- 129 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her şeyin zıttı var ADL sıfatının ürünü bu
Her şeyin zıttı var ADL sıfatının ürünü bu
Parçalanan varsa parçalanmayan da vardır...Yaratılan varsa yaratan vardır...Adillik var adilliğin sahibi var sınırlı adilliler varsa sınırsız adil var...der mantık bize...
Baba-oğul ilişkilerinin bazılarını yok saymalı kilise değilse Baba ululanmamış olur...oğulun varlığı babaya muhtaç...demeli.Adl sıfatının ürünüdür bu fark.adl sıfatına asi vicdan veya asi akıl bu muhtaçlığı göremez...denk ikisi de der...
Adl sıfatının ürünü akıl ve vicdan kiliseyi baba -oğul ilişkilerini eleştirir...üç bir olur ama üç denk olmaz denklik yok ki...2 .2 ye denk çünkü 2 tektir...matematik kuralı bu tenk olmayanlar denk de olamaz der matematik...ve matematik mantığı Oğul babaya nasıl denk olur...
Allah esmasıyla sınırlamış kendini .Cahildir Allah denilemez...Alimim dedi...Baba-oğul bir bütündür de ama denktir deme denklik yoktur çünkü her şey farklı çünkü...Adl sıfatı böyle tecelli eder...ödül varsa ödül veren de var...zıtların ve farklıların evrenidir evren adl sıfatının etkisi böyle zuhur etti evrende...
Adl sıfatına göre üç denk varlık yoktur...üçü isimce bile farklı işte Baba-Oğul-ruhul kudüs denilmiş Üç baba denilmemiş farklılık var denklik yok çünkü şirket üç kişilik olur ama üçü denktir deme...Üçü "Bİz" oluşturur ama ortaklık kabul etmeyen var eden varsa...işte Allah ortaklık kabul etmeyendir SAMED ortaklık kabul etmez ama Bizlik var çünkü Allah ve kulları BİZİ oluşturur adl sıfatına asilik oluşmaz bu düşünceyle ...adl sıfatına asilik var üç denk var inancında ya bu varlıkta adil yok yada denklik yok der mantık...
Samed vardır muhtaçlar var çünkü muhtaçların duaları kabul görüyor çünkü üç ilah bir irade var dese kilise bir irade "BİZ"oluşturur üç ilah oluşturmaz ki deriz..."Biz"dedi Kur’an tek irade sadece Biz oluşturur...cüz’i irade tek iradenin Kahra ve lüffa kulluk edenidir zıt esmalar Rahmanın işidir...Gece-gündüz zıttır ama rahmanlığa ve adl sıfatına asilik taşımaz...zıtlar esmaya asilik taşımaz cüz’i iradeler de "Ben dilemedikçe siz dileyemezsiniz" denildi Kur’anda
Adl sıfatı olmasaydı matematik olmazdı...denklik olsaydı yine matematik olmazdı ...ödül ceza cennet cehennem olazdı adl olmasaydı gel denklik yok baba-Oğul arasında de BİZ olmuş üçlü var de...üçler yediler kırklar BİZ olur...ama denk olmaz.bütün insanlar bir erkek bir dişiden olur ve BİZ olur...zıtlar da BİZ olur ama denk olmaz eşit olmaz kadın-erkek mirasta da eşit olmamalı...aylıkları farklı her aylıklının...fark varsa denklik oluşmaz...Baba-Oğul -ruhul kudüs ÜÇLÜ BİZ ama bir tek Allah ilah esmaya asilik taşımayan tek inanç bu inançlar esmaya asilik taşımamalı akla vicdana mantığa matematik kurallarına fizik coğrafya kurallarına asilik taşımamalıdır...ayettir sünnetullahtır onlar çünkü ölçüdür yani...ölçülere asilik taşıyan eylemler haller düşünceler duygular İslam dışı ilim dışı hurafelerdir...
Yahudilik ve kilise esmaya asiliklerle dolu inançlardan arınmalı Üstün ırk esmada üstün olan ırktır...Baba bir kardeşlersek ırkın üstünü değil farklı görevler için yaratılanı olur melekler çinler insanlar farklı görevler içindir ve Allahla BİZ olurlar...ama ilah olamazlar parça da olamazlar adl sıfatına asi bir inançtır parça inancı.ruhlarımızın kimya formülleri farklı şeytan da bazı alimlere göre melek ama kimyasının formülü farklı kinci bir melek kincilik onu asi etti Allaha...Kahhar isminin ürünü bir melektir şeytan Latif İsminin ürünüdür hz Adem...Rahman ismine zıtlar kul zıtlık iradede birleşiyor ahman ismine kulluk sayesinde...İrade tekse İlah da tekdir...üçlü biz demeli kilise üç tanrı dememeli...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.