SANAL ALEM II
SANAL ALEM
(II.PERDE)
(Adam,Genç ve Travesti)
(Adam ve Genç bilgisayarın başında chatleşmektedirler.)
GENÇ-Ne haber babalık?
ADAM-Aman ben almayayım kalsın.
GENÇ-Yok öyle yağma benden öyle kolay kolay kurtulamazsın.
ADAM-Yok ya!Hadi başka kapıya ancak varırsın.
GENÇ-Eh!Madem öyle.Ben de anneme…
ADAM-(Hiddetlenir)Başlatma anana şimdi.
GENÇ-Akıllı ol.Hışt!Annem duymayacağı şeyleri benden duyabilir.
ADAM-(İlgili)Mesela?
GENÇ-Mesela sarışın bir bayan annemin üstüne kuma gelirse.Yani türkçesi aldatma filan ayağı.
ADAM-Vay! Üç kağıtçı şantajcı vay!
GENÇ-O halde annemin kulağa hoş gelmeyen şeyleri duymasını istemiyorsan?
ADAM-Eee?
GENÇ-Eee si uçlan bakalım papikleri.
ADAM-O ne demek lan?
GENÇ-Babalık olmuyor ama.Yakışmıyor ağzına lan kelimesi yani.
ADAM-Yok ya!Senin şantaj ayıp olmuyor da benim lan demem mi ayıp kaçıyor yani ucube surat?
GENÇ-Kozlar bende.Unutma.
ADAM-İstediğin ne?Onu söyle?
GENÇ-Ha şöyle dirsek temasa gel şöyle.
ADAM-Uzatma.
GENÇ-(İç ses)Ulen amma salak adammış ha! .Bizim analık fena şekilde korkutmuş bu hrboyu.Keriz höt deyince al sana …neyse bozmayayım ağzımı.Oğlum bu rolantide git traşa derbyle devam.(sesli)Öhhö!Nerde kalmıştık?
ADAM-Ananda.
GENÇ-(Seyirciye)Annemi demek istediğini anlıyorum neyse nüansları geçmek yapacağımız anlaşmanın selameti açısından iyi olur düşüncesindeyim.
ADAM-Bence de.Hadi lan sıkıştım tuvaletim geldi.Anan olacak kadın beni tuvalete dahi göndermiyor.Şu bilgisayar yüzünden.
GENÇ-Yok ya sahi mi ?Sen de işini bilmiyon be babalık.
ADAM-(Safça)Ne yapayım sence?
GENÇ-(Alaylı)Molped kullan sende.
ADAM-!!!
GENÇ-Ha ha ha!Şaka şaka.
ADAM-Ulan ben senin şakanı da.Dur sana bir virüs yollayayım da gör gününü.Bakalım bir daha karşıma çıkabilecek misin?
GENÇ-Hop dedik babalık!O kadar da uzun boylu değil.Sen şimdi benim hesaba bir ellilik yatırıver şimdilik.
ADAM-Çüş !Ne elliğinden bahsediyorsun lan.Biz burada para mı basıyoruz.
GENÇ-Vallahi anlamam babalık.Annem bir duyarsa…
ADAM-iy de ben bir şey yapmadım ki çocuğum.İşimden evime evimde aha şu bilgisayarın başındayım.Zaten anan olacak kadın tuvaletime kadar camerayla döşetmiş.İstediğim gibi gaz dahi çıkaramıyorum.
GENÇ-Yani tıslamakla yetiniyorsun.
ADAM-Aynen öyle.
GENÇ-Şööyle rahatça zaaart diyue değil hani?
ADAM-Vallahi değil billahi değil.
GENÇ-E Kolay’ı var.
ADAM-Ne?
E Kolay dedik ya.E Kolay nokta net.Gir orada chat odasında rahatla isteriğin kadar.
ADAM-(Dalga geçildiğini anlar),Ha sittir oradan bok herif.Sen git önce şu çenendeki keçi sakalları aldır.
GENÇ-Hop hop!Benim imaja laf yok.Onlar prof sakalı.
