- 162 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Allah ve putlar...
Allah ve putlar...
Yaratılanlar müşrikin eline geçince put olur.Nüklerden korkan puttan korkmuştur...
"El-Galibe -illallah"İlah olan galib gelir hz isa "Oğul"değil...çarmıha gerildi...göğe alındı...hz İbrahim ilah değil ilah sanılır sevgili de...Nemrud saldıramazdı bile ilah olasaydı İlahi olana saldırı mümümkün değil ilahi iradeye asi değil şeytan...İzinli ilahi iradeye izinliler var Şere razı değil Kahra razı değil ve sıfırla çarpılacaktır izinliler şeytan da cehennemle sıfırlanacaktır yani tevbe edecektir...
Allah putlarlsavaşır…
Paraya kak diyen nülere de desene...Tüfekliye de düşman olsana zengine znginliğe dşman olan …
Zenginjle kavga ahlaktır ama rızayla sınırlıysa kavgan...Zengii malını çal diyorsa Allah çalma diyeen müşriktir...Nüklerli nülerimiçalma derse rza ilekavgadadır..Alahın rızaına kavgalıdır mürtedin nükleri malı canı helaldir dedi fıkhımız cizye ile yetinme canını al yok et o putu der Allahınrızası...yık o müşrik devlet der Allahın rzas yanüstn ve ödül kazandıran ahlak...Ölün Allah olsun şu ahlaksızlıktır diyen şu ahlaksızlık diyen müşrik olur rızayı ölçü almamışa çünkü...
Putlar ancak kendileriyle savaşır..."Zalemna dedi" hz Adem yasak meyveyi yiyince...Osmanlı da yıkıldı silah teknolojisini müşrike kaptırınca...İzinlileri put sandık biz insanlar...aklı kullanmadık yani...
Müşrike put hediye etti izin verdi puta ulaşmasına müşrikin...İzin vermesi razı olması değildir...Eksikliktir müşriklik eksiklikten ekmel razı olmaz...ama darlık-bollukla imtihan eder...cizye vermesi gerekene Nükleri kaptırdı Osmanlı..."Osmanlı çökmedi"diyen...çöker bir gün.Tevbe etskin nüklere teknoloiye...Allahın rızası bu tvbededir...Allah tevbe etmmek mümkün değildir...putlara secde ahlak değil...Üstün ahlk Alla için putkırmaktr...put un malı .canı çalındıkça yok olur.Çal putun gücünü müşrikten...Ahlak bu.Rıza bunda yalandan secdedr namazın secdesi de putlarla kavgan yoksa..."O kıldığın namaz değil"der Yunus seni görse...
Faiz -zina hiç ehven olmaz şeytan işidir ama ehven-i şer olurlar...kölelerle zina etmişlr ehen-i şer işlemişlerdir başkaçözüm bulunca bu kalkmalıdır toplumdan...İzinli amaelerdendir şeytanınöğütledği ameller...evlen der peygamber..ina et der şeytan ikisi arasında niyt farı var...insana zina kıymetvermmektir...İnsana düşmn olan şeytan bunu emreder..Papaz zinadan da evlilikten de kaçar yani ehven-i erri seçer ehveniegücü yetince evlenmelidir..evlilikler de zina günümde...Rızaya aykırıklala doldurulmuşlar çünkü...
Şeytanın esmadan pyı z...vefadan payı çok olsydı eşine vefalı ol zina etme derdi...ihlasla çalışmışın malını çlma derdi...Şytan da ehveni şerri emreder çünkü hayrı ilmez...şerler ıfırla arpılır cehennemle çarpılır...şerlerin yklu mukader yani...
"Paraya kka"diyenin Allahıya beni Allhım bir aynı Allah "eğil.hlakıla daahlak algım bir değil...İsayı oğul edne Allala benim Allahım aynı değil benim Allahım "el-galib"esmanın sahib"... Allah birdir ama nklere gaib gelemeyenin allahıyla benim Allahın ihlasım algım düşüncem ölçm aynı değil..Putla ortaklık yapıyoronun Allahı benim Allahı ise putu kullanıyor şeytan daonun görevlisidir...Allah algım aynı değil yani...