- 307 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BASIN YAYIN SANAT EDEBİYAT ŞİİR DÜNYASI'NDAN KISA KISA DUYURULAR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
MERSİN ŞAİRLER VE YAZARLAR DERNEĞİ (MEŞYAD) GENEL KURULU YAPILDI, MUSTAFA DOĞAN YENİDEN BAŞKAN SEÇİLDİ...
Mersin Şairler ve Yazarlar Derneği (MEŞYAD) genel kurulu 23 Aralık 2023 Pazar günü, dernek binasında yoğun bir katılımla gerçekleştirildi, tek liste ile girilen seçim sonunda Mustafa Doğan Başkan. Çınar Arıkan Başkan Yardımcısı. Nuran Ataç muhasip, Hanife Mert sekreter, Olgun Taşkın Çankaya üye olarak yönetim kuruluna seçildi. Mersin Şairler ve Yazarlar Derneği (MEŞYAD) genel merkezinde, her hafta Cumartesi günleri ’’Şiir Etkinliği’’ yapılıyor.Derneğin adresi, aşağıdaki şekildedir.
Mustafa Doğan
Mersin Şairler ve Yazarlar Derneği
Maki Yazı ve Şiir Dergisi
Pirireis Mahallesi, Silifke Caddesi, Orkide Apt., No.203/A
Yenişehir-Mersin
Tel.0-533-6006246 veya 0-505-2652387E
[email protected]
****************************************************************************************************
SAMSUN’LU ŞAİR AHMET GÜNAY’DAN MESAJ VAR...
Merhaba, iyi akşamlar Kerim Ağabey.
Remzi Özkan beyin roportajıyla, sizleri bir kez daha detaylıca öğrendim ve tanıdım.
Bundan sonrada Türk Edebiyatı adına okuyucularını ve de seni seven dostlarını yalnız bırakmayacağını, aynı gayretlere devam edeceğinizi umuyor. Sizlere sağlıklı, sıhhatli daha nice yıllar diliyorum.
Çünkü bizlerin, sizler gibi beyin kütüphanesine. Bir yol, bir ışık için çok hem de çok ihtiyacımız var.
Ahmet Günay
Sevgi ve selamlarımla, iyi geceler diliyorum.(23 Aralık 2023 Cumartesi-19.20)
Ahmet Günay (Şair) Samsun
****************************************************************************************************
AKADEMİSYEN-GAZETECİ VE YAZAR SEMRA SOMERSAN İSTANBUL’DA VEFAT ETTİ...
Akademisyen-Gazeteci ve Yazar Semra Somersan hayatını kaybetti, Somersan’ın cenazesi 27 Aralık 2023 Çarşamba günü İstanbul, Beyoğlu’na bağlı Cihangir’deki Firuzağa Camii’nden kaldırılacak.
SEMRA SOMERSAN KİMDİR ?
Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nü bitirdikten sonra Fulbright Bursu ile ABD’ye gitti, Ohio Eyalet Üniversitesi’nde 1974 yılında Sosyal Psikoloji’den master. 1976 yılında Antropoloji’den master, 1981 yılında da doktora aldı. ABD’de iki yıl misafir öğretim görevlisi olarak çalıştıktan sonra, 1983 yılında Türkiye’ye döndü.
Önce Nokta Dergisi (1983-1985), ardından Cumhuriyet Gazetesi’nde (1985-1989) araştırmacı gazetecilik yaptı. Bu dönemde biri Nokta Dergisi’nde, ABD’de yasaklı kimyasal maddelerin Türkiye’de insanlar üzerinde ilaç olarak denenmesi ile ilgili ortak çalışması. Diğeri de Cumhuriyet Gazetesi’nde, Türkiye’ye zehirli atık ithali ile ilgili araştırmacı gazeteciliği nedeniyle iki ulusal gazetecilik ödülü aldı. Dateline’da araştırmacı gazeteci, Özgür Gündem Gazetesi’nde haber müdürü olarak çalıştı. Demokrat Dergisi’nde ve Turkish Daily News’da, yazıları yayımlandı.
On yılı aşan gazetecilik dönemi sonrasında, 2000 yılında üniversiteye girdi. 2000-2011 İstanbul Bilgi Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü’nde öğretim görevlisi olarak çalıştı, 2011’de üniversiteden istifa ederek emekli oldu.
Metis Kitap tarafından 1993 yılında basılmış “Türkiye’de Çevre ve Siyaset:Olağan Ülkeden Olağanüstü Ülkeye” ve İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları’ndan Ekim 2004’te çıkan “Sosyal Bilimlerde Etnisite ve Irk” adlı iki kitabının yanı sıra pek çok dergi ve gazetede yayımlanmış makalesi bulunuyor.
****************************************************************************************************
ŞAİR ADİL ACAR BURSA’DA 6 GÜN OKUYUCULARI İÇİN KİTAP İMZALAYACAK...
