- 126 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şeytanı Allah yarattı ve destekçisi Allah
Şeytanı Allah yarattı ve destekçisi Allah
Her ademe şeytan lazım...cennetin kıymetini bilmez."Yasak meyveyi kıymetlendirir...
Adl kapısından kazanılan cennet daha kıymetlidir...Alnının teriyle kaznadığı için ...
Her muhammede bir ebu cehil lazım...ırkını da insanlığı da feda eder makamı için Makamın hakkını vermez.Makamın gereklerini görevlerini yapmaz ırkını da insanlığı da ihmal eder...Irkının yararına da insanlığın yararına da bir işler bir eylemler haller düşünceler duygular yaşamaz...dert etmez kumlara diridiri gömülen kızları ve ırkının köleleşmesini de...İşsizliği de kazandırmayan işlere ırkının mahkum oluşunu da sömürülüşünü de...Yanlış yasaların ırkına zararını da...dert etmez...
Muhalefet lazım ama yıkım ekibi olan muhalefetler de var...Irkı için insanlık için kendisi için yıkım ekibi olan muhalefet de vardır...değilse ilmin hakkı verimez..müşrik nükler sahibi olup evini başına yıkınca Gazzenin Gazzeli teknik ilmin önemini anladı...Fatihe benzeselerdi bunu yaşatmazdı Allah..."dünyaya kaka"diyenleri mürşit edindiler...cihad için dünyaya sarılmak farzdı oysa...İhlas için bir şey yapılmadı Müşrikin tokatı elzem oldu...
Her Habile de Kabil lazım.Değilse yan gelip yatar...Kurban yarışı olmaz.İhlasta yarış olmaz...İnsana hayvan hakkı bile verilmez.Sesi çıkmazsa taşla öldürülür...Habiller ölür...
Şeytanın arkasında Nemrudun arkasında Allah var...esma var esmada yarış kurban da yarış belirler ihlasın derecesini İslamın ilmin derecesini...Faydasız ilim var faydalı ilim var dedi hz muhammed.Deprem bölgesinde mimarlık öğretmedik subhaneke öğretmekle yetindik...
Habilin kabilin taşıyla öldüğünü biliyorum ve öldürmezsen öldürürler...siyaset budur...,eski tarihten beri.Taht kavgası siyaset bu.öldürme ve asimile etmek üzerine bina edilir siyaset...
Allah lütfuyla iyiliği ve iyileri destekler Kahhar sıfatıyla kötülüğü ve kötüleri destekler...bir kötülük gördüğünde eyleminle halinle düşüncenle duygunla karşı koy...hemen pes edip de "Allaha havale etme"...bir kaç yasir feda olmalı...bir kaç bilal ceza evlerine işkencelere çarptırılmalı...
Şeytanın arkasında Allah var...Allahın desteği var...Kahhar sıfatı var...Hz İbrahime de lütufları var ilme sarıldığı kadar nükler verilir...Fatihe top silahı verildi hz nuha düşmanını yenmesi için Tufan ve gemi verildi ihlasın duan emeğin kadar olur...lütüflar...artar...duanın ve imanının emrine malını evladını ver hz İbrahim gibi...ateşin kimyasını boz yakamaz olsun...Oksijen yoksa ateş söner...
Şeytan ve cehennemin destekçisi Kahhar var...Muvahhitlerin ve cennetin destekçisi LATİF var.Rahman dalının iki dalıdır kahhar ve latif...Rahmet içinse sopa da namaz kılmayana ceza da...Kanunlara uyar yani ilimdir kurallara kanunlara uyumu İlim öğretir çünkü...İlmi dinlemeyene Kahhar çözüm bulur..."Hakkı kötektir"nüklerli müşrik evini başına yıkarsa anlarsın silah üretmen öncelikli ...ihmal edilmez kuraldır.
Külli irade ne mi Kahharın ve latifin tecellileridir...
Şeytan da ademde sadece kendi iradelerinie asi olurlar külli iradeye yön veremezler...aciz yaratılan Allaha karşı.ne önemi var yaradılanın o hiç...ama muvahhit şımarır...benim ateşe atılmamı Allah engeller der...şefaatçilik iddia eder...müşrik de kibirlenir "Oğul İsa"der ama Osmanlı kaç kere püskürttü haçlıları...Allahın oğlu olanlar kaçtı çünkü Allhın "oğlu" inancı kibirlerinin ürettiği bir inançtı"Allahın dostu"inancı da nüklerli müşrike korku salmıyor işte...dostluk önde olurş muvahhitlere verilmiş diye muvahhidliğin hakkını mı verdiğini sanıyorsun.Habil öldürmem dedi...zaten öldürmeye mecali ilmi ilme kulluğu yetmedi...Nüklerliyi de günümün habillerinin ilme kullukları yetmiyor...Cennetten çırda Allah ademi ey muvahhid...ne şefaat... bekliyorsun zaten eriştiğin güç de şefaatin de payı var...ama za emeklisin az ihlaslısın...Muvahhid şefaat desteğini görmesine rağmen gazede nüklerliye mağlup...sanmayın desteğin büyüğünü almadı ama ihlası emeği çok çok eksikti...
