- 219 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
SAVAŞIN ÇOCUKLARI
İnsan, kaç yaşında olursa olsun çocukluğuna özlem duyar, çocukluğuna dönmek ister.
Fakat öyle bir zamandayız ki, soysuz ve lânetli bir kavim çocuklarla savaşıyor.
Öldürüyor çocukları vahşice ve acımasızca. Çünkü onlar yüreğinde merhâmet duygusu taşımayan, kalbine (varsa) râhmetin zerresi nasip olmamış şeytanî bir zihniyete sahip lânetli bir m/illet...
Onlara sorarsanız yahudiler dünyada toprak vâdedilen, ahirette cennet vâdedilen seçilmiş bir m/illettir
Ey insanlıktan bi’haber, lânetli kâvim!
Rabb’imizin size vâdettiği o toprağa elbet birgün kavuşacaksınız.
Ve toprak sizi öyle bir kucaklayacak ki yılların özlemiyle.
Dünyada bulunan canlı, cansız her varlık kemiklerinizin çatırtısını ve o korkunç çığlıklarınızı duyacak.
Cehennem ateşi homurdana, homurdana, o gözlerin hiç görmediği kapkara alevlerini üzerinize saldığında, kaçacak hiçbir yer, sığınacak hiç kimsenin olmadığını anladığınızda
iş işten geçmiş olacak.
İşte o zaman öyle büyük bir pişmanlık duyacaksınız ki.
İŞTE BU BİZİM İÇİN EN GÜZEL TESELLİDİR.
Zorlu azabımız onlara gelince yakarabildikleri: "Biz gerçekten zulme sapanlardandık" demelerinden başka olmadı.
-----Âraf Suresi, 5. ayet.
Derken, hak (ettikleri cezaya karşılık) olmak üzere, o korkunç çığlık onları yakalayıverdi. Böylece onları bir süprüntü kılıverdik. Zulmeden kavim için yıkım olsun.
----Mü’minun Suresi, 41. ayet.
Onlar için cehennemden yataklar ve üstlerine örtüler vardır. Biz zulme sapanları işte böyle cezalandırırız.
-----Âraf Suresi, 41. ayet.
YORUMLAR
Rabbim dilerse aninde kahru perisan eder siyonistleri fakat bunu bizden bekliyor, deniyor insanligi, bilhassa müslümanim diyenleri.devletleri(1)
Maalesef biz sinifta kaldik kazananlar bahs ettiginiz GAZZE onlara özenecegimiz günler uzak degil
Selam ve dua ile
Nûriye Hsbk Akyl
Yazık bize. Sırasını beklerken duyarsızca otlayan kurbanlık koyun gibiyiz.
Güneş elbet doğacaktır, lâkin onu uyanık olanlar görür.
Selâm Allah'tan, duâ bizden hocam.
İnsan ruhu ve insan vicdanı taşımayanlardan insanca bir tavır ve davranış beklemekte abesle iştigaldir... Manidardı...
Nûriye Hsbk Akyl
Rabb'iminde bir hesabı var elbet.
Okumak zahmetinde bulunup, yorumunuzla destek olduğunuz için çok teşekkür ediyorum.