- 229 Okunma
- 1 Yorum
- 2 Beğeni
şehidimin mektubu
Sevgili Anam, Babam, Kardeşim,
Kelimeler kifayetsiz kalıyor, yüreğimin derinliklerinden size bu mektubu yazarken gözyaşlarım sel oluyor. Sizlerin sevgisiyle büyüdüm, sizlerin dualarıyla hayata tutundum. Fakat bugün, vatanımız için canımı feda etmenin acısıyla yanıyorum.
Biliyorum, gözlerinizdeki yaşlar benim için akıyor. Ama lütfen, yüreğinizdeki gururun da farkına varın. Ben, bu toprakların evladı olarak, vatanımızın güvenliği ve huzuru için göğsümü siper ettim. Şehitlik destanını yazmak için yola çıktım.
Unutmayın, benim için ölüm değil, şehadet var. Rabbim bana bu kutlu mertebeyi nasip etti. Şimdi, cennet bahçelerinde huzur içindeyim. Dualarınızla yükseldim, mekanım cennet oldu.
Anam, gözyaşlarını dindir. Babam, omuzlarındaki yükü hafiflet. Kardeşim, benim yerime sevdiklerimize el uzat. Ben, vatanımızın koruyucusu olmaktan onur duydum. Sizler için, geleceğimiz için canımı verdim.
Sizleri her an düşünüyorum. Dualarım sizinle. Özlemim sonsuz, ama gururum da öyle. Unutmayın, ben sizinle her an birlikteyim. Ruhum vatanımızın toprağında, kalbim sizin yanınızda.
Sonsuz sevgiyle, minnetle ve şükranla,
Şehit Evladınız
YORUMLAR
Siz şehitler, şehadetinizle bu aziz vatanı şereflendirirken kelimelerin kifayetsiz kalışı en çok da biz geride kalanların utancı. Yüreğimiz evleriniz misali virân oldu.
Cenâb-ı Allâh (c.c) tüm şehitlerimizin mekânını cennet-i âlâ cennet eylesin.
Rabb'im şehitlerimize rahmet eylesin.
Âmîn