- 675 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANAYASA VE CUMHURİYET.....
Son guünlerde yine ANAYASA uzerinde demecler ve yapılması gereken degisiklikler konusu gundeme yine oturdu...
Özellikle ANAYASA MAHKEMESİ BAŞKANI Sn. Haşim KILIC ın sözleri tabiri caiz ise gündeme cuk diye oturdu....
ANAYASANIN degişmez dort maddesinin degistirilmesi olayını gundeme getirdi ve ANAYASA degisirken bunun da dikkate alınmasını belirtti...
Sayın BASKAN AKP iktidara geldiginden bu yana ANAYASA NIN zaten bir cok maddesi degismedimi....
Eger bir ANAYASA degisecek ise bu topluma yararlı olmak kosulu ile butun katmanların katılacagı uzlasma olacagı yada olması gerektigini en iyi bilenlerdensiniz..
Ayrıca degismez dort maddesinin degismeyecegi ilkesini de en iyi bilenlerdensiniz...
Siz AKP li olabilirsiniz bu cok dogal en demokratik hakkınız ama AKP Lİ olmanız size bu sekilde davranma hakkı vermiyor bulundugunuz makamda...
Ozellikle ulkemizde vede dunyada ekonomik kriz olayı var iken ,hukumetin sadece ve sadece bu isten nasıl az kayıpla atlatacagımız uzerinde calısması gerekirken neden gundemi degistirmeye calısıyorsunuz....
S u anda yapılması gereken tek seyin ekonomik calısmalar olmalıdır siz ise tam tersi bulundugunuz makamın bası olarak ortalıgı geriyorsunuz...
Simdi hem size hemde sizin gibilere soruyorum....
O degistirilemez olan maddelerin hangisinden rahatsızlık duyuyorsunuz lutfen oylermisiniz
ATATURK ün yaptıgı devrimlerdenmi
LAİKLİKTENMİ
CUMHURİYETTENMİ
BASKENTİN ANKARA OLMASINDAN MI neden soylermisiniz...
Oysa sizin goreviniz ANAYASANIN BU degistirilemez dort maddesinin degistirilmesinin teklife dahi edilemeyecegini sık sık vurgulamaktır sizin goreviniz bu....
Siz tam 18 yıldır orada bulunuyorsunuz ve bir suredirde ulkemizin en buyuk mahkemesinin baskanısınız....
Yazıktır lutfen gorevinizin geregini yapın egerki AKP de siyaset yapmak istiyor iseniz o vakit istifa eden o yuce kurumdan buyrun siyaset yapın en dogal hakkınız saygı duyarım...
Bakınız AKP LİMECLİS BASKANI SN.KÖKSAL TOPTAN bile sizin u soyleminize karsı cıktı lutfen degismez bu dort maddenin konusunu gundeme getirip germeyin diye demecler verdi cunku o bunu soyler iken gorevini yapıyordu....kendisini kutluyorum...
Birde 2.cumhuriyetciler diye ir gurup cıkmıs soylenip duruyorlar...
Ustelik bunu soyleyenlerde bir zamanlar cumhuriyetimizi savunanların olmasıda ayrıca dusundurucu degilmi...
Dostlar degerli vatandaslar CUMHURİYET tektir bunun birincisi 2cisi diye bir sey olamaz...
bunu artık kafanıza iyica sokun lutfen...
Bunları soylerken yazarken toplumun gozunden ne kadar dustugunuzun farkındamısınız...
NE BU ANAYASAMIZIN BU DEGİSMEZ DORT MADDESİ DEGİSİR BUNA HİC KİMSECESARET EDEMEZ NEDE 2.CUMHURİYET DİYE BİR SEY OLAMAZ...
CUMHURİYET TEKTİR VEDE OYLE KALACAKTIR...
BİZLERE BOYLESİNE GUZEL BİR ULKE EMANET EDEN ATAMIZI DA SAYGI VE RAHMETLE ANIYORUM....
BİZLERDE LUTFEN ONUN GOSTERDİGİ YOLDAN GİTMEYE DEVAM EDELİM ESERLERİNE SAHİP CIKALIM BUDA BİZLERİN GOREVİ DEGİLMİ CIKMAYANLARADA HATIRLATALIM....
YORUMLAR
bu ülke çagdaş modern ATATÜRK türkiyesi olarak kalacaktır.bundan lütfen şüphe etmeyelim .bilimin dışlandıgı hiç bir görüş varlık gösteremez...-biz medeniyet ilim ve fenden kuvvet alırız. K.ATATÜRK