- 213 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLAR
Geçmisten günümüze bizim ülkemizde kadınları kendi aralarında o kadar çok ayrıştırıyorlar ki ;
Açık_kapalı
Ev hanımı _çalışan kadın
Üniversite bitirmiş _üniversite bitirmemiş diyerek sürekli bir dışlama var.
Bazı kesimlere göre köylü kadın cahildir
Bazı kesimlere göre ev hanımı olan kadın ne işe yarıyor ancak evde oturuyordur.
Bazı kesimlere göre üniversite bitirmemiş kadın insan yerine bile konmuyordur.
Bazı kesimlere göre açık giyinen kadın namussuzdur.
Bazı kesimlere göre sosyal medya kullanan kadın kötüdür.
Bazı kesimlere göre evli çocuklu kadının bu hayatta ki tek gayesi ev temizleyip, yemek yapıp, çocuk büyütmektir.
Ellerinizi bir çekin kadınların üzerinden.
Kadınım Sosyal medya kullanıyorum.
Kadınım Sosyal medyaya fotoğraf koyuyorum.
Anneyim şiirde yazıyor, makalede yazıyorum.Anne olmam içimde ki en büyük hayalimi gerçekleştirmeye engel değil.
Anneyim ,çocuğumu en iyi şekilde yetiştirmek için çabalıyorum.iyi bir Anneyim ,mükemmel olmam gerekmiyor.Nihayetinde ;
Bazan yorulan,bazan eksikleri olan,bazan ağlayan ,bazan çaresiz kalan aciz bir insanım.
Herşeyi mükemmel yapan bir kadın olmak zorunda değilim.
Sevgili kadınlar!
Elbette iyi bir anne olmak,topluma iyi bir insan kazandırmak, bizim için kutsal.Ancak tek hedefimiz bu değil.Biz sadece bunun için yaratılmadık.Üreten,toplumun her alanında faaliyet gösteren, hayallerinin peşinden koşan kadınlar olabiliriz.
Tesettürlüsüyle, tesettürsüzüyle
Ev hanımı ile , is hayatında çalışan kadınıyla
Sehirlisiyle,köylüsüsüyle biz kıymetliyiz.
Toplumun atan kalbiyiz.
Kendinizi herzaman sevin.değer verin. Etrafınızda size kendinizi yetersiz hissettirmeye çalışan insanlar olacak elbet aldırmayın.siz değerlisiniz ...sevgiyle kalın