- 166 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İslâm'ı Yanlış Anlamışım (Diamond) Serbest Kalsın
Diamond Tema Yalnız Değildir
Katli vacip isteyen itler "Elhamdülillah müslümanız" diyorlar ama camiler bomboş. Oruç tutmuyorlar, zekât, sadaka vermiyorlar, zina yapıyor, içki içiyorlar. İstedikleri zaman istedikleri kişiyi öldürüyorlar. Sahtekar, dolandırıcılık, hırsızlık her şey var ama bu insanlar kendilerine müslümanız diyorlar. "Onlar müslümansa ben müslüman değilim, böyle pislik bir insan da olmak istemiyorum. Demek oluyor ki ben bu dinî yanlış anlamışım." Hâk dinî hâk yolu değil cehalet yoludur bu! Ben bunu kabul edemiyorum. Din’de zorlama var.
Elhamdülillah müslümanız derken, tam olarak ne demek istiyorsun, şüphelerim var.?
Kur’an-ı bilmez kitap der.
Namaz kılar ama sure ve anlamlarını bilmez.
Allah der, peygamlerini bilmez.
Cennet cehennem der, insan olmanın faziletlerini bilmez! Kimsin sen müslüman?
Bu adaletsiz hüküm sonrası birçok kimse dinî araştıracak ve ateistlerin sayısı epeyce artacaktır. Bundan eminim. Ama her ne pahasına olursa olsun (Diamond’a) herhangi bir şey olursa, ben bu din’e düşman olurum. Eğer göz göre göre o haksızlığa uğrayan insanın başına herhangi bir şey gelirse, beni de düşman belleyin. Benimde söylemek istediğim çok şey var ama bu konuda susuyorum, ağzımı açarsam beni taptıklarınız bile durduramaz. Kimse sizin Tanrı’nıza inanmak zorunda değil. Sizin gibi de aşağılık olmak zorunda değil. Bugün de susma zamanı değil. Sizin gibi ahmak olma zorunda da değil. Hanginiz dinlediniz o programı ki konuşuyorsunuz? Kimse sizin gibi cahil erincek değil. Kısacası hiç kimse sizin gibi boş insan değil. Sizin cennetiniz cehenneminizdir. Elbette ki bu yaptığınız vahşetin cezasını misliyle çekeceksiniz. Çünkü kahpesiniz. Zalimsiniz. Vicdansız ve vatan hainlerisiniz. Hepinize lânet olsun, lânet olsun, lânet olsun...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.