[ kalin ] GEÇEN 69 TANE 10 KASIM...AMA POZİSYONEL DEĞİL! [ /kalin ]
Bugün hava dumanlı...Tıpkı ciğerleri gibi... Belki de benimki de böyle...Şişen karnına bakmaksızın içilen sigara ve içkinin onun sağlığını düşünmediğinden değildi..."Beni türk hekimlerine emanet ediniz!" sözü. Ne kadar saygın ama ne kadar da kendinden vazgeçmiş bir durum değil mi? Bugün ölmek için ne kadar güzel birgün aslında...Gitgide, yavaş yavaş yokoluşa ve sonsuzluğa ilerlerken sen sevgili Atam, biz kimiz? diye sormak istiyorum...Belirsiz, umut edip değiştirdiğin ve belki de ümmet çoğunluğunu devlete çevirdiğini sandın değil mi atam? Kendi yalnızlığını, yavaş yavaş yokoluşunu hissetmeden. Bu kadar mı kendinden vazgeçtin? Bu kadar mı yalnızdın? Bu kadar mı reddettin olanı biteni? Kendinle ilgili diyorum Atam...Kendinle ilgili bazı temelleri atarken bu ülkeye bilemedin değil mi kanı bozuk bir toplum olduğumuzu bir anda...Çoğunluk kötülük bu böyle kabul edilmeli dedi bir arkadaşım, canım benim dün bana yazarken...Bir yazar arkadaşımın dediği gibi doğal kabul ettiğimiz şeyler aslında kabullenmek olduğumuz çaresizliklerimiz...Gerçekten öyle...kötü olanların hepsini getirdikleri yetmezmiş gibi bütün pisliği, kokuşmuşluğu, olması gerektiğini kabul ettirmeye çalıştıkları bir yığın çıkmazlar var Atam önümüzde...Kötü insan eşittir çağın akıllısı diye kabul ettirilip duruyor. www eşittir 666 eşittir şeytanın imzası gibi herşey...birbirine zincirleme yaşama koşan ama yaşamayan insan topluluğu olduk...ümmetten de vazgeçmedik atam, hırsızlık, açlık, ahlaksızlık, sinsilik, kötü ne varsa çoğalıp duruyor her geçen gün. Sen görevli geldin bu dünyaya biliyorum ama senin öyle ölümsüz, yaşsız ve dimdik devam etmen gerekirdi ki bu toprakları, hani canımız vatanımız diyeceğimiz toprakları bir kirlilik yumağına döndürmemeliydik. 10 kasım...tam 69 tane 10 kasım geçmiş...şaka gibi değil mi? her geçen gün kötüye giden bir milletin evlatları olarak Amerikan’cılığı matah bilmişiz, öykündüğümüz hikayelerin ardında fast food’u sıcacık bilmişiz. Kimse sevmeyi bilimyor atam, sevmekten kaçıp, işine geliyorsa oldu da bitti maşallah demeyi tercih ediyor...Soğuk ilişkiler yumağı camın ardından bakıvermişiz yeryüzüne...Tıklım tıklım yalnızız değil mi artık Atam? Sen değil Allah bile gelse bu insanlar çığırından çıkmış...Bu onların kirliliğinden sadece, pisliğinden, bok çuvalı gibi içlerinin dolmasından oldu...Temizleri mi ne yapıyor? Onlar sadece gülümseyerek 69 yıl önceki kasım’a bakıp kalakalıyor...69 işte ama pozisyonel değil!