- 253 Okunma
- 1 Yorum
- 8 Beğeni
Patates Kızartması Kafesi
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Hun ve Han transvers lateral menisküs ameliyatında kendilerini öldürürler ve maskeli baloda ölümlerini sunarlar. Berliner Asil tendonu ayrıca Ehlen segment pisti için Greko-Romen bükülmüş patates kızartması kafesi sunar.
Büfe servisinde
Han ve Hun devleti arasında sıkışmış olan mees hala çiftliktedir ve aşağıdaki telefon numaralarında kendilerine verilen isimler, insan iletişim araçlarında ve işlevsel kaos asansör videolarında kaydedilmesi zor olan trombosit adı verilen bir gruptaki cevap anahtarıdır. Yüzsüz bir vuruşta ve içeridedirler.
Kaçış ilkesi vurulduğu için kendini kontrol edemez, şimdilik atardamarda uygun bir şarkı bestelenmektedir...
Meksika sularında düşüncesiz bir vida başı yüzü cebren ve hileyle görüldü.
Bunu bulanlar bunu içimizde bırakmalı ve endemik kesiş bilgeleriyle başvurmalıdır. Tedarik yetkilileri katildir. 😶🌫
Gelmişlerine geçmişlerine na müsait 👁
15’kasım
Ana Karakterler:İt ürür kervan yürür
Patates Kızartması Kafesi Yazısına Yorum Yap
"Patates Kızartması Kafesi" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Harika gitti gece gece... :))
Sorsalar mesela Ninja Kaplumbağalardan biri olmak istesen hangisini seçersin. Dese biri; ya hu sen manyak mısın, neden ninja kaplumbağalardan biri ben olmak istemiyor da ben istiyorum ..
Diyorlar ya, en yakınızı hangi renkle özdeşleştirirsiniz deyü. Siz de deseniz lacivertin 92. dalgasındaki lacivertle özdeşleştiririm, yine devam eder olmaz öyle, çok bilinen veya kullanılan renklerden birini seç, neçün ya hu, neden beğenmedin renk seçimi mi mesela..
Değerli sitedaşım güzel bir yazıydı.
Y.