- 147 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Esma kutsal da öğrettiği haramlar-helaller kutsal değil mi...
Esma kutsal da öğrettiği haramlar-helaller kutsal değil mi...
Deniz ürünleri haram mı...
Hz. Peygamber’in, “Denizin suyu temiz, ölüsü helaldir”hadisi gereği deniz ürünleri helaldir...genel kural şu İslamda ruh ve beden sağlığına zararlı olmamalı...daha genel ölçü esmadır yani şafi ismine Rahman ismine asilik taşımamasıdır...Parçalayıcılar haramdır Rahman sıfatına asilik diye algılandığı için...Kanla beslenmek de Rahman sıfatına asilik diye yorumlanmıştır...
Kanla beslenmek haram esmaya asilik"Et-Tahir sıfatına asilik"kan kirdir.idrar gibi.Kan çıkması abdesti bozar...Kanla beslenmek haram İslamda yani esma dininde ...
Esma kutsal da öğrettiği haramlar-helaller kutsal değil mi...helal eylelmleri halleri düşünceleri duyguları esmalardan öğren
Esma kutsal da tecellileri kutsal değil mi...
Sıkıntılar da Ezan gibidir İnsanı Allah’a davet eder...
Bu evrende matematik mantığı var...Esma kutsal tecellileri de kutsal... Zıtlar artı-eksi gibi bir birini nötürler...iyilik yapın kötülükler azalsın.Nükleri iyiliğin eline verin...Kabilin elinden taşı al
Nerden bilirsin yaptığın iyilikler, Seni, Sevdiklerini,haberin bile olmadan kazadan, beladan kurtarmadığını? İyilikler her an harcamaya hazır manevi kazançtır,biriktirin! Çünkü iyilikler kötülükleri giderir
Esma sebebtir şeriate...kök esmadır gövde marifet...hakikat iki daldır tarikat ve şeriat.esma sebebtir marifet hakikat...gölgesi
Esma kutsal da öğrettiği haramlar-helaller kutsal değil mi...
Kanla beslenmek haram esmaya asilik"Et-Tahir sıfatına asilik"kan kirdir.idrar gibi.Kan çıkması abdesti bozar.Temizliktir abdest...Kan sineklerin rızkı adl sıfatı farklı rızıkları farklı canlılara rızık kılmıştır çünkü "El>_hakimdir"başkasının rızkını çalma"...adl sıfatına asilik bu...
Fıkhın güncellenmesi esmaya asilik mi.Esma tefsiri kıyamete kadar geçerli zina arttı...olumsuzları olumlulaştırıcı eklemeler şart...recm mi uygulayalım...en zalim zaniye rejimle yetinelim...ara cezalar ek cezalar üretelim esmalardan...şafiye asi ise ek ceza her hangi başka bir esmaya asilik taşıyorsa o zina bir başka adil cezalar üretmeliyiz güncellemeden kastım bu esmadan üretelim ek cezaları da...esmadan kopmak Allahtan kopmaktır güncelleme sanma...
Allah zihnimizde ilk sırada kalabiliyor mu ?
Sabah gözünüzü ilk açtığınızda aklınıza gelen şey nedir ? Yaratıcımız aklımıza gelerek, O’na teşekkür ederek uyanıyormuyuz ?Sabah namazı da şükürdür...besmele çekmek de şükürdür...iyi işler üeretmek de şükürdür...eylemlerle hallerle düşüncelerle duygularla gün boyu şükret beş vakit namaz da günlük şükürdür...günlük tevbedir...esmaya tevbe et...esmaya kulluğa tevbe et..."enel-Hak "olmayı hakka kul olmak diye anla...Hakka şükür hakka tevbe olarak anla...makam bunlar...ibadet makamı...Kulluk makamı...Allah oldum demektir sananlar varsın olsun...o onların iddiası...
Enel-HAK hakka tevbe diye de anlaşılmalı şeriatten döndüm hakikate demek tasavvufta makam hak ehli olmak çünkü.ilah olmak sanma
Tarikatler esmanın gölgesidir tecellisi eylemler haller düşünceler duygular taşımalıdır...İslam alimlerinden onay almayan tarikatler şeriat düşmanı eylemler haller düşünceler duygular üretiyor.İslam birliği onayı şart
Fıkıhtan hakikat öğrenilmez çünkü hakikat üstün eylemhal düşünce ve duygudur.Gölge varlıklardan tevbe et hakka dön enel-Hak ol...
