- 529 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞIMIN İÇİNDEKİ ZORLUK
Çantayı küçük fakat bir o kadar hırslı gözleriyle izliyordu.Boş bir dalgınlığını yakalayıp çantayı kaptığı gibi tüm gücünle koşacaktı.Kadın vitrinlere bakıyordu.Çanta kolundan çözüldüğü gibi oldu.İttiği gibi yere düştü.Çantayı alıp bütün gücünle aşağı parka doğru koşuyordu.Dün geceden beri karnının ağrısı koştukça dahada yaygın bir şekilde artıyordu.Parkta çantayı açıp cüzdanın içindeki paraları alıp arkadaşlarının yanına doğru koşmaya başladı.Yanlarına geldiğinde para diye bağırdı.Kimi daha yeni uyanıyor kimi ise tinerin verdiği sarhoşlukla daireler çiziyordu.Grup hemen başına toplandı.Parayı uzattı.Gruba yeni katılan iki kişiye yiyecek ve birazda uyuşturucu almak için gönderdiler.Kendisi küçük bedenini kartonların üstüne attı.Karın ağrısı daha bir ağırlaşmıştı.Gözleri kapanır gibi oldu.Yemek yemeden uyumayacaktı.Eliyle karnını hafifçe ovuyor bir yandan bulutları seyrediyordu.Sonunda yiyecekler gelmişti.Herkes toplandı.Tinerin verdiği sarhoşlukla çocuklardan bazıları halen daireler çiziyordu.Küçük elleriyle ağzı daha boşalmadan ekmek ve peyniri tıkıyordu.Yemek göz açıp kapayıncaya kadar bitmişti.Herkesin yüzü tatlı bir tebessüme dönüşmüştü.Ağabeyleri onu tebrik ediyordu.İyi bir iş başarmıştı.Bu kadar yorgunluğa daha fazla dayanamayacaktı.Kartonların üzerine uzandığı gibi küçük gözleri kapandı.