- 128 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
En güzel dil TÜRKÇE...
En güzel dil TÜRKÇE...
Arabça çirkindi Kur’an arabça inince güzellel oldu.İlim güzeldir Kur’an güzeldir.Kur’anın indiği dil de din de güzeldir.ama arabça dini bozar oldu artık.kelimelere Kur’anın yüklediği dini taşımaz oldu...
Cahiliye Arabları da"Allah"diyorlardı Allah demekle tanrı demek eşittir.eşitsizliği bozan esmaları budamaktadır.Esmayı budama
Evlenin esma için esmaya kul olmak için evlenin demektir..."Evlenin"ayeti nesh oldu.Bu şartlarda evlilik zararlı kadın üç gün evli kalsa ömür boyu nafaka alıyor.Uzaklaştırma alıp aldatıyor
TANRI deyin Allah diye zikretmeyin çünkü arabıb andığı da Kur’andaki Allah değil.esmaları azalttı her ırkçı.aman sen eksiltme
Arabça da "Allah"ibranicede "Rab"hz İbrahim "RAB"diye zikretti...zikri bozuldu mu.özü bozma yeter...
Emeviden beri Arab ırk dini yaptı İslamı İslamı bozdu yani...Kilise hz İsayı Allahın oğlu yaptı...Havra ırkını Allahın ırkı yaptı.ve Arablar...bu halden ne İran kurtuldu Ümmet oluşmadı.Ayrılık var...hatta tarikatlerin kurucuları mezheb imamları hz İsa gibi oğullaştı...İsalıktan değil oğulluktan kurtulmak gerek..."OĞUL"diyenlerin oğul kelimesine yüklediği eylemler haller düşünceler duygular farklıdır."İncil KUL İSA"der "Oğul"biyolojik oğulluk değil diyenler var...mecaz manası verenler var İhlas suresine az asi olanlar var...SAMED sıfatına az zararlı fikirliler de var..
"Biyolojik oğulluk iddiasını eleştiri İhlas suresi...doğanın doğmeyene denk olmadığını savunur muhtacın Samed olmadığını savunur...Ortodok hiristiyanlar ihlas suresine yakın bir hz İsa algısı içindeler...
En güzel dil TÜRKÇE...
Arablar Kur’an arabçasından uzaklaştı.artık türk kelimelere ihtiyaç var...Türk kelimeler yüklensin Kur’anı.terceler zararlı ama izahlarla kelimelerimize Kur’anı yükleyelim Arabça kaçtı Kur’anı yüklenmekten türkçemiz girsin devreye...
Şartlar ne olursa olsun esmaya kulluk değilse evliliğe eylemlere hallere düşüncelere duygulara...nesih gözüyle bak ehven-i şer değilse evliliğe nesih gözüyle bak...
Kur’anın yüklediği özleri yok eden evliliğe yok hükmüyle bakmalıyız...nesh gözüyle...eylemler haller düşünceler duygular esmaya kulluklarla özlenirse kıymetleri artar-azalır ehven-i şer olmaktan da çıkabilir işte o zaman evliliğe nesh gözüyle bak..
En güzel dil TÜRKÇE...
Tanrı demek Allah"demekten üstündür.Cahiliye arabı esmayı budamıştı.Yaratıcılığını kabul ediyorlardı Allahın ama adillikte ırkını Allahtan üstün görüyordu...ilimde de...ama ilimde kimyasal silahlar nükler gizliymiş Müşrik buldu parayı da müşrik kaptı...Liderliği de ikinci derece insan oluşa itiliyoruz...Arabın ilim dediğine nükler kimyasal ilmini de ekle türkçe anlar tanıt Allahı...asa var gemi var...ebabil var arabın ilim kelimesinde ama nükler yok...türkçe budamasın esmayı yeter...terceme budayıcı ise zararlıdır arabça da budatıcı olmuş...tefsire görevimizdir özü koruyan tefsir yazmak...değilse Allah desek de cahiliye arabı gibi lafzatullahı budayacağız...Tanrı diyelim islamın tanrısı diyelim özleri koruyalım.bu önemli kural...alim denilince nükler ilmini de öğreten anlamı oluşsun...
En güzel dil TÜRKÇE...olsun...yazacağımız yeni efsir ile...öze esmaya kymet veren tefsir ile hiristiyanlar da hz İsaya inanıyor ama "Oğul"olarak bizde inanıyor ve seviyoruz ama farkımız var peygamber olarak inanıyoruz seviyoruz...
Türkçe tefsirle En güzel dil TÜRKÇE...olsun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.