- 1796 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
her sabah gecemde olacakmışsın gibi kalkmıyorum....
Her gece sabahımda olacakmışsın gibi yatıyorum.
Küçük bir umut işte....Bir zaman bisikletine ihtiyacım var.Arkasına binip gezmek isterim.Çünkü eminim ki zaman beni asla yarı yolda bırakmaz.Aksine "zaman her şeyin ilacıdır"derler.Çaresizliğin,hasretin,karşılıksız aşkların,acıların...Bisikletin sepetine atıp her şeyi boş boş dolaşacağım sokaklarda.Bir sen kalacaksın ben de bir de verdiğin acı.Onları da tıpkı senin yaptığın gibi yarı yolda bırakacağım.İntikamımı alacağım yani ve rahatlayacağım.Sevginin üzerine senin için karaladığım defter sayfalarını kapatacağım.Artık seni görmeyeceğim.ÇÜNKÜ SEVGİMDEN BÜYÜK NEFRETİM VAR!!Off Tanrım;yardım et!! Titriyor bedenim.Yüreğimi bir başkasına ver,onda kalsın.
Gündüzümdeki karanlık kalktı artık.Çünkü bittin ve gittin.Sadece bunu görmek bile sanki hayatımdaki tüm sorumluluklarımı yerine getirmiş gibi hissettirdi kendimi.
Yokluğunda aldatıyorum seni.Böyle daha mutluyum.Sanki; nefretimi bitiriyorum,sanki artık seni sevmiyorum..Bazen gerçeklerle yüzleşmek insanı sıkar ve mutsuz eder.Her şeye rağmen gerçekler değişmez ama gerçekleri sahte yaparak mutlu olabiliriz.Ben işte böyle mutlu oluyorum.Sahte gerçek sıkmayacak beni....Sensizliği de sahte yapacağım......Evet;artık sahtesin ve ben seni sevmiyorum.
Seni geç kalmış ölü olarak görüyorum.Şimdi ölüsün,yalansın.Ben bile yalancıyım.Ailem bile sevgi sahtekarıysa senden ne beklerim ki ben.Bir dakika şimdi aklıma geldi senden en sevdiğim tokamın öteki parçasını istiyorum.Biliyorsun hiç bir şey tek değildir.Ben de tek değilim.Benimle artık yalanlar var.O yalanlar senin için gerçek ama ben yine de dürüstlüğümü gömüyorum.
Artık;bu yüzden de her sabah gecemde olacakmışsın gibi kalkmıyorum.