ADAM-(Alaylı)Hadi ya çenede kıl bırakmayla profesör olunuyor demek ki.
GENÇ-Ya lafın gelişi babalık.Hm sen boşver benim sakalla uğraşmayı da benim elli kağıdı hesaba aktarıver.Hatun bekliyor.
ADAM-Hatun kim lan?Nene hatun mu?Dila hatun mu?
GENÇ-(Parmağını sallar)Seni gidi seni hani sende az değilsin ha!Şimdi sen bizi tiye alıyon ha babalık?Gücendim doğrusu.Oysa sana bir kıyak yapmayı düşünmüştüm ya neyse.
ADAM-(İlgili)Söylesene lan!
GENÇ-(Küsmüş gibi yaparak elini klavyeden çeker göğsünde bağdamaş kurar)Bana ne söylemiyeceğim.
ADAM-Söyle yavrucuğum ben senin baban değil miyim?
GENÇ-(Değişir)Şam babası mı?Neyse sen veriyor musun vermiyor musun?
ADAM-Yani söylemeyeceksin öyle mi?
GENÇ-Önce hesap.
ADAM-İyi tamam gir hesabını yatırayım.
GENÇ-Ha şöyle.
İşlem gerçekleşir.Genç rahatlamıştır bir sigara yakar.
GENÇ-Babalık ya .
ADAM-Söyle oğlum.
GENÇ-(İç ses)Nasılda hizaya geldi.(Dış ses)Ya benim kontörümde kalmadı.
ADAM-Ananın!
GENÇ-Hop!Sakin ol babalık.Biz bizeyiz burada.Annemin henüz birşeyden haberi yok.
ADAM-Söyle ulan kaç kontör?
GENÇ-Şimdilik ikiyüz elli kontör yeterli.Seni fazla masrafa sokmayayım.
ADAM-Yok ya!Yüz kontör neyine yatmiyor senin şimdilik.
GENÇ-Ya babalık kafan bazen hiç çalışmıyor.
ADAM-Neden?
GENÇ-Neden olacak.Altı YTL için değer mi bu cazgırlık.Senin gibi cimri baba da hiç görmedim hani.Önceden böyle bir sorunumuz yoktu yani(sigarayı havaya üfler)
ADAM-Ne o lan?Başka babalar da mı vardı önceden yani?
GENÇ-(Toparlanır)Yok ya.Yani demek istedim ki annemle önceden böyle bir sorun yaşamıyorduk anlıyacağın.Ah!Parasızlığın gözü kör olsun.
ADAM-Neyse.Hadi bilgisayarı kapatıp biraz uyuyacağım beni biraz rahat bırak.
GENÇ-Yok öyle yağma.Annem dedi ki.Ben öbür sitede bayan arkadaşlara takılacağım babana göz kulak ol onu oyala biraz demişti.
ADAM-Başlatma anana şimdi Paranı da aldın ya soytarı kılklı herif.Daha ne istiyorsun?Yine şantaj mı?
GENÇ-Ya annem?Anneme ne diyeceğim ben?
ADAM-Uydur birşeyler.Beraberdik filan.
GENÇ-Bak o olur.Hani sana bir şey söyleyecektim merak etniyor musun ?
ADAM-Ha !Sahi.Neymiş o.
GENÇ-(Fısıltılı)Bu kıyağımı sakın unutma.Annem duymasın.İkimizi de oyar.
ADAM-Söyle.
GENÇ-Şu adrese tıkla.Güzel fıstıklar hepsi orada seni bekliyor.
ADAM-Hadi ya!Sahi mi?
GENÇ-Hadi by!
(Adam klavyenin tuşlarına dokunur.Çıplak vücutlu bir bayan görüntüye gelir.Göğüsleri gözükmektedir.Sonra ağır ağır külodunu çıkarır.Bu bir dönmedir yani travesti)
TRAVESTİ-Hoş geldin şekerim ne haber tatlım?
ADAM-(Sayfayı değiştirir hemen)Ulan senin de ananın da….Soytarı kılıklı herif seni bir ele geçirirsem…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.