MUTLU OLMA YOLLARI
Mutlu olmak için neden ya da yollar çoktur. Gelin bu yazımda mutlu olmaya sebep birkaç yoldan bahsedeyim. Bahsedeceğim yollar size eksik ya da fazla gelebilir doğal olarak. Ve tahmin ediyorum sizlerin de sıralayacağınız birçok mutlu olma nedeni illaki vardır. Kendi açımdan mutlu olma durumlarıma hemen geçeyim müsaadenizle:
- Kendin olduğunda, kendini aynada gördüğünde, göründüğün gibi davranışlar sergilediğinde, söylediklerin ve yaptıkların birbirini doğruladığında tam anlamıyla mutluluğu tadarsın.
- Başkalarını kandırmak için çaba göstermediğinde, yalan konuşmadığında, hileye başvurmadığında, hata çizgisinde devam etmediğinde, aldatmayı silah olarak öne sürmediğinde rahat bir şekilde mutlu olursun.
- Bir işte çalışırken kendini işe verdiğinde, iş arkadaşlarının hak hukukuna riayet ettiğinde, bir iş yaparken elinden geleni yaptığında mutluluk denizinde yüzme hakkı elde edersin.
- Verdiğin sözleri vaktinde yerine getirdiğinde, karşında durana kalbinle saygı gösterdiğinde, yanında oturanı bir bütün olarak fark ettiğinde, seninle yolculuk yapana yardımcı olduğunda kendinle gurur duyma hakkı elde edersin.
- Doğaya kalbinle kucak açtığında, uçan kuşları önemsediğinde, çalışkan karıncalara yol verdiğinde, uçuşarak dans eden kelebekleri alkışladığında doğayla gerektiği kadar bütünleştiğinde tabiatın nimetlerinden an an faydalanırsın.
- Başkalarının arkasından iş çevirmediğinde, arkadaşlarına haksızlık yapmadığında, dostlarını satmadığında, insanlığa leke sürmediğinde insana yakışır bir yaşam sürdürürsün.
- Mutlu olmak için yola çıktığında, mutlu etmek için gayret gösterdiğinde güzel niyetlerinin sonuçlarına kısa bir sürede kavuşursun.
- Çevreye huzur verdiğinde, toprakları üzerinde yaşadığın ülkeye sahip çıktığında ve yaşanılır bir dünya için gövdeni ortaya koyduğunda mutluluğun ellerinden her zaman öpersin.
Mutlulukla her daim.
-Meselci