KOCA YÜREKTEN KÜÇÜCÜK YÜREĞİNE
Bir ağlamanla bin kuş topladım gökten;ninnini söyledim.tüyleriyle yastığın oldum,ayaklarını sesime düşmanım yaptım.ama sen bunlara aldırma,benim senin için aldırdıklarıma aldır yeter!uykusuz kalan gözlerime değil,değerlendiremediğin zaman üzül.bana yaşattığın bu günün mutluluğunu hergün yaşat.karanlığı aydınlığım yap.hiç perdelenmesin gözlerim sevginin yüceliğini yaşarken doya doya...
öyle sev ki beni kokunu öyle nakşedeyim ki içime,gönlüme...birgün biliyorum bu poyraz daim olmayacak esecek meltem rüzgarları içime.düştün gönlüme işte herşeyinle sevgimi sınırsız kullandığım biriciğim.koca kutu açıldı ve sen çıkıverdin içinden o cırlak sesinle,geldin düşlerime herşeyinle...
gökyüzünde ki sıcaklığım ol.bulutların arasına gir yağmur ol düş toprağıma.öyle düş ki;üşütmesin yağmurun beni.
bana karşı alabildiğine sıcak ol,içinde ki soğukluğu erit gitsin güneşin eteklerinde.saçlarımın rengi ol,her karanlığımda yıldızım ol parla saçlarımda.sesim ol, öyle kumanda etki sesimi hiç avazım olmasın.gözlerimin üstünde ki sürme ol sevabım ol.
en büyüklerimin içinde ol benim gözümde ve sevdiklerinin gözünde...
Dudaklarımı uçuklattırma hiçbir zaman yaptıklarınla yüreğim bunu kaldıramaz.şunu bil ki ;yaptığın her kötü harekette kurşun olur saplanırsın yüreğime!ebem kuşağı olma.bir görünüp bir kaybolma.ben seni bir ışık oyunu olarak görmeye dayanamam, hep ama hep gözlerin gözlerimin üstünde olsun. anca öyle rahat eder yüreğim.
Senden istediğim sadece beni anlaman.iyi bulduklarının esiri ol,kötüleriyse bırak gitsinler.unutma ki sevgi herşeyin ilacıdır.sende ilaç olmayı öğren hayatın her anında.etrafında ki kara beyinleri akla ve hep sen karşılarında beyaz kal.her zaman yaptıklarınla gurur kaynağım ol.ellerimde ki emeğini anlamsız saatlerde ki anlamsız işler için boşverme.çarem ol,çaresiz kalmama ve gözyaşım olmana izin verme hiçbir zaman.
Çam ağacımda ki kozalağım ol yemişinle doyur beni sıcaklığınla erit ama küllenme hiçbir zaman.bundan sonrası senin avuçların da;istersen bir sözünle göklere çıkarırsın, yada bir bakışınla altında yattığım toprağım olursun!
OĞLUM A...
YORUMLAR
" Senden istediğim sadece beni anlaman.iyi bulduklarının esiri ol,kötüleriyse bırak gitsinler.unutma ki sevgi herşeyin ilacıdır.sende ilaç olmayı öğren hayatın her anında.etrafında ki kara beyinleri akla ve hep sen karşılarında beyaz kal.her zaman yaptıklarınla gurur kaynağım ol.ellerimde ki emeğini anlamsız saatlerde ki anlamsız işler için boşverme.çarem ol,çaresiz kalmama ve gözyaşım olmana izin verme hiçbir zaman."
" Çam ağacımda ki kozalağım ol yemişinle doyur beni sıcaklığınla erit ama küllenme hiçbir zaman.bundan sonrası senin avuçların da;istersen bir sözünle göklere çıkarırsın, yada bir bakışınla altında yattığım toprağım olursun!
OĞLUM A... "
Bundan daha büyük, daha derin ve anlamlı sevgi olabilir mi?..Bundan daha başka ne istenebilir bir evlattan...Bir ebeveyn' in bundan daha masum, çıkarsız beklentisi, arzusu , ereği olabilir mi?
Çok yoğun ve masum, içimizden duygular, beklentiler, istençler...Evlat sevgisiyle dolu, ana- baba sorumluluğunu taşıyabilen her duyarlı yüreğin iç sesine, yaşam gerçeğine tercüman olunmuş . İnsanım diyen hangi yürek bu söylemlere katılmaz, hangi ana baba yavrusuna karşı o yoğun koruyucu, kollayıcı, yapıcı, güzel ve bir o kadar da acıtıcı duyguları yaşamaz...
En masum ve doğal duyguların nakış gibi işlendiği bu manzum yazının değerli kalemine özümden saygıyla...
Çam ağacımda ki kozalağım ol yemişinle doyur beni sıcaklığınla erit ama küllenme hiçbir zaman.bundan sonrası senin avuçların da;istersen bir sözünle göklere çıkarırsın, yada bir bakışınla altında yattığım toprağım olursun!
-------------------------------------------
bu ne duygu seli öyle ellerine duygu yüklü yüreğine sağlık.