- 498 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bizim yemek paramızı kim verdi?
Yıl 1987,Ben;Oto yedek parça işinde çalışıyordum,bir yaz günüydü,her zamanki gibi işe gitmiştim,o sabah yine kahvaltıda poğaça yemiştim,fakat nedense bir kaç saat geçmesine rağmen karnımın şişkinliği bir türlü geçmedi,dayanılmayacak bir ağrı başladı,yediklerimi sindiremiyordu sanki midem.
Dayanamadım,izin alıp eve gittim,ertesi gün eşim ve oğlum beraber ev sahibimizin çalıştıpı polikliniğe gittik,Doktor Muhayene etti,ultrasyon çekti bir şeyden şüphelenip,ilaçlı film istedi,gereken işlemler yapılıp ilaçlı filmim çekildi,!!!
Evet çok ilginç bir sonuç çıkmıştı,verilen ilaç böbreğimin birine gitmemişti,neden?Bunun
cevabını doktorla konuştuktan sonra büyük bir şokla öğrenmiştik,o an üçümüzde yıkıldık,
çünkü sol böbreğim çalışmıyordu,ve çok uzun bir zaman çalışmamış,belkide 30 sene,o zamanlar 35 yaşlarındaydım,doktorumuzun tahminine göre henüz 5 yaşında böbreğime giden kanallar kapanmış fakat bunu kimse bilmediği için öylece yaşamışım..
Sonra ne oldu;biz çok üzgün bir şekilde oradan ayrıldık,hepimiz çok üzgündük,ne yapacaktık,o halde caddede yürüyorduk,film çekileceği için kahvaltı yapmadan gelmiştik,
saat belkide 11 olmuştu,karnımız açtı bir şey yemek istemiyorduk,üzgün ve bitkin bir şekilde bir lokantaya girdik,en azından birer çorba içelim dedik,halimiz çok perişandı,bunu çevremizdeki bize bakan insanlardan anlıyorduk,ama kendimizi bir türlü toparlayamuyorduk,o şekilde zorla çorbalarımızı içtik,sonra kasaya hesap ödemeye gittiğimizde,lokanta sahibi bize;’hesabınız az önce giden kişi tarafından ödendi dedi’çok şaşırdık o kişi kimdi,bizim hesabımızı niçin ödemişti,o zor anımızda,bize bu iyiliği kim yapmıştı?
Bir kaç gün sonra,çalışmayan böbreğimin alınması için ameliyat olacaktım,bazı tahliller yapılırken öğrendimki,o zaman karnımın ağrı yapması,meğerse ben o zaman mide kanaması geçirmişim,bunun için film çekilirken sol böbreğimin çalışmadığını öğrenmiştim.
Ve bir kaç gün sonra ameliyat oldum,sol böbreğim alındı,şu an 42 yaşındayım,Allaha şükr
normal bir sağlığım var,bu şekilde yaşamaya çalışıyorum,hala; ogün yemek paramızı kim vermişti,o kişi kimdi merak ediyorum..
Doğan Merak 27.08.2008
YORUMLAR
Evet geçmiş olsun. Bende merak ettim şimdi ilk önce aklıma acaba kardeşinden ana babasından ayrı mı diye sordum belki o ralarda sizi uzaktan izlemiş olabilir diyedüşündüm. Ve ya daha önce hakkınızdan yediyse karşılığı için ödemiş birisi oabilir. iş arkadaşı gibi yani.. Gerçek ve enteresan yazı.. Ben olsam bende böbreği unutur o na takılırdım yani..