- 346 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADINLIĞINI BİLECEKSİN
KADINLIĞINI BİLECEKSİN
Eğer bir kadınsan, en delisinden olacaksın!
Sanal ortamda her gördüğün paylaşımın içeriğini, kapsamını, mahiyetini anlamadan bilmeden, ben bunu anlamıştım diye yorumlar yapmayacaksın!
Tanrı zekanın en üstün , en kıvrak olanını sana vermiştir.
Hele karşında bir erkek varsa, had bilecek, hadsizlik yapılıyorsa haddini bildireceksin!
Sen Anasın,
Sen Cennetsin,
Sen Tanrısın (Rahim “esmail-hüsna”) O zaman tanrılığını bileceksin!
Eerkek ve kadını kutuplaştırıcı sözlerden söylemlerden kaçınacaksın!
Muhtaç olduğun kudret, o dişil fiziğindedir. Yatakta bile mutlu edecek mutlu olacaksın.
Eksiklerini görecek, kabulleneceksin. Kabulleneceksin ki kocanın gözü dışarıda olmasın. O mutluluğu başka yerlerde aramasın!
Yatakta fahişesi, ayakta mahremiyeti olacaksın!
Ne havva’yı ne Lilith’i oynayacaksın. Sen kendin olacaksın!
Unutma ki baban, kardeşin, abin, amcan, dayın ve hatta oğlun da birer erkektir!
Sen bir erkekten gördüğün saygısızlığı, tüm erkeklere malederk, “öküz”, “balta”, “kazma”, “odun”, “ayı” sıfatlarıyla aşağılamayacaksın!
Uzlaşı kültüründen yoksun, benim dediğim dedik, çaldığım düdük diyorsan, oturacak kadınlığını bilecek, kadına ve geleceğe adam gibi adamlar yetiştireceksin!
Bir heykeltraş gibi sabırlı, erkeği yontmada ellerin maharetli, adam gibi adam yetiştirmede bilgili olacaksın.
Karanlığa gömülüp, sadece bismillah, Allahuekber, inşallah, maşallah diyerek, yaratıcı sopasını uzatıp da istediğin erkeği sana yaratmaz!
Zaten bunu yaratmak için Tanrı sıfatlarından birini sana vermiştir. (Rahim) Oturup okuyacak, araştıracak, kendini her konuda geliştireceksin.
Ama nerde? Bunun yerine üç kadın bir araya gelerek eşlerinizi yerden yere vurmak ve karalamak gayreti içindesiniz. Bilmiyorsunuz ki, eşleriniz hakkında dedikodu yapıp karaladığınızda kendinizi karalayıp küçük düşürüyorsunuz. Kendini küçük düşürmeyeceksin!
Ben bilmem, ben anlamam onlar kendi kendini yetiştirsin diyorsan, birer “öküz”, “balta”, “kazma”, “odun”, “ayı” olduklarında şikayet etmeyeceksin!
Hiçbir erkek senin analığını, kutsiyetini ve emeğini asla ve asla gözardı etmez! Çünkü bu toplum varoluş tarihinden bu yana kadını ana bilmiş, anayı cennet bilmiş, baş tacı yapmıştır!
Erkek bunların aksi bir davranış sergiliyorsa, bil ki o masumane cocuk ruhunun okşanmayışındandır. Bilki, hakkettiği değeri görmeyişindendir! Çünkü o erkeği senin gibi bir heykeltraş yontmuş, şekillendirmiş, hayat vermiş, can vermiştir!
Ben dilini terkedecek biz dilini kullanacaksın!
Sizden sonraki erkeklerin de, hemcinslerinizden birilerinin canını yakmadan eşinizle elele vererek oğullarınızı saygın, kültürlü, naif birer erkek olarak yetiştireceksin!
Aile içerisinde kız evladınla erkek evladın arasında ayrımcılık yapmayacaksın.
Sofrada otururken, hadi kızım kardeşin su istiyor kalkta bir bardak su getir demeyeceksin.
“Hadi oğlum kalk suyunu kendin al diyeceksin.”
Kızına güven, oğluna ise saygın olmasını telkin edeceksin.
Kız çocuğunun dışarıda ne işi var demeyecek, oğluna, “hadi oğlum hele teyzene pipini göster” demeyeceksin!
Bütün bunları yaptığına inanıyorsan ve bütün bunlara rağmen bu toplumdaki erkeklerde hala saygınlık, naiflik görmüyorsan, işte o zaman; “öküz”, “balta”, “kazma”, “odun”, “ayı” ve hatta “domuz” diyeceksin ve böylesi bir deli kadın olacaksın!
Bütün bunları yapmadan, karşında naif, saygın bir erkek istiyorsan, hiç kusura bakma o zaman sen kendi isteğinle bu“öküz”, “balta”, “kazma”, “odun”, “ayı” ve hatta “domuz”un koynuna isteyerek girecek ve şikayet etmeye devam edeceksin !..
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.