SuC CeZa Ve GöZLeR
Haberin yoktur yada itiraf edemezsin kendine bir cift güzel göze vurulduğunu. Zamanla durumu anladığındaysa korku sarar benliğini. Ve o sana sevmem , sevemem kimseyi dedikce ümitsizce,dahada artar korkuların .Ama sen yılmazsın, savaşırsın o güzel bakışların sahibi olmak için. Gecelerce uykusuz kalır cabalarsın surlarla cevrili kalbine girmek için yol ararsın. Tam başardım derken bir bakmışın ki bir başkası kalın duvarları coktan aşıp sızmıştır yüreğine .
Ama sarmıştır seni aşk ateşi .Vazgecmezsin ,tekara tekrar savaşa girersin .Sonuc yine kayıp yine hüsran ;üztelik iyice uzağına düşer güzel gözlün. Sende daha cok kaybetmemek üzmemek üzülmemek kırmamak kırılmamak adına gömersin sevdani yüreğinin en kuytu ulaşılmaz yerine. Mutluluğu başka şeylede başkalarında ararsın.Bulursun yada bulduğunu sanırsın ama yapılan kendini avutmaktır.Zaman gectikce daha iyi anlarsın bir kere baktin mi o gözlere, işlendimi yüreğine mühür gibi kurtulmak mümkün olmaz ölüm gelse seni alsa bile.
Cezan olmuştur yasak aşkının ruhuna işleyen o gözler ......
YORUMLAR
"Gecelerce uykusuz kalır cabalarsın surlarla cevrili kalbine girmek için yol ararsın. Tam başardım derken bir bakmışın ki bir başkası kalın duvarları coktan aşıp sızmıştır yüreğine .Zaman gectikce daha iyi anlarsın bir kere baktin mi o gözlere, işlendimi yüreğine mühür gibi kurtulmak mümkün olmaz ölüm gelse seni alsa bile.
Cezan olmuştur yasak aşkının ruhuna işleyen o gözler ......"
o nedenle gününde hareket edip konuşmak gerekiyormuş ki! sonradan pişmanlık olmasın...
Etkileyici bir anlatım kısa ama öz. Tebrik ederim sizi.