- 203 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Geldi gene bizim aşıklar...
Bu hayatta hep gariplikler gelir beni bulur.Geçen hafta perşembe günü oturuyoruz bir arkadaş grubuyla mekana önce kapalı bir bayan girdi ardından da bir beyefendi.Gittiler en sota karanlık bir masaya geçip oturdular.yahu güzelim masalar varken niye o tenha yere oturdu bunlar diye düşünürken ben arkadaş homurdandı.
Gene geldi bizim aşıklar. İkisi de evli bunların iyi ki eşleri akrabaları bunları yakalamiyor burada çok kan akar çok doğulu bunlar dedi.
Nerden tanıyorsun ki bunları dedim.
Her perşembe gelir bunlar kadın pazar arabasını boş getirir adam da ya paket yiyecekler getirir masada yerler içerler bir iki saat otururlar sonra da ya markette doldurur kadın arabayı ya da pazara çıkar doldurur.iki yıldır hep böyle dedi.
Onlar bizden dört beş masa ötede oturuyorlar.kendi alemlerine dalmış sohbet ediyorlar arada da çay içiyorlar.
Aklıma birşey takıldı o arada benim bu kadının kocası nasıl bir adam ki evinin pazar veya market ihtiyacını bir başka adam karşılıyor hadi diyelim belki karısı pazar parasini veriyor belki de kadın o parayı kendine saklayıp dostunu da pazar masrafını gördürüyor.
Mevzu derin ve aşıklar her hafta aynı saatte ve aynı masadalar...
Candan
9.ocak.2024
Çarşamba
Izmir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.