Esmadan hepten kopmadık Allah günahlarımızı affedsin...İha siha üretimine dokunacağız diyenler güçlenmedi...büyümedi bu millet...cebini düşünüyor ama İhaya da düşman değil...doğru oku bu milleti
Şeytan bunun neresinde esmaya kulluk yüklüdür Kefir...KEFİR süt turşusudur...Haram demeyin hocalar.Şarab üzüm suyu ama kötü etkisi var.Kefirin kötü etkisi yok ehven-i şer bile caiz
Dininiz doğru öğrenin... Yoksa yaşadığınızı din zannedersiniz!!!din tektir çünkü Allah tek esmadır kaynağı...kilise esmayı yorumlayamadı havra da ırkçıdır yanlış tefsire bozmaya mecbur dini..ırkçılıkla din çelişir çünkü...hem ırk adaleti hem Allahın adaleti uygulanmaz.Allah yaratılanı secdeliye verdi adam ırkıma verdi diyor veya vadedilen toprakları ırkıma verdi diyor...ırkın secdeli mi..."Hak Ali"diyen mezheb de farklı adalet uygular...selçuklu hükümdarlarını şehit ettiler hükümdarlık liderlik hz Ali soyundan olmalı diye...ehil olanın hakkıdır der Allah liderlik...Peygamberler hep Ali soyundan değil ki...gelecekte de Ali soyundan olma kural olsun...
Zina ile evlilik zıt.Zinayı ek kanunlarla evliliğe yakınlaştır.Hoca nikahı esmaya kulluğa anddır.Zina özelliğini bozmassa zinadır...zinanın zulmünü öldür zina eşit olsun evliliğe...nesil belli olmazsa miras paylaşımında haram yer diğer kardeşler bir kardeşi saf dışı bırakınca...zina ürünü kardeşi saf dışı bırakınca ...zina zulümler taşır...zulümlerini öldür ki eşitlensin evliliğe esmaya asiliklerini yok et..eşit olsun evliliğe...
ZIT.Nefisle-İman,secdeyle-asilik arasında asi ırkla secdeli ırk arasında av-avcı ilişkisi var.avcıyı kafese koy cizye al der fıkıh
Zina faiz olumsuzlara olumluluk kazandırılır mı.evet.Şafi sıfatına kulluk eklenerek diğer esmalara kulluk ekle.Sevab-günahı siler çünkü yani helale eşitle...esmaya asiliklerini öldür yani...meşru olmayan ölsün meşruluğa yakınlık veya eşitlik için ek kanun maddeleri üret yani...
Zina masumluk kazanır mı evet...faiz de masumlaşır yani esmaya uygunluk kazandır zinaya hırsızlığa olumsuzluklara.ek maddelerle
9 yaşındaki kızla evlenilebilir.kıyası yapmış fıkhımız bu ek maddelerle masumlaştırılmalı.Sağlıklılık raporu şartı getir.O Şafi...yani esmaya asiliklerden arındır...eşitle tevbeye esmaya tevbeye...helale eşitle...Psikolojik desteği bile şart koş mesela...
Şeriatin yani hukuğun güncellemesi ne mi...ek maddelerle bu güncelleme yapılabilir HAKKA uygunlaşmasıdır bozulması değil
Cizye bir emeğin karşılığıdır.bu emek mü’mine hediye edilir müşrikten bedeli istenir...mü’min farklı haklara sahiptir şer’i idarelerde...
Toprağa secde yapmıyorsanız neden zekat vermiyorsunuz...der Kur’an
Kardeşlik ilkesine de kul ol...komşun açken tok yatan kardeşlik mi bu...ekmeğini bölüş...derdini bölüş...İşte Gazzelinin hali...Afrikalının hali ortada...Hz hüseyinle-Yezit kardeş mi...cep birliği yoksa duygu birliği de yoktur.kardeşlik de Rusla-Avrupa kardeş mi...biri av diğeri avcı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.