- 93 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zamane çocukları
Zamane çocukları
Öz yok
Söz de!
Hedef sormayın,
Bilgi, Beceri ve Tecrübeden de olmaz işleri.
Savurganlık diz boyu
Duyarsızlık ha keza!
Azim ve Dostluk mu?
Adını dahi bilmezler...
Ar edep ve namus Hak getire
Parayı ve serveti de Hah getire oda yiye içe geze!
Allah bir mal verdiğinde onda herkesin hakkı var, derdi rahmetli babam.
Sorun bakalım gençlere böyle bir dertleri var mı?
Özellikle de belli bir guruba üye oldukları için aynı tipte gezenlere!
Yardımlaşma ve dayanışmayı geçtim araştırma ve öğrenme herkesin ve herkesimin hakkı iken
Kindarlıkta zirve yapmış gençlik ile neden karşı karşıyayız?
Bir yetkilimiz çıkıp ekranlara seslense imamlar ile öğretmenlerimize, sizlerden ilk ilkesi dürüstlük olan yalan konuşmaktan kaçınan, adil ve adaletli davranmayı bilen, ülkesi ve milletinin geleceğini kendi geleceğinden fazla düşünen, üretken ve üretime önem veren bir nesil yetiştirmenizi istiyorum dese ne olur?
Bana göre bu tutum bu ülkenin en fazla 15 yılını alır. Ama ondan sonra ben yalan konuştuğum zaman torum kalkar dede yapma! Yalan söyleme diyerek beni mosmor eder.
Yapın bunu lütfen.
Tabi amacınız ülkeniz ve insanı ise!
Bir sır daha vereyim de gidip zıbarayım ben.
Bu ülkenin gençlerinin doğru bir dinsellik ve doğru öğretilmiş bir cinselliğe ihtiyacı vardır beyler…
Bu ikiliyi de harekete geçirirseniz bu ülkenin geleceğin büyük insanları olurlar ve haliyle bugün sizlerin yaptıkları gibi kendi pisliklerini Siyonistlerin üzerine yıkaya çalışmadan Siyonistlerin yaptıkları gibi 100 yıllık planlar yaparak tüm dünyaya kafa tutarlar.
Bilin ki; bizim insanımızın bir kişisinde olan cesaret şikayetçi olduğumuz ülkelerin insanlarının hiçbirinde yok ve hiç olmayacak.
Yeter ki gençlere doğruyu öğretin ve onları daha fazla köreltmeden ülkelerine fayda sağlamaya öncülük edin.
Gerisi çorap söküğü gibi gelir diyor saygılar sevgiler sunuyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.