- 323 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
8 MART KADINLAR GÜNÜ
"Ne acelen var be kadın, bu yağmurda, ezileceksin sabahın köründe!! " diye bağırdı arabanın şoförü, korna çala çala gitti.
Oysaki çöp kamyonundan önce varmalıydı çöp konteynırlarına ,geç kalırsa toplayacak ne plastik kalırdı ne değerli metal.
Acelesi ondandı.
"Şu oğlan biraz daha büyüsün, yokuştaki mahallelere de çıkarım" dedi ,hurdaları topladığı çekçek arabasını tuttuğu değil de, diğer elindeki bebek arabasında uyuyan çocuğa bakarak...
"Kızım, benim gibi ezilir gidersin, koyuna ineğe, çoluk çocuğa bakmakla geçer hayatın, oku bir meslek sahibi ol" demişti annesi.
Okumuştu fakat bir işi olmamıştı, sonrasında evlenip şehre yerleştiği adam da hayırsız çıkınca
hatta kadını çalıştırıp, kendisi çalışmayıp berduşluk yapınca, üç aylık oğluyla kapı dışarı etmişti kocası.
Küçük bebeğiyle sabit bir işe giremeyince çöpten hurda toplama işine başlamıştı, iyi kötü para kazanıyor, oturduğu gecekondunun kirasını, faturalarını ödeyebiliyordu.
Bir bakkal açacak, küçük bir bakkal.
Biraz daha para biriktirse sandviç falan da yapıp satacak.
Hayalleri çok..
Oğlunu okutacak, askere gönderecek, evlendirecek.
Kendini unutmuştu..
Birileri onu hatırlayana dek...
8 MART KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN ...SAYGILARIM HER DAİM SİZLEREDİR..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.