...
.......
YORUMLAR
ÜZGÜNÜM;
SEYAHAT ACENTASI İŞLETMECİSİ OLARAK BİRLEŞİK SEYAHAT ACENTALARI ADI ALTINDA ( U.T.A.-UNITED TRAVEL AGENCİES)YURT DIŞINDA FAALİYET GÖSTERECEKTİK, ÇOĞUMUZ PARALAR ORTAYA KOYDU,ÇOK GEÇMEDİ İKİ YIL BİLE DOLMADAN YATIRDIĞIMIZ PARALARI BİLE GERİ ALAMADAN TEK BİR AKILLI VE ZEKİ VE DE UYANIK (!)BİR ACENTANIN TEKELİNE GİRDİ HEPİSİ...
REHBERLER DERNEĞİ KURDUK;İŞİNE GELMEYENLER HEMEN AYRI BİR GRUP OLUŞTURUP AYRI BİR ODA VE YAPILANMA İÇİNE GİRDİLER.
AKDENİZ SEYAHAT ACENTALARI DERNEĞİNİ (AKSAD) KURDUK. DERNEĞİMİZ YARARLI İŞLER YAPMIŞ OLMASINA RAĞMEN SÜREÇ İÇİNDE KENDİNİ FESHETMEK DURUMUNDA KALDI.
SON OLARAK DA ÜYESİ OLDUĞUM ANSAN(ANTALYA SANATÇILAR BİRLİĞİNDEN İSTİFA ETTİM!OYSA KURULDUĞU İLK YILLARDA EN BÜYÜK MADDİ DESTEĞİ SAĞLAYANLARDAN BİRİ BENDİM.
BU İŞ KİŞİSEL ÇIKAR GÖZETMEYECEK AYRIM YAPMIYACAK ADİL YÖNETİM TEMELİNDE YÜKSELMELİDİR.YÖNETİCİLERİN HUZUR HAKKI OLMALIDIR.
YANİ BİR ANLAMDA BAŞARILAR TOPLUMSAL OLMAKTAN ÇOK ŞAHSİ GAYRETLERLE YÜKSELİYOR.
HAYRETTİN BEYİN SÖYLEDİKLERİNE KATILMAKLA BİRLİKTE KISA BİR ŞEY İLAVE ETMEK İSTERİM
BATI DÜNYASI BİZDEN ÖNCE SANAYİ TOPLUMUNU KURMUŞ VE BURJUVA DEMEOKRATİK DEVRİMİ SÜRECİNİ YAŞAMIŞTIR.
BİZ HENÜZ BUNUN SANCILARINI ÇEKEN BİR TOPLUMUZ , KAPİTALİST ÜRETİM İLİŞKİLERİNİ VE BUNA BAĞLI DÜŞÜNME SİSTEMİNİ HENÜZ KAVRAYAMAMIŞ BİR TOPLUM KONUMUNDAYIZ.
BÖYLE OLUNCA DA ÇIKAR DUYGULARINI ÖN PLANA ÇIKMASI SON 50 YILIN İKTİDARLARINDAN VE HALKA YAPTIKLARINDAN DA BELLİDİR.
ŞU ANLAMDA KATILIRIM; DAHA SAĞLIKLI İLİŞKİLER İÇİN ORGANİZE OLMAK GEREKİR.BU MENFAAT TEMELİNDE OLMALIDIR.BU MENFAAT DE ÇALIŞIP ÜRETENE PRİM OLARAK DÖNMELİDİR DER İSENİZ, YÜRÜR.YOKSA YÜRÜMEZ KANISINDAYIM;ÇÜNKÜ BU DURUMDA BOŞ KALAN SAHAYI ÇALIŞMADAN PAY ALMAK VE HER ŞEYİ PARAYA ENDEKSLEYEN BİRİLERİNİN AÇ GÖZLÜLÜK HIRSLARI KABARMAKTADIR(üye aidatı TOPLANACAK YA?!)O ZAMAN PAYLAŞIM KAVGASI DA BAŞLAYACAK.
İYİ BİR KONUYA TEMAS ETMEKLE BİRLİKTE TEMKİNLİ ADIM ATMAKTA YARAR VAR.YARARLARIMIZ OLACAKSA HEPİMİZ İÇİN OLMALI;AMA HAYAT ŞUNU KANITLADI BANA HEP,'' CEHENNEME GİDEN YOLLAR İYİ NİYET TAŞLARIYLA DÖŞENMİŞTİR.'' Bunun son örneği Deniz Feneri yolsuzluklarıdır.
YİNE DE DENEMEYE DEĞER;İŞ BİLENİN KILIÇ KUŞANANIN
Saygılar sunuyorum...
Şaban Aktaş tarafından 10/25/2008 9:15:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Meslek hayatım boyunca yurdumun her tarafına gittim kooperatiflerde kongreler yaptım.İnsanımızı bu anlamda çok iyi tanısım.Bir arada iş yapma kabiliyeti oldukça düşük bir toplumuz.Bunu çok üzülerek söylüyorum.Bu büyük bir kayıptır.Aynı kooperatifleşme batının kalkınma temellerini oluşturmuştur.Tabi benim uğraştığım insanlar çoğunluk çifçi,balıkçı,ormancı..Yani vatandaşın ta kendisi..Okumuş,üstelik edebiyatla ilgili insanlar daha farklı olur diye beklemeli,veya öyle olmalı,yanıltmalı ve başarmalılar.Teklifini destekliyor ve sizi kutluyorum.Bu kadarla yetinmeliyim şimdilik.Selam,saygı...