- 170 Okunma
- 0 Yorum
- 10 Beğeni
YÜREĞİNİZDEN AŞK VE SEVGİ EKSİK OLMASIN
Bir insanda ne kadar değersizlik şeması olursa olsun o kişilerin kendine sık sık hatırlatılması gereken bir durum.
Kaldı ki insan kimsenin gözünde değerli olmak zorunda değil..Diğer taraftan baktığımızda her şeyin başında da sevgi gelir..sevgiler değer gördükçe yaşadığımız evrende bunun üzerine daha değerli bir şey ne olabilir ki..
İnsan ne kadar kompleks düşüncelerle uğraşsa da bir düşüncenin insana ya pozitif bir etki bırakıyor ya da negatif..
Negatif duygulara hüzün, acı, keder, hayal kırıklığı, karamsarlık, gam, üzüntü...
Kuşkusuz mutluluk bilincinde olmadığınız, fark etmediğiniz bir haldir.
Mutlu olduğunuzu fark ettiğiniz anda bazen mutluluk kaybolur, değil mi?
Öte yandan çoğunuz acı çekiyor ve bunun farkında olduğunuz için o acıdan kaçarak mutluluk dediğiniz şeye sığınmak istiyorsunuz.
Bilinçli olarak mutlu olmak istiyor olsak da bazen her şey istediğimiz gibi olmuyor ve terslikler üst üste gelebiliyor..
Kendimize muhasebe ettiğimizde kalbinize bir sorun bakalım tam olarak ne hissettiğinizi size, bunlardan birini mi söyleyecek yoksa sadece yolunda gitmeyen bir şeyler olduğunu mu söyleyecek.
Aynı şekilde olumlu bir duygu yaşadığınızda, içinize döndüğünüzde size neşeliyim, mutluyum, huzurluyum, sevinçliyim diye isim mi verecek yoksa kabaca ve kısaca bir şeyler yolunda gidiyor der mi gibi bir cevap verecek...
Bizler kısacası,anlaşılmamak için kelimeler türetiyoruz, dışardan bakıldığında, terimsel ya da kavramsal konuşanlar çok biliyor gibi görünüyor aslında bildikleri de bir şey yok..
Bu tip insanların doğasının bir zayıflığından ibarettir pekte kafa yormayın bu insanlara,içinde sevgisi olmayan insan boş konuşmaktan başka bir şey yapmaz..
İçinde,yüreğinde sevgi taşıyanlar ne zaman nerde konuşulacağını çok iyi bilirler...az ve öz konuşur tabiri caizse " taşı gediğine koyarlar"...Böylece belki hayatın adımlarını anlamlandırabilirler...
Yüce Mevlam bizi içinde aşk ve sevgi taşıyan insanlardan eylesin...
Aşktan ve sevgiden kaçan değil, Onu arayanlardan olalım...
" Bir ihanet; kaç kere aşk diye haykırır, Sevişen iki kırık kalbin ritmi yararken sessiz bir geceyi. Sevgiye hasret susuz ve çıplak dudaklar, kaç kişiyi öpecek acı içinde..
Yorgun ve arsız bedenler, yavaş yavaş ölmezmi sevginin düşlerinde...
Yüreğinizden aşk ve sevgi bir ömür boyu devam etsin saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.