- 126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Muhtaç olmayan varlık tek olur...
Muhtaç olmayan varlık tek olur...
Yaratan varlık tek olur...Muhtaç olmayan varlık tek olur...yani İhlas suresi Samet sıfatını verdi muhtaç değil o...dedi...şirki yok ve abes saydı
Cahiliye arablarıyla sahabenin arasında ki en büyük kavga bu idi...Samedlik verdi İslam ilaha tanrıya...
Kur’an"Biz"dedi ama SAMED de dedi...biz sametliği bozmamalı.MUHTAÇLIK verilemez Allaha=Tanrıya=Rabba...
Kur’an "biz"dedi ama yaratıcı da dedi ilaha tanrıya rabba...Yaratığı ne denkrit ne ortaktır."Biz"e ortak denmemeli yaratıldığı için görevlidir o."Biz" dediklere Ortağıdır deme...muhtaç olandan ortak olmaz der secdeli mantık secdeli vicdan secdeli fıtrat.esmaya secdelilik ilah değiliz...yaratılanız muhtacız demekle olur...
Allah=Tanrı=RAB...demek suç değil.kilise Samedlik vermez Muhtaçlık verir ilaha muhtaç olan Allah değildir ilah olabilir ancak şirkin ilahları var muttaçlık verdiler ilaha çünkü...Havra da ırka aitleştirir.İlahları samed değildir...muhtaçtır .yani Allah değil.Samedliği budadıkları için.Yaratıcılık vermezsen Allah değil kur’an ölçüsüne göre o ilahtır ancak.sametlik yani muhtaç olmama hali ver.ve yaratıcı tek olur yaratılmaz da...
"oğul"babaya ortaktır.denk değildir ama baba oğula muhtaç...dedi kilise İhlas suresi hiç muhtaç değil.muhtaç olmayan tek olur dedi...Yaratıcıya denk yoktur yaratıcı tek olur...yaratıcı ortak edinmez yaratır görevli kılar yarattığını...de
Muhtaç olan fanilik hallidir "ölümlüdür" zamana bağımlıdır" muhtaçtır...der secdeli mantık-akıl vicdan -fıtrat...Şirk inancı ruhu etkiler içki ise bedeni etkiler ve şirke mahkum eder bedeni...şirke mahkum eden her şey haramdır İslamda.hastalanmak da haramdır.darlık da haramdır...esmaya asilikler haramdır...şeytan ilme asidir.müşrik olmak esmaya asiliği benimsemektir hz Adem benimsemedi"Zalemna"dedi...Organ nakline izin vermeyen hocalar haklıdır...ama ehven-i şer olduğu için organ nakli seçilmelidir...şerdir yani organ nakli...nakli red ise daha büyük şerdir...ehven-i şerri..seçmeliyiz...
Dünyayı da ahireti de cennet yapan esmaya kulluk.darlıkla imtihanı hakketmişti hz HABİL.taşı ilk kapsaydı güçte önde olacaktı de
Dünyayı da ahireti de cennet yapan esmaya kulluktur.darlıkla imtihanı hakketmişti hz İbrahim.sinek üretseydi güçte önde olacaktı
Bir mü’min on müşrike bedel olabilirdi...der Kur’an.Kimyasal üretseydi...biyolojik silah üretseydi yani Kabilin taşını elde etseydi...Nükleri kaptırmasaydı...Habilin suçu taşı kaptırmasıydı hz İbrahimin suçu sinek üretecek ilme biyolojik ilme kimyasal silah üretesek ime sahib olamayışıydı sahabenin de suçu bu...on secdeli ilme eksiksiz secdeli olamadı der Kur’an sahabe için bile ve melek gönderildi sahabeye..musaya asa...eyyuba sıcak şifalı su...Hz İbrahimin ateşine emir geldi...eksikliklerini Allah desteğiyle yok etti...Kader gereği...Melekler gelmeseydi sahabe yenilirdi Bedir de...Habile melek gelseydi şehit olmazdı...Allah Galip getirme benim elimdedir demiş ...böyle seçim yaparak...Gazze sebeb oldu İslama hızlı bir dönüş var...nüklere de...Gazze habil gibi şehit olsa da faydasızdır deme...sebeb oldu güzelliklere "NÜKLER"üretme ülküsüne...
Müşriki anlamak zor değil namazlıdır zekat vermez ...der Kur’an yani budar farzları .görevleri..işte...Migros’da içki var, mescid yok. Tesettür yasak ama kurbanlık bulunur ...dünyanın örneği şu miğros...İnsan hakları var ama gazzeli için yok...sadece kendi ırkı için var...müşrik budar esmayı...SAMED sıfatını budar.Yaratma sıfatını budar...şafi sıfatını budar şifayı ilaçtan bilir ilmi veren Allahtır demez...gizler ilmi...
Müşrik tevbe etmez...anlamak zor değil müşriki...ırkına faydalıyı faydalı kabul eder Gazzeli tükeniyor desen de tevbe etmez...ölçüsü ırkının faydasıdır...Allahın rızası esmaya kulluk değil belki diğer ırk Allahı daha çok razı edecektir...demez...Bütün İnsanlar hata edicidir. Hata edenlerin en hayırlısı ise çokça tevbe eden
İslama göre tevbeye muhtaçoldu hz Adem bile habil de hz İbrahim de...sahabe de...Peygamberimiz de çok tevbe etti...İslam esmaya kulluktur...kuluktu"NÜKLER" Osmanlı bu görevi yapmadı ve bedeli yıkılması oldu...Habil de canıyla ödemişti bu eksiğini...ama hz İbrahim için sinek gönderildi...ateşe emir gönderildi...galibiyet hediye edildi hz İbrahime ama HABİLE ve Osmanlıya bedel ödetiyor Allah çünkü adl sıfatı tecelli ederse bedel ödersin VEHHAB sıfatı tecelli etmişti hz İbrahime ise...