Şeytanı Allah yarattı ve destekçisi Allah...şefaat desteği de alsan emeğin ihlasın az..."Cennet ve dünya aynı Allahın iki alemi kuralları aynıdır yani... "Yasak meyveden kaçma yeridir"dünya ama sen evlendin nefsin için aş yedin nefsin için iş buldun nefsin için...Yani şieytan için Oruç böyle mi etkilememiş mantığını öğretmemiş mantığı...yasak meyveyi sana...ve namazın da ve hacın da ve zekatınca...dul kadınları seçtin zekatı onlara uygun gördün...Hac bile kardeşliği öğretmedi sana" Fazi"kardeşliğe asi olandan alınır demedin cizye aldın ama faiz almadın kardeşliğe asiden...bu nice fıkıh ilim değil bu fetvalar...kuralları sapıttırıyor...ayetlerin kardeşlik amaçlı olduğunu da unutturuyor...Mürted öldürülür ama dört evlilik hakkı verdik...hem 9 yaşındaki dört kızla evlendi...Mürtede ödül veren bir toplumun neresi kardeş...bu kur’an kardeş toplumun kurallarını belirler...mürtedleri kilise aforoz eti fıkhımız öldür...dedi...çünkü karma toplumlara melez toplumlara cizye şartıyla sadece yaşam hakkı ve benzeri bir kaç hak verilir seçilme hakkı yok bu haklar içinde...
Allah ademi seçti şeytanı değil...Kibrine tahtına kurban istedi ebu cehil...Hz Muhammed ırkına insanlığa kuluk istedi birinin tahtı diğerinin katında Allah öncelikli...Tahtıda ırkını da Allahtan ötürü sevdi...O taht da Kabe gibi kutsaldır ey muvahhit...Allah için sevdiğin dünya kaka"değil kutsal ey muvahhit...mürşidin yanıttı seni ama Allah sevgin yanıltmak o sevgidir gerçek mürşit...Duygular hem put hem ilaçtır...düşünceler de haller de eylemler de...İbrahim etheme evren saray oldu değilse ticareti zarar olurdu...dünyası cennet olmayan eylemin halin düşüncenin duygunun kazandıracağı ahiret de cennet olmayacaktır...kenarına bak bezini al anasına bak kızını al"...zehirli müşrikleri at artık...İbrahim ethem dünya tahtı karşılığı tahtını terk etti...sabah uykusu nu sabah namazının hazineleri için terk et.cuma hutbesinin ilmi uğruna ticareti terk et...eşi aşı işi nefsin uğruna ise terk et dedi oruç...Terk mantığı nesh mantığı bu...hayırlısı için terk caiz tahtı...Taht da kabedir...hz Muhammet gibi kabeleri nefis içinlikten temizle...değilse ebu cehilsin...
Gece de gündüzde Allahtan destek görür ama gündüz için güneş verilmiş şefaat bu üstünlük yarışı 1-0 başlamış...Habilin yolu nice yanlıştır ki habil kaybeden olmuş...yan gelip yatma yeri değil ki dünya Kabilin elinde taş var ve yarıştasın...hep şefaat hep şefaat bekleme Vehhab sana hediyesini nimetini vermiş zaten...Yan gelip yattık...Osmanlı elimizden gitti"ebulehebin değil bizim elimiz kurudu" tevbet suresini okudukça...tebbet suresinin hakkını vermedik ki sadece okuduk...eylem yok hal yok düşünce yok duygu yok ebu lehebin eli kurusun diye...
Unurma şeytanın ve nefsinin arkasında da Allah var...şeytan ve nefsimi de duada dua yarışını kaznamalısın eylem hal düşünce duygu yarışını kazanmalısın...İhlas bu..ihlaslılık da bu eylemlrde hallerde düşüncelerde duygularda...Okumalar yetmez ilmin hakkını ver...teknolojinin de...o da bir okumadır...ilimdir...duadır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.