- 100 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Allah aklı kullanmayana gazaplanır…
Allah aklı kullanmayana gazaplanır…
Açıklık Allahın neden gücüne gitsin ki Aklı kullanmamak gücüne gidiyor aslında sihhat için örtün der akıl.zinayı önlemek için de...
Adam açıklığa çıplaklığa Allah gazaplanır diyor çünkü "Allah aklı kullanmayana gazablanır dese kendisi de girecek suçlular listesine...
Ve (yine) kendilerine: "İnsanların iman ettiği gibi siz de iman edin" denildiğinde: "Düşük akıllıların iman ettiği gibi mi iman edelim?" derler. Bilin ki, gerçekten asıl düşük-akıllılar kendileridir; ama bilmezler."(Bakara/13)
Arab ne yaşamış bilmem ama kadına düşman...Kadına çalışmak haram der...çalışmaya gönderdi kucağı çocuk dolu mu döndü kadın...ne yaşandı...el-ayak vermezdi Allah kadının çalışmasını istemeseydi...o göreve göre fıtrat verdi çünkü Hakim...
Şarab bizi sarhoş ediyor ama sineği canlandırıyor...damarlarını açıyor...kanatları hız kazanıyor şarabı içince...Göreve gör fıtrat var haramları fıtrat söylüyor...örtünmezsen güneş cildini yakıyor ama sarıkla ama silidir şapkayla başını örtmezsen güneş geçiyor...hastalık yaşanmışlık haramları öğretiyor...
Düşük akıllılar düşük çözümler üretirler yaşanmışlıklardan ders almazlar...Masal derler yaşanmışlıklara oysa yazı tahtasıdır yaratılan her şey ve esmayı sünnetullahı Allahın özelliklerini tanıtır...
Kur’an akıl kitabıdır iştişareyi önce Kur’anla yap...insanla değil...Siz, insanlara iyiliği emrederken, kendinizi unutuyor musunuz? Oysa siz kitabı okuyorsunuz. Yine de akıllanmayacak mısınız?(Bakara/44)
Yaşanmışlıklar akıllanmamız içindir masal değil onlar onları analiz et ve akıllan..."Bunun için de: "Ona (cesede, kestiğiniz ineğin) bir parçasıyla vurun" demiştik. Böylece, Allah ölüleri diriltir ve size ayetlerini gösterir; ki akıllanasınız."(Bakara/73) dirilmeye de delil olacak çok şey yaşıyoruz...inançlar ilimdir bilimdir akledersek eğer...
"Siz (Müslümanlar,) onların size inanacaklarını umuyor musunuz? Oysa onlardan bir bölümü, Allah’ın sözünü işitiyor, (iyice algılayıp) akıl erdirdikten sonra, bile bile değiştiriyorlardı."(Bakara/75) aklı dinleyen kim hırsız yakalanıyor tekrar çalıyor aklı dinleyen kim nefse esrse insan aklı onu yönetmekten aciz kalır...
"İman edenlerle karşılaştıklarında "İman ettik" derler; kendi başlarına kaldıkları zaman ise, derler ki: "Allah’ın size açtık (açıkladık)larını, Rabbiniz Katında size karşı bir belge olsun diye mi onlarla konuşuyorsunuz? Hala akıllanmayacak mısınız?"(Bakara/76) nefsi yönetir insanı aklı hür değildir...aklın hürlüğü Kur’anın verdiği akıllarla mümkün...Nükler üretene değil Mehdiye fayda sağlayacaktır nükler sömürürüm diye ürettiler ama sömürenin beynine düşecek bu nükleerler...cesarete getirecek onları nükler ama ölmekten korumayacak...RABÇIYA köle olmayacak bir şeye Allah izin vermez çünkü İmam içindir aratılanlar cemaat olsunlar imama diye...
İnsanı nefis yönetiyor...Medine devleti ve yasaları Şam devleti tarafından yıkıldı.yarı dede dini yarı Kur’an kaynaklı uydurma hadisler dolu mezheb oluştu
Tarih insanı nefis yönetiyor ...der...akıl kullanılmadığı için şeytani şeriatler oluşuyor...Arab kadına düşman o deneyimlerinden bu aklı çıkarmış...ilim-bilimdir evrensel olan ve kıyamete kadar geçerli yasa...
Allah aklı kullanmayana gazaplanır…
Akıl marifeti muhammediyi gören gözdür...nefsin esareti devam eder akıl kullanılmadıkça...Nüklersize gazab eder Allah dedi Gazzede yaşananlar...namaz da kılsan oruç da tutsan islam yok sana der Allah...
Nefis yönetiyor insanı...ırkçılık dede dini akılla güncellenmeli beslenmeli adilliğe asi olmamak şartıyla arab arabçı olsun türk türkçü ama adille esma sahibiyle kavga etmemek şarttır...helak olur şerden kurtulmaz değilse...kadını çalıştırdık Allah gazab etti deme...esmaya asiliklerini gizleme...Mekke devleti var Medine devleti yok faizi ehveni şer saymayana büyük şerler verir Adildir çünkü Allah.Osmanlı üleması gibi ol der akıl...
Avrupa ile ticaretimiz var yani RAZAK bağı var.Kader birliğimiz var avrupayla.Ticarete köprüyüz batı-doğu arasında RAZZAK bağı bu...der akıl
Adil var varlıkda...medine devleti peygamber kurdu diye kıyamete kadar yaşamaz.nükler yoksa zamanımızda o devlet bağımlıdır...der akıl...ama nefis aklı kovar..kilise aklı kovuyor değilse yok olur...sunnilik de aklı kovmakta...çünkü sarık sünnet denilmez akıl kovulmadan...
661 de Medine devleti yıkıldı 750 yılında emevi.Emevi yüz yıl yaşamadı.Medine devleri 50 yıl yaşadı.Peygamber de kursa yıkıldı yaşanmışlığı okur görür akıl...nefis ırkçılığı seçer...Allah RABÇI için müşriki de şeytanı da kullanıyor...Medine devletini yıkanlar sahabeyi öldürenler yüz yıl sonra yıkıldı...Rab içindir müşrike tanınan o yüz yıl...emevi münafık bir devlettir..idareclerinin çoğu münafıktı...
Avrupa ile ticaretimizi terörle ve israille kavga negatif etkiler.Savaşın yayılmamasından yana oluşumuz şart.İran sebeb Gazzeye...dedi akıl...
Aklı dinle Kur’an da akıldır...ilim --biliim akıldır...nefsi yönetici edinen zarara uğrara sebeb Allah sahib Allah çünkü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.