- 1189 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
sen gittin sol yanımı kimse dolduramadı annem...
İLK ZAMANLAR....anne..annecimm....şükürler olsun sana kawuştum artık...ne güzel giyinmişsin sen anne...ipek gibi yumuşak,kar gibi bembeyazsın...annecimm..zuzumm...seni çok özledim annemm...nerelerdeydin sen..bırakıp gittin beni annem..neden hiç konuşmuyorsun??kızdım herkeze,bağırdım çağırdım,öfkelendim..oyuncaklarımıda kırdım anne sen yokken...arkadaşlarımla kawga ettim...herkesin annesi okul çıkışında almaya geliyordu,sen gelmiyordun benimle dalga geçiyorlardı..ama ben diyordum benim annem gelicek diye...sana olan güwenim hiç bitmedi annem...ödewlerimi kendim yapıyorum ne zamandır ...sensiz canım hiç yemek yemek istemiyor...hayat sensiz çok zor annem...sahi nerelerdeydin annem..neden beni bırakıp gittin...??hani bebeğindim ben senin...hani hep kollarında uyutacaktın beni...ben sen olmadığın için karanlıklardan çok korkuyorum annem...ne olur beni kurtar bu karanlıklardan..ışığım ol..aydınlat dünyamı....neredesin annem........neredesin....
Teyzecim biliyormusun rüyamda annemi gördüm dün gece....hiç uyanmak istemedim...öyle güzeldi ki..melek gibiydi annem teyze....:((:(((:((
BÜYÜDÜM ARTIK....Yine yoksun annem..we ben yine yokluğunla başbaşayım...biraz daha olgun,biraz daha ağır,,biraz daha yenik we biraz daha yitik sensizliğin koynundayım..hayat beni büyüttü anne..sen büyütemedin ama hayat büyüttü....oysa kollarında büyümek isterdim annem...hangi kalem hangikağıt yeter anlatmaya seni...hangi cümle kifayetini tamamlayabilir yokluğunda....kızma annem...ama bugünde çok özledim seni..her zamanki gibi.......sen gittin sol yanım boş kaldı annem....we o sol yanı senden sonra hiçkimse dolduramadı.......
MEKANIN CENNET OLSUN ANNEM......SENİ ÇOK ÖZLEDİM.....AMA ÇOK......
Beyazgül....