- 212 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
O Samed...
O Samed...
Allahu Teala’nın muhtaç olmayan tek yaratıcı olduğu her şeyin ve herkesin ona muhtaç olduğu anlamına gelmektedir...Allahın Samed özelliği
O Samed...
"İsaya oğul"deme der Kur’an oğul parçadır çünkü.Esma da Allahtan parçadır...yaratılan esmaya da ortak değildir."Hak Ali"deme ey vahdet-i vücutçu.Aynayız de esmaya
O Samed...
Ey Vahdet-i vücutçu selefiyle kavgan bitmez..."Sütten ağzı yanmış gibi o da yoğurdu üfleyerek yer...Denk oldum deme Allahta yok oldum...de
Varlıkta bir muhtaçlar var ve Samed var...Samedlik verme yaratılana "Vahdet-i vücutcu"...sametlikte ortağız deme.Benzeriz...deme
Ahiret BAKİ alemdir.orada da Bakiye razzaka muhtaç olacak varlığımız.Muhtaçlık yaratılanın hali SAMEDLİK Allahın
Ey selefi...o muhtaç ama şefaat ödüllü desem müşrik miyim...denklik parçalık oluşmuyorsa denk değilsem hiçim.İlah değilim...
Muhtacım diyen bir varlık denk değilim ortak değilim hiçim demiştir zaten.şefaat bana verildi dedi ise kaynak benim demedi ya...
Ey selefi"Hak Ali"desem ama hz Alinin hak’lığı denk değil...Çünkü yaratılan aynadır sahip değildir...Hak sıfatının sahibi Allah...Aliye HAK’ın sahibi değil diyorsam.ilahlaşır mı ALİ... esmasına denk değil desem müşrik miyim...sen"d"vitamini al vitaminsizsin selefi...
Ayna olan hiç olan varlık var Ve Allah var...esmanın sahibi o.Samed o...Muhtaçlıktan azad olamayan bu varlık...İlahlığa geçiş yapamaz...sadece aynadır görülen aynanın malı değil...
Secde sınırsız ulunun hakkıdır tek.Şeytan toparağa secde etmedi.Muhtaca secde etme.Samedin hakkıdır secde.Denksiz o...
Esmaya aşk var yaratılanda..Şeytanda da var...Adem toprak dedi ve secde etmedi...Secde esmaya secde edene yapılır.Tevbeye muhtaçtı adem ve şeytan onu toprak gördü...Tevbe etti Adem ve İmamlığı hakketti.
Şeytan toprağa secde etmem dedi.ama esmaya secde etti.Külli iradeden izin istedi...görev istedi...esmaya aşk var yaratılanda
Secdemiz toprağa olmasın...Esmaya olsun.Esmanın hazinelerine olsun aşkımız ...
Esmanın emrinde olalım ...Her yaratılan esmaya ayna yani esmanın emrinde...kimyasıyla çoğrafyasıyla geometrisiyle dünyamız esmanın emrinde...ve esmanın hazinelerine muhtaç...
Coğrafya esmanın tecelliğahıdır.deve o coğrafyanın hayvanı.Hörgüç susuz çoğarafyalarda hikmetli"El_hakimin"emrinde coğarafya da...kimya da biyoloji de...İki hidrojen bir Oksijen birleşince su oluyor...Rahmanın emrinde kimyanın bileşim formulleri...Kahrı da hoş lütfu da hoş...çünkü Rahmanın emrinde bu iki zıt özelliği...İki gaz bileşimde su oluyor...Rahmanlığının emrindedir...kimya formülleri bile..
Oruçlu Olup İftarı bekleyen Haneye Halil ibrahim bereketi versin Allah.Helalleri haram etmiş kendine her oruçlu...Rahmetine taleple...esmasına şifasına taleple...Her ibadet esmaya aşktandır esmalar ise hazinedir...Şafi İsmi için oruç tuttuk...oruçlarımız şifaya erdirsin bizi...Şifa uğruna helalleri haram ettik kendimize...diyetteki gibi...adalet uğruna da İlim uğruna da esmaların herbirinin hazinesi uğrunada helalleri haram etmeye hazırız...çünkü aşkımız var esmanın hazinelerine ve muhtacız...
Bizler muhtacız...Baki alemde de sürecek bu muhtaçlığımız ey Nirvanacı...çünkü tek SAMED Allahtır...O tektir...Yardımcıya ihtiyacı yok...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.