- 619 Okunma
- 1 Yorum
- 4 Beğeni
Cümlenin Üç Hali
Nasıl ki maddenin üç hali var ise cümlenin de üç hali vardır. Bir cümle kurarsınız , karşınızdaki insanı ağlatır. Kurduğunuz cümle pozitif ise mutluluktan ağlar , negatif ise üzüldüğünden ağlar.
Pozitif ya da negatif cümle kurmak sizin elinizdedir. Bu cümlenin sıvı halidir ve insanın gönlüne akar...
Bir cümle kurarsınız ,karşınızdaki insan kaskatı kesilir , sizden hiç beklemediği bir cümledir. Kurduğunuz cümle pozitif ise bir süre sonra karşınızdaki kişi boynunuza sarılır sevinir , negatif cümle ise bir daha asla size güvenmeyecektir. Bu cümlenin katı halidir insanın kalbine saplanır...
Bir cümle kurarsınız , karşınızda ki insan havalara uçar mutluluktan, ruhunu okşar , kendini bir kuş zanneder kanatlanıp uçmak ister.
Bu cümlenin negatif yada pozitifliği karşınızdaki insanın bilinci ile alakalıdır. Hak edilmemiş bir iltifat gibi görür bazı insanlar hafif bir tebessüm ile karşılar sizi nezaketlidir. Bazı insanlar ise üzerine giyer balondan elbisesini uçar gider bir daha yakalayamazsınız onu, çünkü siz uçurmuşsunuzdur sözlerinizle. Bu cümlenin gaz halidir ve insanın ruhuna işler...
Ağzınızdan çıkan her cümlenin bu evrende canlılar üzerinde frekans etkileri vardır. Negatif cümlelerden sakının , pozitif olun , yapıcı olun, kırıcı olmayın , ve kimseye olmadığı lütufta sözler sarf etmeyin. Evren bir zincirdir ama asla esaret zinciri değil aksine tüm var olmuşların ve varlıkların birbirine bağlı olduğu yaşam denilen uyumdur.
Çağdaş Durmaz
YORUMLAR
Evrene ve insana ve hatta kendimize pozitif mesajlar vermek çok önemlidir Çağdaş seçtiğimiz sözcüklere özen göstermemiz bu yüzden önemli
derler ya ne dediğimiz değil nasıl dediğimiz önemli
Güzel bir konuya değinmişsin tebrikler
Çağdaş Durmaz
Söylem ve söyleme tarzı çok önemlidir...
Değer veren görüşlerin için çok teşekkür ederim sevgili Su...
Değerlisin...