevi yiz. Bu vatanı seviyorsa bir Ermeniyiz. Ama hain değiliz. Her şeye rağmen ; TEK DİL , TEK BAYRAK, TEK DEVLET.
YORUMLAR
okudukça guldum size,bu ne biçim yazi,hem boleyiz hem soleyiz diyeceksiniz ve ardindan ya sev ya terket diyeceksiniz,bu vatan bizim diyeceksiniz ve tek dil,tek bayrak,tek vatan diyeceksin....
bir insanin anadiliyle konusmasi hainlik mi?
bir insanin anadiliyle egitim istemesi hainlik mi?
bir insanin kürtçe tebrik karti yollamasi hainlik ?
bir insanin hakkini istemesi neden bu kadar bolme fobisini donuyor belleklerinizde....
sadece koca bir ayip demekten baska bisi diyemeyecem artik......