- 997 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NE OLUYOR BANA ?
• Erkenden beni ne kaldırdı bugün?niye yorgun değilim?hiç yeter mi bana 4 saatlik uyku?zıplayıp kalkıyorum yataktan …enerji doluyum …tuhaf..
• Güneş mükemmel parlıyor bu sabah..sanki ışıklarını bana özel gönderiyor..gözlerim kamaşıyor güzelliğinden..gülümsüyorum kısılmış gözlerimle sarı Dev’e…ne güzelsin sen bitanemm..diyorum…hayret..
• Kedimi niye bu kadar sıkı göğsüme bastıra bastıra seviyorum miyavlamasına hiç aldırmadan..hem dolaptaki son kalan sosisleri de ona veriyorum..maması var halbuki…kimbilir?
• Aynada bana gülümseyen utangaç kız kim?gözlerim mi parlıyor sanki..pırıl pırıl cam gibi olmuş yeşiller..yanaklarım mı kızarmış? ışık geliyor aynadaki aksimden sabah sabah ..hımmm….
• Hava çok çok rüzgarlı aslında ve ancak bir deli gidip taş kaydırır kocaman dalgalarda diyorum kıyıdan topladığım yassı taşları denize kaydırmak için bir bir atarken ve her kayan taşta bir dilek tutarak..ilginç…
• Bu şarkı ne kadar etkileyici böyle diyorum her dinlediğimde müzik setinin en yüksek ses ayarında…kaç kere dinlenebilir bu şarkı diyorum kendi kendime kıs kıs gülerek..?acaba 79 olmuş mudur sabahtan beri?gerçekten ama….fazlası vardır diyorum bide…
• Ağaçlarımı sularken elimden kurtulan hortum sağa sola gidiyor beni sırılsıklam yapıyor..kahkahalarla gülüp elime aldığım hortumla başımdan aşağıya bir güzel suluyorum kendimi.. bennnn bir ağacım işteee..diyerek..bu ne şimdi..?
• Buzdolabının içine bakıyorum neşeli neşeli…en sevdiğim bitter çikolatayı kenara itip kocaman kocaman kırmızı çilekleri canlarımmm deyip ağzıma dolduruyorum tek tek….mmmmm…harikalar….daha lezzetli geliyor kırmızılar bugün sanki…
• Kıyafetlerimi gözden geçiriyorum…yok canım bu siyahlara, kahverengilere gerek yok artık deyip kırmızı ,sarı ,yeşil ,pembe ne kadar caf caflı kıyafetim varsa en öne onları getiriyorum ve deniyorum deniyorum üşenmeden aynanın karşısında..yatağın üstü dopdolu oluyor rengarenk kelebekler gibi..sonra toplarım bir ara deyip gülüyorum ve çıkıp gidiyorum odadan…dağınık değilimdir ki ben..bu daha da ilginç işte….
• Yoldan geçenlere ..korna çalanlara ..hız yapanlara…suratı asıklara..özellikle birbirine yaslanıp geçen aşıklara bakıp dolu dolu gülümsüyorum…şirin şeyler işte …
• Hep yaptığım şey ama karar veriyorum bu gün ve daha fazla veriyorum sokak kedilerine sütlü ekmeklerini ..bol sütlü …balkona iki tane minderde koyuyorum sabahtan ..mırıl mırıl yatsınlar üstünde ..ne olacak ki yıkarım geçer…problem değil …
• Dolmuşta bakınırken yandaki arabada gördüğüm eski iş arkadaşlarıma nasıl el sallıyorum öyle çırpına çırpına..beni severler ama ..aynı karşılığı alıyorum…bugün daha çok seviyorlar beni galiba …..ya da ben öyle görüyorum…hoş…
• Dolmuş şoförünün kolundaki dövme ne kadar etkileyici öyle..kendisine de söylüyorum..harika bir kartal dövmesi bu yakışmış diyorum ..nasıl gülüyor genç çocuk bana dikiz aynasından mutlu mutlu..ben de mi dövme yaptırsam ki diyorum?güzel bir kırmızı gül örneğin..olabilir mi ki? Neden olmasın?
• Yerdeki kırmızımsı taş kalbe benziyor ..alıp elime 10 dakika hülyalı hülyalı inceliyorum..şimdi karşımda duruyor ..hemen resmimin altıdaki rafta bana bakıyor..nasıl benzerlik bu böyle diyorum ciddi ciddi…minicik bir taş ama..komik miyim ben?
• Yapacağı sunum için bana gelip yardım isteyen arkadaşıma her bir kelimeyi tek tek açıklıyorum ..o yeter yeter dedikçe ..olsun bak şunu bi daha oku..şuna dikkat et diyorum iki simit parçası ısırıklar arasında susamları döke saça..o bana bakıyor..ay ne var ?takma susamları diyorum….temizlenirrr….
• Ayağa kalkıp salonda ordan oraya giderek bir güzel dans ediyorum…bağıra bağıra şarkılar söylüyorum…kedim panik halinde kanepenin altına saklanıyor..ne var ki bunda?..iyi hissediyorum kendimi işte…
• Hiç aklımda olmayan bir şeydi işte..üstünde kırmızı kocaman benekleri olan açık sarı bir perde alıyorum..hem de hiç pazarlık filan yapmadan ..harika bir perde bu…..parıl parıl parlıyor taktığımda rustiklere..uymasın koltuklara ..amannnn..ben sevdim ya….uyuma önem veririm aslında ama ..hayret…
• Dilimin ucunda şiirler var…küçük pembe kağıtlara hemencecik yazıp yazıp buzdolabının üstüne magnetlerle asıyorum..bir çilek bir şiir…harikaaaa….
• Daha bitmiyorlar …bitmiyorlar……peki diyorum..peki..devam ediyorum hayallerimde..
• PEKİİİİ…….BANA NE OLUYOR….?NE OLUYOR BANA ?
• GÜLÜMSÜYORUM.