Yağmur Altında Aşk-12 Ayda Aşk Var-Aşk Yolunu Bulur-Aşk Var Ya-Aşk Bedende Değil Dilde isimli 5 şiir kitabının şairi olan Bursa’nın ünlü yazar ve şairlerinden Adil Acar 29 Aralık 2023 ile 05 Ocak 2024 tarihleri arasında Bursa’da ki Büyükşehir Belediyesi’ne ait olan ’’Ördekli Kültür Merkezi’’nde 6 gün süre ile sabahtan akşama kadar okuyucuları için kitap imzalayacaktır. Etkinlikte Fatma Acar’da el işi ürünlerini teşhir edecektir, etkinliğin adı ’’ADİL ACAR-FATMA ACAR İMZA GÜNÜ VE EL İŞİ SERGİSİ’’ şeklindedir. İlgilenenlere, önemle duyurulur. İrtibat kurmak isteyenler, aşağıdaki bilgileri kullanabilirler. 0-532-4105802 [email protected], Adil Acar’a ayrıca facebook üzerinden de ulaşabilirsiniz.
****************************************************************************************************
ANTALYA’DA SOHBET VE ŞİİR ETKİNLİĞİ YAPILACAK...
30 Aralık 2023 Cumartesi günü, saat.17.00’de;Antalya Sanat ve Kültür Vakfı’nın dernek binasında sohbet ve şiir etkinliği vardır, gelen yazar ve şairlere konuşma ve şiir okuma imkanı verilmektedir. İsteyen herkes bu toplantıyı izleyebilir, vakfın adresi aşağıdaki şekildedir.
Mehmet Çınar (Şair-Yazar-E.Sendika Başkanı)
Antalya Kültür ve Sanat Gönüllüleri Vakfı Genel Başkanı
Cumhuriyet Mahallesi, 653 Sokak, Furkan Apartmanı, No.19/A
Muratpaşa-Antalya
Tel.0-538-7899491
E [email protected]
İlgilenenlere, önemle duyurulur.
*
Merhaba Kerim Bey,
Nasılsın, iyi misin ? Siz bizim camiamız için çok kıymetlisiniz, arayıp soramasakta kalbimiz de her zaman yeriniz var. Sevgiler, saygılar.(24 Aralık 2023 Pazar-17.19)
Mehmet Çınar (Şair-Yazar-E.Sendika Başkanı)
Antalya Kültür ve Sanat Gönüllüleri Vakfı
Genel Başkanı
Cumhuriyet Mahallesi, 653 Sokak, Furkan Apartmanı, No.19/A
Muratpaşa-Antalya
Tel.0-538-7899491
E [email protected]
****************************************************************************************************
DENİZLİ’Lİ YAZAR HÜDAVERDİ AKBEYİK ’’YAŞAYANLARIN GÖZÜ İLE MİLLİ MÜCADELE’DE ÇAL YÖRESİ’’ İSİMLİ KİTAP YAZDI VE YAYINLADI...
Hüdaverdi Akbeyik tarafından yazılan ’’Yaşayanlar Gözüyle Milli Mücadele de Çal Yöresi-Baklan-Bekilli’’ kitabı çıktı, irtibat bilgileri, aşağıdaki şekildedir.
HÜDAVERDİ AKBEYİK (0-532-3543451/[email protected]) DENİZLİ
****************************************************************************************************
CANTÜRKHABER.NET ADRESİNE SİZ DE HABER GÖNDEREBİLİRSİNİZ.
Haber, her yerde ve her zaman karşınıza çıkabilir. Eğer önemli bir olaya tanık olursanız, hemen kameranıza ve fotoğraf makinenize sarılın. Haber değeri taşıdığını düşündüğünüz olayları ister adınızla, isterseniz saklı kalması koşuluyla Cantürk Haber aracılığıyla tüm dünya ile anında paylaşabilirsiniz. Haberin fotoğrafını ya da görüntülerini, haberle ilgili okunur. Anlaşılır bir metin ile birlikte canturkhaber@adresine yollayın, haberciliğin heyecanını siz de yaşayın.
Not: Gönderilen haberin sorumluluğu gönderenin, yayınlanıp yayınlanma kararı editörlerin sorumluluğundadır.
****************************************************************************************************
UMUT MERİÇ BERBEROĞLU’NUN ’’BAĞIMSIZLIK ATEŞİ İZMİR’’ BAŞLIKLI KİTABI YAYINLANDI...
Günaydın Kerim Bey, "Bağımsızlık Ateşi İZMİR" isimli kitabımız çıktı. Kitabın yazarı, Umut Meriç BERBEROĞLU. Kitap, İzmir’in işgali ile başlayan zulmü, okuyuculara bir serüven olarak anlatmaktadır. Kitap hakkında detaylı bilgi web sitemizde yer almaktadır. (21 Aralık 2023 Perşembe-09.20)
Görkem Akçay
Künçe Yayınevi Yayın Yönetmeni
Efeler-Aydın
****************************************************************************************************
AYDIN’IN NAZİLLİ İLÇESİ’NDE YAYINLANAN NAZLI GAZETESİ HABER VE RÖPORTAJ YAPABİLECEK MUHABİRLER ARIYOR...
Bozdoğan-Buharkent-Karacasu-Kuyucak-Sultanhisar-Yenipazar ve Nazilli İlçelerinden Haber ve Röportaj konusunda çalışabilecek Muhabir arkadaşlar arıyoruz.
Muharrem Ersal
Nazlı Gazetesi Web Sitesi Sahibi ve Genel Yayın Yönetmeni
Tel.0-256-3137648
[email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.