Osmanlı unutulmakla yüz yüze...Para da ve silahda müşrikten önde olursak ümmet birleşmese de birimiz onların onuna bedel olur ve Galib olan biz oluruz...HABİLİN eksikliği TAŞI kaptırmaktı...hz İbrahimin esma ölçüsüne göre eksiği ateşi söndürecek kimyasal silaha sahib olamayışı ve sinek üretecek biyolojik ilme erişememesiydi...tembellik de suçtur İslamda esmayı budamaktır çünkü Tembellik...sarhoşluk...hastalık...fakirlik...bunlar da haramdır...Ümmetin birleşmemesi tevbesizliktir haramdır...Farzları terk de Sabırsızlık "Es-Sabura asiliktir" haramdır..yani esma budanmış oluyor haram işlemekle veya farzı ihmalle bana necilikle...Tevbe etmeseydi Adem bile müşrikti...mürteddi...ama Zalemna dedi o bilinç tevbedir...Bilinç eylem hal duygu değiştirirsen TEVBE gerçekleşir unutma...İlam eylem hal düşünce inanç duygu ile esmaya kulluktur...tevbe de bu kulluğa dönmektir...
Osmanlıyı ahlaksızlık yıkmadı Kimyasal silahları olsaydı birimiz on olurduk arablar bile kopsalar yıkılmazdı Osmanlı...Ümmet olmak gerekmez "NÜKLER"teknolojisine erişene...gemisi olan NUHA ümmetlik gerekmez...asası olan musaya...ebebili olan Kabeye...
Bir ülkede Allahın dediği olmuyorsa şirke kullukta o ülke şehadetli olması farz etmez.ve Osmanlı Kimyasal üretmedi...bu hal de şirke imkan verdi...şehadetin önemsizleşti...şirke kul olmuşsan...Yıkılmanı ister habilin de ölmesini ister Allah...neden taşı kaptırdın şehadetin şirke kulluğa engel değilse sabah uykusunu yenmiyorsa şehadetin namazın zekata sebeb değilse ...şirke hadimdir o namazın bile...Nükler Üretmemek şirki şımartır çünkü...Zekatı vermemek de sabah namazını kılmayışın bile...Haramlar şirki şımartır...Gazzede zulme seyirci kalırsın çünkü nüklerli İsrail nüklerli ülke ile savaşılmaz...der Akıl mantık vicdan...fıtrat...İslam...Hicret et...Tevbe et.Nükler üret...der İslam secdeli vicdan...
Dinlenmemiz İçin Geceyi Yaratan Allah’ım! Sana Sonsuz Övgüler Olsun… Güzel Bir Güne Uyanmayı Nasip Et..güzel bir asra...türk yüzyılına...
Dünya çok hareketli Rabbim yâr ve yardımcımız ol...Nuha verdiğin gemiyi bize de ver...Tufandayız...
Esmaya kulluk edemedik...şirki şımarttık...İşte "nüklerimiz"yok...hz İbrahimi ateşe atan Nemrudun torunları bizi de atmış...Affettim dediğin bir kulda biz olalım ya Rabbi..eli-kolu bağlıyız...ey Vehhab...
Kur’an ihlas suresinde Allah SAMED.İsa muhtaç der değişen muhtaçtır aciz.Denk değil ortak değil.emanetçi."Süleyman kuş dilin..bilir dediler."kuş dili bilmekle ilah olunmaz bildirendir İlah.yaratandır İlah"biz"sebebib görevliyiz ancak...olmasaydı olmazdık ve olma deseydi de olmazdık...muhtacız ona...HİÇİZ muhtacız yani...
Ölçü Allah..."Peygamber terliği diye konyada da giyersen kışın hasta olursun.SİRETTE benze peygamberlere de... esmaya kullukta benze...elçi ölçü değil esma ölçü çünkü.
Çanakkalede ümmettik ama kimysal silahlarımız yoktu .Ümmet olmasak da olur nüklerimiz olursa...
Nasihatin öğretemediğini Musibet öğretir."Zalemna dedi Adem.Zalemna diyecek Arab dünyası da.Nüklersizlik zor...bu dünya yanıyor cehennem yeri gibi...
"Sarhoşken namaz kılma"Zekat vermezsen namazın eksik"Beden ve ruh etkilenen bir yapıda.Tevbe içmemktir.Zekat vermektir.Düzelmedir
"Mezar ziyaretini"de peygamberimiz haram kılmıştı Nesh etti."Televizyonu haram"sayanlarda inşaallah aynı niyetliydi."Nükler üretmeliyiz"deme cesaretleri olmadı onların...Bilal gibi zulme uğradılar çünkü...
Tevhi aşığı ol."Nüklerini de" tevhid için üret.İlim Kur’andır deme ama tefsirdir...Kimya ilmi de tefsir...Ekonomi ilmi de.şirke de tevhide de kul ilim akıl vicdan ama sen Tevhide kullan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.