- 152 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaderde yaradanın ve yaradılanın etkileri var der Kur'an..
Kaderde yaradanın ve yaradılanın etkileri var der Kur’an...
Şeytanın ve nefsimizin ve nefis ehlinin de kaderimize etkisi var...şeytanı taşla der Kur’an...Allahla özdeşleşmeye esmaya uyumma aşık ol...ve aşk ehlinin de etkisi var vefa borcunu öde yani peygambere salavat getir...dua et...sev iyileri aşıkları...kibirlileri ve kibrini taşla...uzaklaştır..."Cahillerden yüz çevir..."dedi Kur’an."Salihlerle uzmanlarla ekip oluştur der kur’an özdeşler onlarla der...
Kaderden dolayı hep Allahı suçladık ama "O dinde insanı zorlamadı" şeytanı da...kötülüğü seçeni taşlamadıysak kaderimizden niye Allahı suçluyoruz...dedelerimiz sömürücüleri mağlup edemediyse...kimya ve fen ilmine teknolojiye sarılarak bunu bizler başarmalıyız...kaderden Allahı suçlamayı bırak da yarattıklarını suçla...cüz’i iradeliler kaderini çok etkiledi..."Boşandıysan"Allah böyle yazmış deme...fakirsen Allah böyle yazmış..."deme.hastaysan da...olumsuzluk bozguncuların işi der Kur’an ve cehennemde ıslahı sağlanacak der...
Annen genç yaşta öldüyse...babın da komşularının da sülalenin de hataları yüzündendir der Kur’an ama sen hep Allahtan bildin...Allah kötüye sadece izin verdi...ve cezalandıracak...yani suçla özdeşleş Allahla...şeri de hayrıda kontrolünde tutacak güçtedir Allah ama sebebler de etkin...cüz’i iradelilere düşman olma diye bizi alimlerimiz yanıltmış...ama Kur’an ortada...mahkemeler sadece katile mi ceza veriyor...Allahla özdeşmelidir mahkemelerimiz...okullarımız camilerimiz de...kardeşlik uğruna iyinin gıybetini yapmak yasaklanmış ama kötünün gıybeti yasak değil dinimizde...kötüyü cezalandırma hakkımız da var...onu kardeş görme dedi Kur’an hz Nuha da Kenanı oğul görme demiştir Kur’an...kötüyü kardeş sanmışız kötünün de gıybetini yasaklamışız bu Kur’anı saptırmaktır...günahkarın mürtedin müşrikin gıybeti yasak değil görevdir... cezalandırılması da görev...Kur’ana göre... kötüyü ıslah görevimiz var çünkü gıybet şikayettir...gıybet eleştiridir etini yemektir kötünün buna hakkımız var zarar gördük çünkü. görevimiz var ...kısas gereği zararlıya zararlı olmalıyız...cihaddır kısas çünkü...dünya insanlarını ıslah etmezsek ahlak bozukluğu bulaşır bize de...din savaşı farz...
Allahla özdeşmeliyiz kaderimizdeki zararlıları zaten Allah cezalandıracak bize de cezaya destek görevimiz var asker ol Allaha şeytana nefsine ve kibirlilere...hz İbrahim şeytanla ve kibirlilerle savaşı kaybetti ama nefsiyle savaşı başarmıştı "ateşe berden" denildi...kibirsiz nefsi ateşten koruyor Allah...ama şeytanı ve kibirlileri yenmek zor...işte kimya ilmi fen teknoloji ve Vehhab sıfatı desteklemeli...vehhablığına muhtaçtı musa asa hediye etti Allah Kimya ilmi fen ilmi de Vehhabtır...mucizeler de vehhabtır...vehhabı ara...ya mucizelerde yada kimya ilminde...esmasında vehhablığı var...kahrı da var...lütfu da var...
İnsan hakkettiğini yaşar...dünyayı cehennem edenlere bilensin diye...Allahın kahrına ayna olsunlar diye...mahkemeler adl sıfatına ayna...hastaneler şafi sıfatına ayna...savcı da doktor da cennet ipini tutmuşlardır...Allah için tutan cennete erişir nefsi için tutan cehenneme düşer...sırat köprüsündedir savcılar da doktorlar da...seçimleriniz Allah olsun gayrısı değil ey savcılar doktorlar ve diğer uzmanlar...seçimi Allah değil de kibri olanlar uzmandır salihtir ama Allahla özdeşleşmeyi seçmeyen uzman da olsa mesleğinde salih de olsa cennete erişemez...Kibri seçme kibirlilerle değil Allahla özdeşleş...esma ile özdeşleş...kader ile ilgili özdeş ol...kaderimmiş deme suçlulardan nefret et...destekçilere dua et...görevini bil...
Peygamberine salavat getir...mürtedi müşriki eleştir gıybetini yap...cezasını bile kes...biletini kes görev seç kendine "vaziyetten görev çıkart...Allahla özdeşlik budur...secde budur...çocuk ölümleri vardı benim çocukluğumda ama günümüzde yok oldu...hakkettiğimizi yaşarız..."göklerden gelen bir emir vardır" durumlardan şartlardan görev çıkart kendine nefsin özdeşleşsin Allahla...cehennemliklere dünyayı cehennem et...en azından onları cizyeye bağla...der Kur’an...nötürleştir yani...mürtedi de öldürrek nötürle çünkü gücün birkaç haine de mi mürtede mi yetmedi...
Kaderimmiş...diyen suçu Allaha atmış olur...Allahla özdeşleşen secde etmiş olur Allaha..."kaderimmiş diyen secdesizsin...zalimleri nötürleseydim kaderim bu olmazdı demeliyiz...hakkettiğimizi yaşıyoruz demeliyiz..."Hak Alici" ermeniler kadar etkin olmuştur Osmanlının yıkılışında...ırkçılıktır zaten "Hak Alici"inancı ve "Hz İsa oğuldur"diyenler bir ırktandır...Kibirliler bir ırktandır...Allahla özdeşleşenler de bir ırktır...ümmet bir ırktır...mehdinin askeridir her asırda...iyiliğin askeridir...Kibirlinin uzmanlığı kibre kulluktur...kibirliye teknoloji kimya öğretme...Mucizelele sadece Allah kendisiyle özdeşleşenleri destekler ötekilere ise sadece izin verdi...Özdeşleş bu hususta da...kader ile ilgili de özdeşleş ...Allahın cezalandıracaklarını gücün ölçüsünde cezalandır...mürtedi öldüremiyorsan bari yüzüne tükür...uzaklaştır...gıybetini yap düşmanlarının artmasına sebeb ol...zararlıya zarar ver der Kısas...ve Allahla özdeşleşmek...
Kaderimmiş deme Allaha havale ettim seni ...deme.çok mu acizsin...hz İbrahim acizdi "ateşine berden emri geldi..."hızır gelir sana da hz musaya geldiği gibi...eğitir seni de Allahla özdeşleşmeye talip ol yeter ki ama Kaderimiş dersen ne ateşine "berden emri gelir...ne asa verilir sana musa ol ki hızır da eğitsin ekmel eğitilenlerden yanlıştan arınanlardan olasın...Özdeşleş kaderle ilgili..."kaderimmiş"...deme susma yaratılanın payı var kaderinde çünkü...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.