- 829 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ülkem seslendi kulağıma
’’Ülkemin medya günlüğü ne ola ki acaba diye varsa soranınız, buyurunuz lütfen, vakit israf etmeyiniz, okuyunuz sizde o zaman yedi düvel fermanı!’’
’’O kutlu ilahiyle nasıl okunursa adımız kulağımıza, ilk doğduğumuz gün ve ilk akşam ezanıyla. İşte!
O son dediğimiz günde veda sesi duyulur minarelerden yine kendi selamızla.’’
Farkında olmadığımızı sanarak, ruhlarımızı hesapsızca kudurttuk, bu yüzden yıldızlı aferin hepimize..
Dünyanın baykuşları da utanmadan oturmuşlar ülkemin göz kapaklarına açmasın gözlerini de görmesin diye geleceğini.
Sırtlarını dayayacakları bir geçmişleri olmadıkları için, işlerine geliyor çünkü bu sırtlanların.
Ülkemde kral seçimi telaşı var ya koz biliyorlar bu günleri.
Arsız bunlar, dinsiz imansız yurtsuz bunlar.
Neden diye sormayın, çünkü topraklarımızda ve krallığımızda gözleri kulakları var.
İşte ülkemin göbeği, işte gerçeği!
Hani şu önemsiz sandığımız gelenekler, görenekler, dinsel inançlar, sosyal değerler, unutturulmaya çalışılan ortak kıymetlerimiz gibi.
Kendi kendimizi boğazlamanın, kederine sürüklüyorlar bizi..
Zıtlaştırıyorlar insanların çıkarlarını birbirleriyle, sonra da cahilce canilikler ne yazık ki kader oluyor..
Ağlasak yansak, dövünsek tepinsek ne çare ki?
Her bir duygumuz, yediğimiz içtiğimiz soluduğumuz havayla birlikte kökünden cenabetleşmiş zaten..
Acımasızca kör düğümler atıyoruz üstüne, buda yetmezmiş gibi, bir de maşa oluyoruz Şeytan’ın çocuklarına.
’’ Bizler korkunç bir şekilde, iletişimsizlik ve güvensizlik hastalığına yakalandık.’’
En önemlisi de dünyanın köyünden birileri, evrenin hakimi görmeye başladı iyice kendini.
Eyy Allah’ım,
sen kainatı nasıl ki sonsuz, dünyayı nasıl ki yuvarlak ve biz insanları da o kadar şeytan ve melek yarattınsa, biz insan denen canlıların bir arada huzur ve güven içinde yaşamamız için, o sihri, o ortak noktayı bulmamızı da sağlarsın...
Lütfen sen bizim yardımcımız ol, meleklerinle sımsıkı sar sarmala bizi ama asla ruhsuz bırakma..
Melekler yüreğinizden öpsün.
(Sabiha Rana)
( Ülkemin haberlerini Sabiş’çe yorumumdur!)
Okuyanlara saygılarımla.