Başlangıca Dönüş
General Jacob, ağır adımlarla çalışma masasına geçip oturdu, anı defterini açtı ve yazmaya başladı:
“ 24 Haziran 2025, saat 20:45
Yarın Işığın çocukları olan halkım adına büyük gün…
Benim komutanlığımda, karanlık taraftaki insanların işgaili altında bulunan Nil’den Fırat’a kadar bize vaat edilmiş topraklarımızı geri almak için var gücümüzle savaşacağız. Seçilmiş ırkım ve ben yenilmez günlerimize geri döneceğiz. Dünyanın süper gücü Amerika’yı zekamızla, sermayemizle biz yönetiyoruz, büyük savaş için istediğimiz her türlü saldırı ve savunma araçları olan, F15- Eagle, F16-Figting Falcon, F18 gibi manevra yeteneği, silah donanımı, radar, yön bulma, bilgi toplama , izleme ve taarruza uygun uçakları,F-22 –Raptor Elektronik Harp Karıştırcı, füze sistemlerini baskı altına alan uçağın gelmesini ülkemin geleceği için sağladım. Akenizde iki , Kızıldeniz’de bir tane savaş gemisi bizim için buradalar. İçinde F35 savaş uçağı ve 5000 Deniz piyadesi mevcut. Her şey bizden yana. Demir Kubbemiz zaten harika, füzeleri sinek avlar gibi avlıyoruz. İran’nın tüm askeri hareket kabiliyeti bitecek ama İran’ı işgal etmeyeceğiz. Suriye, Lübnan, Irak’ı tamamen aldığımızda, egemenliğimiz altında bulunmak istemeyen halkı, büyük Avrupa göçüne zorlayacağız. Avrupa da dersini almış olacak.
Seçilmiş ırkın genarali olarak, cennete gittiğimde hoş karşılanacağımdan eminim…”
25 Haziran 2025. Saat :02.00
İsrail Komuta Merkezinde büyük kargaşa mevcuttu, uydu iletişim sistemleri ve elektrik şebekeleri çalışmıyordu. Güç sistemleri bile devreye giremiyordu. Telefon ışıkları altında neler olduğunu anlamaya çalışsalar da kimseden haber alınamaması siber saldırıyı akıllara getirdi. Komuta Merkezindeki uzay bilim insanları, gökyüzündeki pembe, mavi, yeşil ışıklarının görülmesinin nedeni olarak Büyük Güneş Patlaması olabileceğini yorumladılar. Genaral Jacob çıldırmış gibiydi.
-Bunu nasıl tahmin edemezsiniz, Nasa ile ilitişiminiz yok mu?
Bu kadar Büyük Patlama olacağını Nasa bile tahmin edememişti. Dünya karanlığa gömülmüştü. Güneş patlaması sonucu jeomanyatik fırtına nedeniyle güneşten yükselen yüklü parçacıkların dünyanın manyetik alanıyla etkileşime girmesi bu olayların sonucuydu, Ateşli silahlar dahi tutukluk yapıp çalışmıyordu. İnsanlık, başlangıç yapmıştı,
Toplumsal olaylara girmeden konuyu kapatayım..
Irak, Suriye, Lübnan ve Filistin halkları , Halit Bin Velid komutasında birleşerek kılıç ve kalkanlarını kuşanmış 313.000 askerle , İsrail’in üzerine yürümeye hazırlanıyordu.