- 1579 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
mutsuzluk yolunda son sürat
Hüznün en üst safhada olduğu umutsuz bir gün...Gözlerim yağmur yüklü bulutlar adeta.Önemsemediğim küçük sorunlar bile şimdi beni çökertmek için uğraşıyorlar.Beni yenmek için hepsi bugünü beklemişler sanki.
Konuşmak istiyorum fakat kelimeler inatla boğazımda düğümleniyor.Gözlerimle yaptığım savaşı çoktan kaybetmişim.Damlalar artık daha çok ıslatıyor okumuş gibi yaptığım kitabı.Başka şeyler düşünmeye çabalıyorum,nafile...Beynim bana inat sadece umutsuzluk düşünmeme izin veriyor.Bir şeyler yazmak istiyorum ellerim düşman.Birilleriyle gezip kafamı dağıtmak istiyorum bu sefer de yalnızlığın attığı acımasız tokat canımı acıtıyor.
Gözlerim yağan yağmurla adeta yarış içerisinde.Bu yağmur daha da karamsarlaşmamı sağlıyor.Artık vücuduma tamamen yenik düşmüş,bitkin bir haldeyim.Ağlamaktan şişmiş gözlerimle yağmuru izleyerek dalıyorum derinlere,mutsuzluk yolunda son sürat ilerleyerek!..
YORUMLAR
biz sinemle ayyıldız anadolu lisesi 10.sınıf eşit ağırlık öğrencisiyiz.bu işe oda bende yeni başladık.bu nedenle ufak tefek onunda benimde hatalarım olcaktır.biz yazmaya gönül verdik.sizlerin eleştrileri ve tecrübeleri ile olgunlaşcağız.bu arada sinem tebrikler arkadasım ilk yazın için.......