- 117 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şehadet nedir...
“Onlar ki; dinlerinde ayrılığa düşüp fırka fırka olmuşlardır. her zümre kendi yanında olanla sevinir durur!
(RUM /32)
Evet...Günümüz İslam tarikatlerinin ve mezheblerinin çoğundan müşrik dinler daha güzel ve esmaya secdede öndeler.(RUM /32)sevme onları da
Kıymetinden daha kıymetli görme şehadetlileri...de
Allahın ölçüsü esma...
Kulun ölçüsü şehadet...Şehadet nedir.“İnsanlar, hiç imtihana tâbi tutulmadan, sadece “İnandık!” demekle bırakılıvereceklerini mi sandılar?” Gerçek şu ki biz, onlardan öncekileri de imtihan ettik. Böylece Allah, doğru söyleyenleri de ortaya çıkaracak, yalancıları da elbette ortaya çıkaracaktır.(Ankebut/ 2-3)
İşte ayetlerin tefsiri...:Putperestlerin başta Bilâl-i Habeşî, Ammâr ve Yâsir gibi kimsesizler olmak üzere, müslümanlara uyguladıkları baskı ve zulümlerin dayanılmaz noktalara ulaştığı Mekke döneminin sonlarında inen bu âyetler, gerçek mümin ve müslüman olmanın anlamını ve şartlarını ana çizgileriyle ortaya koyması bakımından büyük önem taşımaktadır. Buna göre insanların sorumluluklarını yerine getirmiş sayılmaları, dolayısıyla gerçek mânada müslüman olmaları için yalnızca “inandık” diyerek sözlü bir iman ikrarında bulunmaları yeterli değildir. Asıl dindarlık, Allah’ın insanları inançları uğrunda bazı güçlüklerle imtihan ettiğinde ortaya çıkar. (Kur’an Yolu Tefsiri Cilt: 4 Sayfa: 252-253)
Allah hz Ademi de imtihan etti tevbe etmeseydi mürted olacaktı hz Adem de...şehadete döndü ve mürtedlikten kurtuldu..Şehadet abdest gibi bozulur ve yenilenir...Haydi tevbe edelim...günahlarımız değilse bizi mürted etmeye yeterde artar...
Sarayı, köprüyü hava limanını vs. yıkacağız diyenler Bir kere de KANDİLİ Yıkacağız dese ya.madem yerli ve milliler...değiller çünkü...secdelilerin çoğu ya İrancı-yada suudcu...secdesizlerin çoğu ya ingilizci...ya çinci...Turancıyız diyemezler...mamaları kesilir çünkü...Allah cenneti de ucuza vermez...muhammetçiysen.Kur’anı savun veya korkuyorsan gönlünde bari savun...ama mutlaka savun..."Bence"deme...muhammedce...de...
Yıl 2000 merkez Bankası altın rezervi 32 ton. Yıl 2024 merkez bankası altın rezervi 562 ton. Buna göre hırsız kim.Mantıktan kaçan sünnetullahı anlamaktan kaçmış olur..."Tevhiddeyim diyenin ölçüsü vardır esma...teazisi esma olmayan...Tevhidci değil...Irkı için susmuşsa haktan geçmişse ırkçıdır...Yahudiden hiç farkı yok...sadece suudcudur...İsrail oğullarından
Şehadet nedir...
"Bence"diyen şehadetsizdir...ölçüsü vahiy olan bunu demez...Irkı da bunu demez ırkının zulmünü de hak görür...sömürücü de bunu demez sömürüyü hak görür...Sömürü secde içinse haktır ırk için asi nefis için hak değildir...
Şehadet secde insandan bencesini yok eder...ve Muhammetçe demek şarttır ..Allahça demek şarttır...değildir...ikisinin de zulmü birbirinkine denk...İranın bölgedeki zulmü İsrail oğullarının zulmüne denkti...70 yıllık ömrümde buna şahit oldum.Suudun yemendeki zulmü de İsrailoğullarının zulmüne yakındı...
Irkçı da mürteddir.Irkçı da müşriktir.tevhide inandım diyen müşrik.Tevhidi yaşamaktır inaç...teslimiyet secdelilik.tevbe et
200 yıldır müslümanlar tebkilerinde yanıltıldılar hep...Medya etkin bunda eğitim de...işte...Anneler günü esmaya secdenin izharıdır.müslümanlar ilan etmeliydi.Güzellikler müşriklere nasib oluyor 200 yıldır.
Aile , Komşu , Yakın dost-Arkadaşlardan başlayarak İslamı tebliğ etmenin bir Sünnet olduğunu unuttuk...anne-babaya sahip çıkmayan evlatların sayısı arttı ve "anneler günü kutlamasına da en çokmüslümanlar nedense karşılar...müşrikle ortak yönlerimiz var...ehl-i kiıapla ortak yönlerimizin olması çok doğal vahiyle gelen bilgilere inanıyor ehl-i kitap da bizim Kur’ana inadığımız gibi...
İsraile de zulümle sömürüyle silah baskısıyla işgal ettiği yerler inşaallah cehennem olur...İrana da...m üslüman kanı akıyor ırkçılık nedeniyle bölgemizde asıl amaç bölgenin zenginliklerini sömürmek...Kurt puslu havayı sever...ya...
Vahye secde etmeyen akıl, bence demeye devam ede..vicdan da sünnetullaha secde etmeyen mantık da...
11,5 milyon nüfuslu Belçika’da 7 tane nükleer santral var..80 sene bizi uyuttular.çifte stanrdart var dünyamızda ilahi adalet yok oluş...
600 bin dönüşüm projesi değil, musluk kazandı. 15 katlı köprü değil,heykel kazandı.Demek hizmete nankörlük midecilerin ırkçıların ajanların özelliği...
Biz mücahitleri menfaat için koltuk için, sevmedik davamızın baş mimarı olduğu için, Sevdik aynı secdeye baş koyduk diye sevdik...Hizmetlerinden dolayı sevdik...silah sanaisine desteklerinden dolayı sevdik...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.