- 292 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
TAKSİLERİN RENGİ ARTIK SARI DEĞİL
SARI TAKSİLERİN RENGİ ARTIK KAN KIRMIZISI
Gülerken, sohbet ederken, keyifliyken acının en koyusunu yudumlamak, üşümesin diye merhamet ettiğin maskeli azrailince veda etmek hayata hem de en sevdiklerinle helalleşemeden ne kadar acı.
Ahhhh dedin tüm Türkiye seninle Ahh çekti. Acını sen yaşadın, biz yüreğimizde hissettik. "İyilikten maraz doğarmış" maraz doğması hafif kaldı, sen iyilikten öldün be güzel insan hem de kamera kayıtlarına anbean geçerek. Tarihe unutulmaz, soğukkanlılıkla işlenen cinayet olarak yazıldı alınyazın. Hafızamızdan asla silinmeyecek o beklenmedik saldırı anı.
Ticari taksilerin rengi sarıdır ama hafızalarımızda kan kırmızısı şimdi her biri.
Çağımız "Canilik Devri" öğretmen, ders anlatırken, doktor koridorda yürürken, polis toplum huzurunu , asker vatanın bütünlüğünü korumak, toprağını savunmak için görev başındayken şehit ediliyor hep de sırtlarından vuruluyorlar.
Ahh be taksi şoförü kardeşim keyfi, sadistçe, ruhsuzca, kalleşce vuruldun, hem de kendi yurdunda güya yurtdaş bildiğin bir düşmanca. İçine kurt düştü belki ama basıp gitmemişsin sırf üşümesin diye. Adamlığın kitabını yazmışsın ama nerden bilecektin ki arabana aldığının celladın olduğunu.
İzmir’de görevbaşında hain bir silahlı saldırıyla aramızdan ayrılan taksi şoförü Oğuz ERGE’ye Allah’tan rahmet kıymetli ailesine sabırlar diliyorum. Umarım katili de en ağır cezayı alır. Bu acı yüreğimizde hep kış soğuğu gibi kalacak ve içimizi sonsuza dek titretecek.
Bütün taksi şoförlerimizin ve vatandaşlarımızın başı sağolsun. Allah yar ve yardımcısı olsun tüm emekçilerimizin.
Kritik yerlere giriş yaparken yapılan kimlik kontrolü taraması, kesici alet, silah, üst baş araması gibi tedbirler her yere konmalı bence. Çünkü artık tehlikenin nereden, nasıl geleceği hiç belli değil. Hastane, Okul, Aile Hekimlikleri, Taksiler vs.
"Sağlıcakla git, sağlıcakla gel" sözünü bu gidişle artık daha da sık söyleyeceğiz sevdiklerimize. Hiç bir şeyin garantisi yok gidip de dönememek var ne yazık ki.
Aysel Yılmaz