- 228 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yahudifiravunhitler Nasıl olur
70 yılı aşkın bir süre Filistinlileri ellerine geçirdikleri her imkanla soykırıma uğratan yahudiler ve bu yahudilere göz yumanlara yahudi hitler denir. Çocukları ve kadınları katliama uğratırken zerre miktarı insani kıymık göstermeyen yahudi hitlerizmi çocukların ve kadınların ölüleri üzerinde sevinç çığlıkları atıyor. Şeytana abdest aldıran bu yahudi firavun soykırımı insanlığa da musallat olmakta…
Hitlerin gaz odalarının, Fosforbombalarının yanında cennet sayıldığı bir cehhennemde büyüyor Filistinli çocuklar. Belki kolu yok, belki ayağı, belki gözü yok, belki kulağı, büyüyebilmişse bir çocuk artık terörist sayılıyor yahudifiravunların gözünde. Bütün çocukları hatta bütün kadınları bombalayacakmış yahudifiravunlar bir çocuk doğmasın Musa diye. Bütün anneleri öldürecekler fosfor bombalarıyla büyümesin Musalar diye. Paradan bir buzağıya secde eden bir medeniyetin adı Batı…. Amerika’sı, İngiltere’si, Fransa’sı, Almanya’sı kan emici soykırımcı bir ittifakın adı batı…. Mülteci tekmeleyen “insan hakları savunucu gazetecileri” şimdilerde fosfor bombalarıyla öldürülmüş ölüleri tekmelemekte….
CNN den Fox a times dan Reuters a anlı şanlı haber ajansları ve kanalları mensup oldukları iktidarların secde ettiği paradan buzağıya onlar da tapmakta. İnsanlığın kara vicdansız bu ittifakın neredeyse 500 yıldır güçlerini yettirebildikleri her mazlum milleti soykırıma uğratmışlardır.
Aklınızda bulunsun Türkiye cumhuriyeti mazlum milletlerin kıblesidir. Ne firavunluğunuz ne Nemrutluğunuz yanınıza kar kalmaz…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.