- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KANAYAN YARAMIZ: FİLİSTİN
KANAYAN YARAMIZ: FİLİSTİN
Yıllardır kanayan bir yaradır Filistin. Aklımızın, kalbimizin bir köşesinde olmuştur hep. Ama gel gör ki bir arpa boyu yol kat edememişizdir bu mühim mesele için. Bugün hala önemini koruyor. Ve hatta daha bir önem taşır oldu. Milyonlarca insan canilerin eline kaldı, ölüm saatini bekliyorlar.
Biz Müslümanlar ise seyrediyoruz. Bir film seyreder gibi seyrediyoruz yaşananları. Elimizden bir şey geliyor mu, kendimiz dahi bilmiyoruz. Bu sorunun cevabını verdiğimiz gün yeniden ayağa kalkıp mazlumlara umut, zalim korku olacağız. O günler belki uzak değildir ama o güne kadar mazlumun canı yanmaya devam edecek, zalim zalimliğini katlayacak. Oysa her şey daha farklı olabilirdi dünyamızda. Zalimlere korkmadan dur diyebilseydik, mazlumun yanında olabilseydik her şey daha farklı olurdu dünyada. Masum canlar yanmaz, çocuklar öldürülmezdi.
Kahrolsun zalimler. Ne istediniz çocuklardan? Ne istiyorsunuz masum yavrulardan? Bu insanlığa sığmaz bir vahşettir. Dünyanın başına beladır bunu yapanlar ve destek olanlar. İçinde azıcık insanlık kırıntısı olan yapmaz bu zalimliği. Ama karşımızdaki düşman değil ki; acımasız, merhametsiz ve insanlıktan nasibini alamamış bir terörist. O yüzden yaşıyoruz bunca acımasızlığı. İçimiz yanıyor her gün ama kınamaktan, söylenmekten öteye gidemiyoruz.
Bir şeyler olmalı zalime dur diyebilmek için. Ama ne ve nasıl olacak? Daha ne kadar canlar yanacak? Daha kaç çocuk oyun oynarken vurulacak? Bu mu dünya dedikleri? Hayır, hayır olamaz. Şayet buysa yıkılsın dünya, kahrolsun zalimler. Belki o zaman huzura erer mazlumlar.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.